środa, 15 maja 2013

Wiosenna niespodzianka

Na początek zdjęcie, które widać w moim banerku. Nacieszcie oczy  pięknymi retro przedmiotami :



to moja osobista kolekcja, właściwie jej zaczątek - czyli starociowe nożyczki, małe retro nożyczki od ScandiLoft.pl, szpulki drewniane i  podkładka serce  by Czary z drewna.


a to moje ulubione stokroty , tak przywitałam wiosnę. Sznurek biało zielony , taśmy i cudowne retro stempelki ze ScandiLoft.pl. 

Ale, żebyście i Wy Czytelniczki moje mogły cieszyć oko wiosną i pięknymi przedmiotami, przejdźmy do niespodzianki.


 Wraz z właścicielką sklepu ScandiLoft.pl mamy takie prezenty do oddania:


  • sznurek biało zielony
  • tagi zielone
  • nożyczki retro
  • 2 taśmy w wiosennej zieleni  

oraz:

 
  •  woreczek na klamerki z lnu, z wyhaftowaną klamerką made by Anita sie nudzi.

Jakie są zasady?

  • polub fanpejdż  ScandiLoft.pl
  • pod zdjęciem (na wybranym fanpejdżu) wpisz chęć udziału w zabawie oraz jeśli masz ochotę wiosenne hasło o sklepie scandiLoft.pl
  • udostęp informację o zabawie na swoim fanpejdżu

 

 

 zachęcam! 
An

23 komentarze:

  1. spróbuję szczęścia ;))
    odlotowe retrowe przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już lecę na fb;) czyli tutaj nie zapisywać się? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. Oj, niestety nie ma mnie na FB, szkoda....
    Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. tym razem robimy zabawę na fejsubuku, ale pewnie niedługo będzie kolejna :]

      Usuń
  4. i ja i ja też :) na fb załatwione :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz, że lubię Twój banerek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności rozdajesz;-)
    Lecę na fb.

    OdpowiedzUsuń
  7. ..lece wypelnic formalnosci :-)
    Super prezenty :-)
    Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko banerek przecudny! fantastyczne rzeczy ze scandiloft i od Al): sama jestem szczęśliwą posiadaczką sznurków i stempelków od Agi:) uwielbiam je:)))
    ściskam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne jest to pierwsze zdjecie, dzieki za podanie stronki zaraz tam zagladne :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. ustawiłam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przefantastyczna jest ta linijka! Ma cudny kolor. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeju cudnosci u ciebie do zgarniecia !
    oczywiscie zapisuje sie z przyjemnoscia :)
    http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. polubiłam, umieściłam i czekam a nóż widelec się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystko polubione, udostępnione i skomentowane :) super zabawa :) ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zrobione, a teraz wzywam szczęście, oby mnie odwiedziło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam takiego oryginalnego woreczka na klamerki.. Mam nadziejęm, że uda mi się go zobyć :) zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  17. i ja się zgłaszam i informuje,że warunki spełniłam :)

    OdpowiedzUsuń