czwartek, 6 czerwca 2013

A co z wakacjami?

W tym całym deszczowym galimatiasie chyba wszyscy zapomnieli, że całkiem niedługo wakacje! A jak wakacje i trzeba się będzie pożegnać z ukochanymi Paniami z przedszkola,  i z ulubioną nauczycielką, to trzeba Jej pięknie podziękować. Oto moja propozycja:




wszystkie materiały do ich zrobienia znajdziecie w sklepie Makowe Pole.


Aaa no i o Tatusiach pamiętajcie :p


wszystkie karteczki są już w Decobazaarze.

I nie dajcie się szarudze, wilgoć służy pięknej cerze :p

An

13 komentarzy:

  1. Fajne karteczki - pierwsza najbardziej wpadła mi w oko
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak! Trzeba pomyśleć o prezencie na dzień ojca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne, nabyłam właśnie 2 sztuki, dla moich dzieciaczków niech pożegnają te szkoły i jedziemy w czorty :)
    A ja o wakacjach już od miesiąca myślę.


    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu dziękuję :* mam nadzieję,że Panie będą zadowolone :p

      ja o wakacjach zapomniałam , mam wrażenie -że mamy znów jesień :/

      Usuń
  4. Piękne :)
    Mnie dziś nie moc dopadła..do wszystkiego :/
    Słońca mi trzeba!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne wszystkie! tatowa najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne :) szkoda, że nie jestem nauczycielką albo Panią woźną ;p u mnie też kartkowo - w sumie zaproszeniowo. Zapraszam w me skromne progi :) zaklinam tą jesienną pogodę!!!! sio!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cud- miód:) I tak ładnie zaaranżowane tło...

    OdpowiedzUsuń