środa, 29 maja 2013

Torebeczki

Moja współpraca z Makowym Polem ma się bardzo dobrze. Niedawno ukazała się najnowsza , wiosenno -letnia kolekcja papierów Tu i teraz z cudownymi , ukwieconymi łąkami i moimi ukochanymi chabrami (ah wspominam sobie jak się włóczyłam pomiędzy zbożami - pachniało gorącem , brzęczały pszczoły , maki muskały mi dłonie a z chabrów wiłam wianki :p )

Tak się rozmarzyłam i tak mnie Agnieszka zainspirowała, że naszyłam wiosenno -letnich torebeczek / siatek.


Każda mieści format A4 - można spakować swoją ulubioną kolorowankę.


Każda ma piórniczek lub portfelik , jak kto woli.Na kredki, na pieniążki, na skarby. Lub na ulubionych przyjaciół :

Wszystkie niedługo znajdą się na półkach Makowego sklepu.


A jeśli o gorące dni chodzi, to są też bukłaczki :


przecież wiadomo, że do zabawy są potrzebne wolne ręce! a bukłaczek można nosić jak torebkę, na krzyż, dopinać do paska od spodni, a nawet do kierownicy roweru :]



czyli krótko mówiąc sezon wycieczkowy czas zacząć!

miłego dnia
An

16 komentarzy:

  1. Fantastyczny ten materiał w gwiazdki. pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. superowe ,a maki i chabry uwielbiam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękne materiały:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez kocham torebeczki , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bukłaczki są genialne ! :)
    Pozdrawiam
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny pomysł z tymi bukłaczkami :)
    Jestem pod wrazeniem
    zawsze mialam problem problem wlasnie z piciem córci na rowerze :D
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie:
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gwiazdkowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bukłaczek do roweru - super! :)
    W ogóle full of kolor :))) więc jest pięknie :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komentarze, wszystkie te rzeczy będą dostępne na półkach Makowego Pola

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa! bukłaczki są rewelacyjne! no i te torebeczki Anitko:) wow:)))
    dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Torebeczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń