niedziela, 28 kwietnia 2013

Wiosna wybuchła, a z nią wzrosła ruchliwość

Jak wspomniałam wraz z wiosną natężenie naszej ruchliwości wzrosło, dlatego mniej mnie tutaj -a więcej tam :p
Wczoraj spędziliśmy cudowny dzień w miasteczku na dzikim zachodzie :p. Dawno tak się nie śmiałam ! 
Połknęłam bakcyla łucznictwa i z trudem oddałam łuk dziewczynkom w wieku lat 9 :p

Ale, ale w tzw. "międzyczasie" powstaję pewne projekty mniejsze i większe. Mniejszy to okładka na książkę , którą aktualnie się czyta (regulowana, z miejscem na pisadła)


Powstała ze skrzętnie zbieranych skrawków czarno-biało-szarych


zrobiłam ją tak dobrze, że z trudem oddałam hahaha .
Ale poważnie mówiąc, powstała w ramach wdzięczności , bo pewne słowa Mojej Czytelniczki mocno chwyciły mnie za serducho . Mam nadzieję Magdo, że będzie dobrze służyła :]


pozdrawiam Was ( choć dzisiaj niestety u mnie deszczowo ) to ja wbrew-słonecznie :]
An

24 komentarze:

  1. czyżbyś była w moim mieście na Ż ? bo my mamy takie westernowe miasteczko :) zazdroszczę Magdzie super okładki :) pięknie ci wyszła. dobrze jest jednak zbierać ścinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak! nie spodziewałam się,ze bezie tak fajnie (bo cena początkowo powaliła na kolana :p )ale po uważam,że warto było :p

      Usuń
    2. a dzisiaj był tam dzień dobry TVN z pogodą :) ale widziałam tylko w tv :) ja jeszcze nie zaliczyłam tej naszej atrakcji bo byłam już na Słowacji kiedyś więc się waham :) świat jest malutki hehe :) ale jakoś kojarzyłam , że jesteś śląska kobitka :) nastepnym razem zapraszam na kawę ;p

      Usuń
  2. Okładka jest świetna ... zazdroszczę troszkę ... i podziwiam :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda jest oszołomiona! Co będzie powtarzać pewnie wiele razy jeszcze :D
    Nie mogę się napatrzeć! (napaczeć też nie!) a przyznam, że oglądałam pod każdym kątem również od strony technicznej ;))) Tutek na taką okładkę miałby pewnie 713 slajdów ;)
    Jeszcze raz dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu postaram się o taki tutek,ale musi to potrwać
      co do technicznej strony chętnie przyjmę opinie z użytkowania, okładka (pomimo,że ma tył odszyty na założenie), jeśli będzie zbyt długa może zostać założona bardziej :] - dlatego też klapka zapinająca jest nieco dłuższa

      Usuń
    2. A zauważyłam ten detal :) Opinie będą, jeśli oderwę się od czytania ;)

      Usuń
  4. Wspaniały bo przemyślany, zindywidualizowany i praktyczny prezent. Świetny

    OdpowiedzUsuń
  5. tere fere kuku strzela baba z łuku, och jak ja to lubię, w przyszłości planuję na swojej działce zorganizować bezpieczny kącik do strzelania :))
    okładka jest piękna i to prawda, że szewc bez butów chodzi
    buziaki,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto wow :p czyli złapałaś bakcyla :p

      z tym szewcem to prawda, choć czasem dla dzieci uda mi się coś zrobić ( bo usilnie proszą :p)

      Usuń
  6. Anitko okładka jest cudna. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie tylko piekna okładka, ale jeszcze jaka praktyczna! Jest świetna. :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka na książkę! Kto by pomyślał! Piękne i praktyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna okładka! A z łucznictwem uważaj- ponoć naprawdę potrafi wciągnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna jest! :) I kolorki bardzo, bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Okładka piękna... nie ma co żałować, że oddana, tylko radować się że sprawia przyjemność komuś <3 Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń