wtorek, 2 kwietnia 2013

Za oknem śnieg, wiec dziergam

Wiosny nie widać, jako mieszkanka południa potwierdzam- istny armagedon. W jeden dzień spadło więcej śniegu niż widziałam tej zimy. 
Ponieważ zarówno warunki drogowe jak i grypa Córki, uziemiły nas na święta w domu , chwyciłam za szydełko. Dobrze, że słonko wyszło , bo jak nie wyhamuję to obszydełkuję cały dom :p


Tego typu sweterki to szybki sposób na metamorfozę doniczki, abażura, butelki, wazonu . Nawet jeśli nie robisz na szydełku czy drutach- wystarczy rękaw swetra, czy kawałek przodu sweterka zapinanego na guziki (odetnij, obrób brzegi i gotowe).


Ja ubrałam brzydkie doniczki, które po lecie wyblakły z kolorów.  A nawet wazon z baniaka na wino dostał sweterek:



Przypomnę jeszcze kaktusy, które zrobiłam dla Fu :


Takie drobiazgi fajnie ocieplają i ubarwiają wnętrze.

A jeśli o żółty chodzi to zamówiłam "firmowe" naklejki :p


Teraz nie tylko wszywki, ale również poczta od An będzie firmowana cudnym logo, które stworzyła dla mnie Timboctou.


Jeszcze raz dziękuję Wam za głosy oddane w konkursie Łucznika i przypominam o trwającym candy :






Po prawej jest banerek,który odniesie Was do posta w którym się zapisujecie. Oboby bez bloga też, proszę tylko dodać maila kontaktowego.

An

19 komentarzy:

  1. Ojj szkoda ze nie potrafie szydelkowac, cudownie wygladaja butelki i doniczki w nowych, kolorowych ubrankach!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham szydełko i wszystko co szydełkowe :) wspaniale Ci to wszystko wyszło :) a w kaktusie jestem mocno zauroczona :) ściskam mocno i przy kubku gorącej herbaty siadam do szydełkowego kołnierzyka, już mojego drugiego hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyglądają te sweterki , od razu bardziej kolorowo robi się w mieszkaniu :)
    Logo - super :) Osoba , która dostanie od Ciebie list na pewno będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super dekoracje i piękne zdjęcia!
    Ściskam mocno, Wiola

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper te twoje szydelkowe ciuszki :) Milego wieczorka Ci zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. kubraczki urocze :) Logo jest superowe ... to już kochana profesjonalizm :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne sweterki nadają taki przytulny klimacik:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. W butlach się od razu zakochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ubranka:) Wszystko od razu robi się takie bardziej radosne - każdy sposób na zrekompensowanie braku kolorów za oknem dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojeju jakie świetne sweterki! :))) och taka pogoda, że tylko dziergać można:)))
    no i naklejki bardzo mi się podobają:)
    uściski:*

    OdpowiedzUsuń
  11. mnie też opętało dzierganie :) wkońcu przełamałam strach i robię sobie kocyk z "babcinych kwadratów". Nawet nie wiedziałam, że to takie łatwe hehe :) piękny kolor kubraczka na butle :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jacieeee, firmowe nalepki. Czadowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam Twój blog do wyróżnienia :) Zapraszam do mnie po szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  14. te sweterki na szkło mnie rozczulają zawsze!! a jeszcze u Ciebie wszystko z takim wdziękiem podane :)

    OdpowiedzUsuń