poniedziałek, 29 kwietnia 2013

W kuchni

W kuchni lubię...jak jest ładnie :p
Lubię przestawiać, dekorować i lubię nawet doniczkę z bazylią mieć. Ale gotować nie bardzo :p


te muchomorki to dobrze obrazują moje umiejętności kulinarne hahaha. A tabliczka to taka motywacyjna :p


ściereczki pochodzą ze sklepu Kapibara, wygrałam je w konkursie fejsbukowym na blogu Gruszka z fartuszka :]


fantastyczne gatunkowo ( bawełna i len), z pięknymi nadrukami



i tak sobie przestawiam , wieszam zmieniam i o poranku i wieczorem :]

An

25 komentarzy:

  1. Ściereczki tak ładne że bałabym się ich używać ;) Świetna tabliczka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ściereczka w grzybki bardzo mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez sobie lubię poprzestawiać co nieco w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te ściereczki, i Twoja kuchnia taka ...country living...zapraszam do mnie na włoskie delicje Gosia z hoemfocuss

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja kocham gotoooooooooooooować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie , ładnie u Ciebie w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna jest ta Twoja kuchnia, taka...przytulna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LeNo chyba tak, nasi goście często mówią ,że u nas jest przytulnie :] to pewnie dlatego, że kocham swoje mieszkanie i to widać :]

      Usuń
  8. a ja lubię gotować i piec jak tylko mi to wychodzi :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja lubię gotować, a i poprzestawiac to i owo... ;)
    pa

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie w Twojej kuchni:) Nagromadzenie drobiazgów lubię oglądać u innych - u siebie dążę ostatnio do minimalizmu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że pokazałaś kuchnię, moim zdaniem to najważniejsze pomieszczenie w domu. A ta tablica motywacyjna doskonała:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłaby idealna, ale niestety ciągle jest tymczasowa i wiele jej brakuje.Nie mniej uwielbiam w niej przebywać i mam najpiękniejszy widok z okna :]

      Usuń
  12. Ależ ślicznie masz w swojej kuchni! I jak widać to, że niebardzo lubisz gotować wcale jej nie szkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. dobrze ci idzie to przestawianie :) ściereczka w muchomorki cudna. Tabliczka natomiast w podobnym stylu do fartuszka kuchennego jaki na ciuchach ostatnio wygrzebałam...fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no no ślicznie ślicznie i znowu konkurs Kapibary wygrany! gratuluję Anitko:)
    też bardzo lubię mieć ładnie w kuchni.... ale i gotować lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,ja i dzieci ułożyliśmy wierszyk-więc to wspólna wygrana :p

      Usuń
  15. To tak jak ja.... nawet jedzenie mogłabym mieć takie pokazowe, dekoracyjne. Im jestem starsza tym mniej lubię pichcić (najgorsze jest sprzątanie po gotowaniu). Śliczne dekoracje i ściery, Kapibara ma świetne rzeczy.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,uwielbiam rzeczy z kapibary.Taca z golasami rullez:p

      Usuń
  16. Tabliczka jest rewelacyjna - podzielisz się skąd ją dorwałaś? :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładnie jest w Twojej kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ściereczka w muchomory rewelacyjna, gratulacje z wygranej. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja podziwiam sciane w kuchni. Piekna. To kafelki?

    www.sevenwishes.eu

    OdpowiedzUsuń