niedziela, 7 kwietnia 2013

Się szyje

Się szyje -drobiazgi takie, resztkowe, przeróbkowe. Szary teraz jest na topie i mnie mocno wzięło. W mojej szafie mnóstwo szarości (kiedyś twierdziłam, że szary to nie kolor-ale tylko świnia nie zmienia poglądów). Przynajmniej moje multikolorowe skarby biżutowe , szale i inne pierdoły mają odpowiednie tło.
W tym SZAReństwie jest metoda, oto jak przełożyłam ją na coś praktycznego:


Małe kosmetyczki idealne na zielone szkoły, kolonie, ale również w roli piórniczków sie sprawdzą:


Podszewki również szare ( w groszki, lub kratkę), jedynie -albo aż, suwaki i guziki dają energetycznego kopa:


tutaj razem:


Powstały też kolejne roll-ony:



Powyższe drobiazgi czekają w moim Decobazaarze.

Również na półkach wirtualnego Makowego Pola pojawiły się wytwory z metką An .

Mało tego od piątku mieszka z nami....


nieee,no ja tu mieszkam od dawna... oto cudny Łucznik Balladyna II 2020 wygrany w konkursie. Jeszcze nie szyłam na niej, bo niestety weekend spędziłam na gonitwie po sklepach ( "wyprawka" komunijna) - swoją drogą ciekawe czy przyjdzie nam maj w  kozaczkach przechodzić , grrrr.

Ściskam i obiecuję, że w ..... czerwcu :p będzie mnie więcej :p (źle to zabrzmiało haha) znaczy się będę częściej publikować :p

uściski An


32 komentarze:

  1. Anitko piękne projekty oj fantastyczne są! :) z pewnością szybko znikną ze sklepowych półek:) a maszyna Łucznik...ach klasyk:) super! gratuluję
    ślicznie wyglądasz
    pozdrawiam ciepło:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajć dzięki :p nie lubię się pokazywać za bardzo -ale okazja była arcy ważna :p
      dzięki

      Usuń
  2. No no no :) ale maszyna :) będziesz szaleć, coś czuję :)
    Piórniczki cuuuudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anitko maszyny gratuluję, kosmetyczki cudne. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. maszyna prezentuje się pięknie! i ile ma ściegów! Gratuluję wygranej w konkursie :)
    I obyś miała czas i wnenę na wykorzystanie wszyskich funkcji tego cacka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kosmetyczki:) Maszyna- marzenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne sa te male kosmetyczki (czy tez moze piorniczki) :) Bardzo lubie guziki, swietnie sie spisaly na kosmetyczkach! :)
    A Lucznik piekny, tworzycie swietna pare :) :) Niechaj dobrze sluzy!
    Jolana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolano dziękuję
      a te wytworki moje to zależy co kto chce sobie w nich nosić, ja już wymyśliłam,że chusteczki higieniczne też można :p

      Usuń
  7. Anitko, do twarzy Ci z tym łucznikiem!!! ;))))
    Ślicznie wyglądasz! ;*****
    Gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne piórniczki..i te guziczki :) Jak Ty to robisz ? że możesz kilka zdjęć dodać obok siebie ? jest do tego jakiś program ? chciałam tak zrobić i mi nie wyszło..
    Czekam na recenzję maszyny :)

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak ,łącze je w photoscape-to darmowy program

      Usuń
  9. śliczne kosmetyczki, a maszyna rewelacyjna, gratuluję tak pięknej nagrody

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kosmetyczko-piórniki :) lubię energetyczne i kolorowe dodatki :) rozweselą wszystko!!! wygranej maszyny gratuluję szczęściaro :D teraz to chyba nie odejdziesz od stołu i będziesz szyć szyć i szyć .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie raczej nie,choć chciałabym :]
      ale chętnie się pobawię tymi ściegami:p

      Usuń
    2. no moja machina nie posiada takich pięknych ściegów niestety... ale może kiedyś kiedyś :)najlepsze są te takie jakby listeczki

      Usuń
  11. Kochana gratuluje nagrody !!! Rollony są świetne :) Sama też coś kombinuję dla mojej córki, która za tydzień wyjeżdża na zieloną szkołę.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja słyszałam, że w maju ma być tak ciepło, że będzie można w klapkach po śniegu biegać ! :).... bardzo lubię do Ciebie wpaść :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

  13. Witam!
    Jesteśmy zainteresowani wykupieniem reklam na blogu. Proszę o kontakt na adres patrycja@gkstudio.pl, prześlę wszystkie szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne te piórniczki ;) Aż mam ochotę na takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne kosmetyczki, piękne w swej prostocie! :-) Gratuluję wygranej! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo,bardzo dziękuję za każde dobre słowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdolniacha :))) I jeszcze maszynę wygrała!? Szczęściara... :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej:) A te szare kosmetyczki są urocze - kolorowe detale dodają im uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nazwa maszyny brzmi trochę bajkowo, blisko jej do Nimbusa 2000:) Jakie bieganie po sklepach za komunijną wyprawką? Przecież Ty An i pułk zaopatrzyłabyś w komunijne szatki i stosowne dodatki? Nie szyjesz sama? Pewnie tym razem musisz potulnie, jak setki innych rodziców, zawierzyć tej najważniejszej z najważniejszych - Krawcowej od Alb i Sukienek Komunijnych:) U nas garniturki i okazuje się, że znalezienie czegoś sensownego wymaga wzięcia urlopu w pracy:) Trzymajmy kciuki by w maju, na komunię i matury nie było śniegu:)

    Pozdrowionka
    LAB

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajne te roll-ony! cudowne pomysluy i efektowne wykonanie

    OdpowiedzUsuń
  21. te roll-ony są świetne, jak żałuję, że nie potrafię szyć, setki pomysłów w głowie i lewe ręce do maszyny ;)

    OdpowiedzUsuń