niedziela, 5 maja 2013

Organizacyjnie na balkonie

Pogoda się przetarła, jednak niewiele to zmienia, bo przyszła komunistka zachorowała :/

Siedzimy w domu , a ja tymczasem dłubię sobie na balkonie.
Denerwował mnie brudny kabel ( wykończenie balkonu przez remontująca ekipę też pozostawia sporo do życzenia), wiec postanowiłam  go zamaskować :


można uszyć tunel ,ale az tak mi nie zależało :p


owinęłam paskami tkaniny pod kolor ściany (końcówki przykleiłam taśmą dwustronną). No , od razu lepiej :p

An

p.s. idę szukać innej tego typu pochłaniającej pracy :p

26 komentarzy:

  1. Sympatyczne maskowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł super, aż mnie rozbawił :-D. Super wyglądają rękawiczki w koszu jak liściasty, kolorowy kwiat.

    OdpowiedzUsuń
  3. O wiele, wiele lepiej :) Super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowość kobiet blogerek nie ma granic...pozdrawiam serdecznie Gosia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowo :)
    Fajny ten Twój balkon - jak jajecznica ze szczypiorkiem ;) hihihi

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe też uwielbiam takie prace:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł! lista prac pt. "do rozwiązania" nie ma u mnie końca. u Ciebie jak widzę też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i w sumie lubię to, najbardziej skreślać te zrobione :p

      Usuń
  8. Żeby nie te strzałki to chyba bym się musiała długo przypatrzeć, gdzie ten kabel.
    Super wyszło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajny nie-już mam pomysł jak go ulepszyć:p

      Usuń
  9. Świetny pomysł! :) P.S. Pierwszy raz trafiłam na Twój blog, ale z pewnoścą zostanę stałym gościem. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No niefajnie Was uszczęśliwili... Jajco jako tako, ale ta zieleń do tego...
    Anito, wiem, żeś z Górnego Śląska, ale ilekroć widać u Ciebie co nieco za oknem, to jakbym była w rodzinnych stronach :) Ja pochodzę z J-Z, czy to aby nie w okolicy? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super pomysł! ładnie do zamaskowałaś:) i jak fajnie ta tkanina gra ze ścianą:)))
    a parapety mają niezły kolor! wow...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. grunt to dobry pomysł:)
    ja, szczerze mówiąc, podglądam Cię od dawna, ale dotychczas nie komentowałam. sama dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem i narazie raczkuję w tym temacie, ale jeżeli tylko masz ochotę to serdecznie zapraszam do mnie: zacisze-magdy.blogspot.com
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. dobry pomysł ! niestety..zazwyczaj kable psują cały urok , ale jest na to sposób :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Kabelek boski!!! :))) hehe

    A ja mam pytanie natury technicznej: jak to zrobiłaś, że możesz "odpowiadać" na komentarze???? Nigdzie tego nie mogę znaleźć w blogspocie! Plis, help :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ania zdaje się w ustawieniach komentarzy zaznacz "osadzone w wątku"

      Usuń
  15. Szalona i pomysłowa z ciebie kobieta:)

    OdpowiedzUsuń