sobota, 18 maja 2013

Bonus do wiosennej rozdawajki

Miło mi zakomunikować,że sklep ScandiLoft dodał do naszej zabawy kolejny cukieras:


pelargonia jest moje,ale te cudne retro klamerki możesz zgarnąć Ty!

zapisujemy się TUTAJ
lub na fanpejdżu HandpickedForYou

wystarczy polubić obie nasze strony fejsbukowe, wpisać pod tym zdjęciem chęć udziału w zabawie



 i udostępnić wiadomość u siebie. Potem czekamy na losowanie do 1.06 :]


Może ktoś się pokusi o hasło reklamowe dla ScandiLoft.pl?

udanej zabawy!

An


5 komentarzy:

  1. świetne klamerki, dawno takich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam retro klamerki - dostałam kiedyś kilka w prezencie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. będą jeszcze piękniejsze jak je trochę wiatr i deszcz postarzy :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko ach cudne klamereczki:) kiedyś takie kupiłam, ale oddałam w prezencie:) ja już zapisana, więc czekam cierpliwie na wyniki;) buziaki i miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń