sobota, 1 czerwca 2013

Dzień dziecka

Dzień dziecka to także mój dzień, bardziej chyba niż dzień matki ( tak czuję) :p
Moja natura osoby praktycznej ma swoje plusy i minusy. Plusem jest to, że przy okazji wszelakich okazji mogę nadrobić zakupy praktyczne i ładne, na które nie stać mnie pomiędzy zakupami ziemniaków, chleba i mleka.
Podobnie było i tym razem, przy czym były też zakupy nie przewidziane- życie!

Moje dzieciaki mają swoje święto już od miesiąca, zaczęło się od lampki zajączka ze ScandiLoft.pl. Potem postanowiłam zrealizować pewne marzenie małej królewny:



Mila marzyła o baldachimie, a poza tym o zasłonce, która w tym wspólnym pokoiku da jej namiastkę "tylko swojego kawałka podłogi". Znam "ten ból", bo dorastałam w jednym pokoju z bratem, potem z drugim i dlatego ta prośba była priorytetowa. A realizacja bardzo prosta:


To górne łóżko, więc wystarczyło zainstalować karnisz z ikea za 3,99zł plus firanka (jedna) również ikea i romantyczny kącik gotowy :]. Zawsze można zarzucić coś mniej prześwitującego, a nawet zainscenizować tipi, namiot, teatrzyk i co kto tam sobie wymyśli :]

Jak wspomniałam realizuję małe zachcianki, na które nie znajduję funduszy w miesięcznym grafiku- jedną z nich była ta pościel ( dla prawdziwego fana zwierzątek :p )


To również zakup z ikea, nawet jakaś promocja - 20 % była :p

Przy okazji pokażę jak to u nas wygląda w całości :


to dolny pokład , na pierwszym planie woreczek na piżamkę made by anita się nudzi.

Tu rzut na całość :


Jak widać trochę się zmieniło ( ikea rulez :p ) . W tle tablica kredowa- dymek by Czary z drewna.

Gromadzę "gadżety" w wybranej kolorystyce do przyszłych pokoików dzieci ( potem w remontowym zamieszaniu pewnie już by nie starczyło na duperele :p). Dla Natana niebieski/granat/zwierzaki/gwiazdki (ostatnio kosmicznie się zafiksował).
Dla Mili turkus z fioletem :

pościel Tchibo - polecam, bardzo dobrej jakości .

Przy okazji polecam serię, która nam się rozmnożyła z okazji dnia dziecka :


Książeczki z serii Mamoko - bez tekstu, ale z mnóstwem drobnych rysuneczków, można oglądać i wymyślać swoją treść za każdym razem inną.

A nieplanowany zakup ?




Podobno babcine, podobno przedwojenne, podobno dębowe... bardzo ciężkie, bardzo stare, śmierdzi myszami :p
Kupiłam je po obejrzeniu tej inspiracji:


Teraz marzy mi się szafka lekarska :p

To chyba na tyle :p

A jak Wasz dzień dziecka ?

An

26 komentarzy:

  1. U nas burza i koncert Majki Jeżowskiej:) mam pytanie, planuję kupno łóżeczka dla swojej królewny ( z IKEA) czy Twoje łózeczka są są z IKEA? jak się sprawdzają?co polecasz? moja mała 4latka do tej pory spała w takim dużym turystycznym z materacem, myślałam o takim rozsuwanym ale nie mam pojęcia czy to się sprawdza..pościel cudna, turkus +fiolet super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, to łóżko piętrowe-takie tradycyjne,sosnowe.Pomalowałam je na biało. Długość ma do 170cm, tyle,że jest niższe ( i góra sięga do brody). Syn śpi na dole od 4 roku życia, a może nawet wcześniej ( mamy dodatkowe,dokręcane balustrady)

      Usuń
  2. u nas deszczowo także wszelkie wyjścia przełożone na jutro,oby było lepiej :)
    baldachim bardzo mi się podoba,sama bym taki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w ikei mają szpitalne szafki w kolorze jasny zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, widziałam i podobają mi się-tylko te nogi na ukos zbyt dużo miejsca mi zajmą (chyba,że wykombinuję jak je przerobić :p)

      Usuń
  4. Świetny ten pomysł na baldachim, a lustro klasa sama w sobie :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. cudnie u dzieciaczków a lustro i szafka fajowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko jest przepięknie urządzone ;) Aż chce się patrzeć i patrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To szczęśliwe dzieci z taką kochającą i kreatywną mamunią, u nas też mija dzień milutko...mój synuś ma już 16 lat więc koszty zadowolenia go są nieco większe:-)))) ale lubię spełniać jego marzenia. Pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu - przy okazji można spełnić jakieś swoje (nie spełnione w dzieciństwie :p)
      ja tez lubię jak maluchy są szczęśliwe- a co mi tam :p

      Usuń
  8. prawdziwy dzień dziecka mieliście :)))
    inspiracja cudna...

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. :) oj cudnie!! moja mała też baldachim zażyczyła sobie i dzielnie czeka do urodzin :) przemyślę Twoje rozwiązanie - czy u nas się sprawdzi - dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście jeśli łózko jest normalne to można zawiesić obie firanki na całą długość :]

      Usuń
  10. Szafka lekarska podobna do witryny Fabrikor w Ikea. Wzdycham do niej ale niestety dla mnie za niska a gratów za dużo ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,podobna-tez o niej myślę (ja to z kolei boję się tego bałaganu widocznego jak na dłoni ;P)

      Usuń
  11. mam wrażenie że czytam o swoich zakupach :) od kilku dni też mam tą firanę z Ikea i zamówione książki MAMOKO :) piękne to lustro, widać , że z historiż i duszą :) fajnie jak marzenia się spełniają te małe i te duże :) no i od jakiegoś czasu też zbieram pierdoły do Janka pierwszego pokoju (wczoraj z Zakopanego przywiozłam małe stare krzesełko składane plus dwa duże dla nas wygrzebane z garażu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak trzymać, ja mam naturę chomika i to się sprawdza (małymi kroczkami - to najbardziej cieszy )

      Usuń
  12. My też ciągle wracamy do Mamoko:) Świetny pomysł z tym baldachimem:) I takaniny piękne ;)

    Ściskam serdecznie***

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł jak tanim kosztem zrobić baldachim ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie ten baldachim wyszedł!
    A nasz dzień dziecka też udany!

    OdpowiedzUsuń
  15. wydaje mi sie ze "bałagan widoczny jak na dloni" moze miec urok, to troche jak obraz, martwa natura, ktora mozesz dowolnie komponowac, ja akurat lubie bibeloty, a te lazienkowe tez mozna fajnie zaaranżować, powodzenia w realizacji marzen ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, ale skoro ja sprzątamy po całej czwórce to ostatnio zauważyłam dążenie do minimalnego wysiłku :p pokochałam zamknięte szafki :p i generalnie po najniższej linii oporu idę haha

      Usuń
  16. Genialnie to wszystko urządzasz- mogłabym być Twoim dzieckiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :p
      Wiesz , naciśnięte tam jest trochę, i zwykle nie tak czysto :p

      Usuń
  17. Pokoik bardzo ładny :)
    Oj ta Twoja inspiracja szpitalna.. źle mi się kojarzy ,bo właśnie stamtąd wrocilam..
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń