czwartek, 13 czerwca 2013

Mój "ogród"

Lubię jajecznicę ze szczypiorkiem, ale zaczęła mnie nudzić. Kolory też lubię, ale potrzebuję dla nich nieco neutralnego tła (niestety na kolorystykę ścian i balustrad nie mogę wpłynąć).


deszczowo i niezbyt ciepło jest, więc nie inwestuję za bardzo w kwiaty (sporo już wyrzuciłam, bo po prostu padły), ale mam kwiatowe poduszki (polecam tkaninę leżakową, zwykła bawełna blaknie na słońcu)


jak widać to chyba najbardziej kipiące kolorami miejsce u nas w domu. Materacyk uszyty rok temu, teraz doszyłam tylko woreczek na klamerki



jest więc turkus, żółty (za dużo mi go -ah gdyby nie te ściany)


kwiaty w odcieniach fuksji i fioletu, donice od Decorolki


mini ogródek warzywny :P (pietruszka,seler naciowy i szczypior). Obok słonecznik (znów żółty) :p


z braku miejsca zmajstrowałam piętrową donicę, kurs można znaleźć w sieci. Moja to po prostu duża i wkopane w nią małe doniczki


fajne, bo :
- zajmuje mało miejsca
- trzyma wilgoć dłużej
- można wyczarować ciekawe kompozycje - u mnie z kolorowych "liściastych", bluszczu , pelargonii i skalniaków



uwielbiam nasz mini balkonik , ale chyba zwariuję jak czegoś nie zrobię chociaż z tą zieloną (paskudną) balustradą. Nie chcę inwestować ( choć podoba mi się bardzo taki płotek), a może tylko taką osłonkę ? Chciałabym wprowadzić szary lub biały , na domiar złego mam szczypiorkową sztuczną trawę na ziemi . A może słomkową osłonę - pasowałaby do bambusowego dywanika... no nie wiem, poradźcie coś !

An

p.s. a może ujednolicić i gliniane donice na biało zrobić? i koszyki wiklinowe też ?
p.s. 2 zapomniałam, mam parasol też szaro-biały

30 komentarzy:

  1. taak białe donice i biały płotek do tego wiklina super !

    OdpowiedzUsuń
  2. ja najpierw zmieniłabym sztuczną trawę na coś innego , a balustradę można zamaskować taką matą z gałazek, sa takie chyba w budowlanym
    ja tam nie lubie za dużo białego....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bo to u mnie tak tymczasowo wszystko i ta trawa też, na pewno nowy balkon dostanie płytki drewniane (albo takie na podest). teraz nie opłaca mi się inwestować już, bo poszukuję nowego lokum

      Usuń
  3. i oj tam , nie taka najgorsza ta balustrada... trawe zmień... dechy sobie sama połóż i zabejcuj na brązowo :D no i tak żeby można było je ściągnąć i schowac na zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dokładnie, zgadzam się. balustradę można pomalować np na szaro. żeby nie inwestować:) podłogę bym wymieniła, bo ta trawa to lipa:) doniczki i koszyki - wsio na biało:D

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja bym nie malowała doniczek tylko poszła w naturę :)) Wiklina, gliiane donice, otoczaki ...super. A do tego zieleń. Pozbyłabym się trawniczka sztucznego na rzecz drewienka i kolorowych doniczek. A reszta bardzo bardzo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no Lasche ja chętnie, ale moja wymarzona podłoga z paneli drewnianych to czeka na kolejne mieszkanie (oby jak najszybciej)! gdybym jakimś cudem zdobyła deski z odzysku to bym się szarpnęła na podłogę drewnianą i jako tako by było....

      Usuń
  6. z tego wszystkiego zapomniałam napisac że ślicznie u Ciebie i ten materiał w kwiaty , piekny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam ten ból, też mam (jasno)żółte ściany na balkonie i nic z tym nie mogę zrobić. Twój balkon jest bardzo optymistyczny, doniczki można by pomalować, ale i tak jest fajnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. E no... ładna ta Twoja jajecznica ze szczypiorkiem. Kolor na balkonie jak najbardziej wskazany. Ale i dla uspokojenia koncepcja biało-szara + natura też będzie świetna.
    Nie martw się, ściany trochę zbledną z czasem ;-) o rany, właśnie remontują i mój blok, ciekawam jaki kolorek się pojawi (w okolicy żółty z 'pasrakoj', beżyk z 'bronzem', łosoś z orange - 'mjut' normalnie)
    Całe szczęście, że mam gdzie uciec z tego blokowiska.

    Dziękuję za kartki. Pięęęęęęękne :) pewnie na tych się nie skończy :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu miło mi bardzo i polecam się!

      no trochę bym uspokoiła chętnie ten "raj"
      a i Ty miej się na baczności, fantazja budowlanców nie zna granic!

      Usuń
  9. Plastikowy dywan, mocne kolory. Moze Tobie się spodoba? http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50240615/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jerzynko-ale co , pokryć cały balkon czy tylko trawę :p

      Usuń
  10. Turkusowy rządzi :>
    Hmmm, no fajnie na małych balkonikach wyglądają wszelkie "zasłaniacze" czy to bambus czy to co innego :) no i szarości będą pasować :) (ja mam turkusowy parasol :P )

    I ostatnio podoba mi się połączenie turkusu z żółtym, ale raczej tu myślę o spranych kolorach, a żółty (no może to już nie zółty... ;) najbardziej podoba mi się musztardowy taki (może być rozjaśniony ;) i może coś u siebie tak połączę hmm

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie i kolorowo. Od razu wiadomo , że jesteś pełną energii optymistką :) wystartuj w konkursie na najlepszy balkon 2013 w "Moje mieszkanie". Ja w tamtym roku maźnęłam donice ceramiczne na biało i wyszły fajne takie przecierki gdzieniegdzie :) polecam. Mi bratki już padły i dzisiaj zakupiłam lawendę na wymianę. Mam dość duży balkon ale jakoś nie potrafię go fajnie zaaranżować. Wolałabym przytulniej jak u Ciebie :) napewno coś fajnego zmajstrujesz :)super pomysł z piętrową doniczką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana, tak -czytałam o konkursie, ale nie jestem przekonana, coś bym zmieniła , może faktycznie z trawą się rozprawię :p

      Usuń
  12. No nie wiem, ale mi się podoba ten kolorowy zawrót głowy :) jest bardzo bardzo optymistycznie, radośnie, zalatuje latem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elle dziękuję, miło to słyszeć od Ciebie -podziwiam Twój blog i gust
      mam jakiś mały pomysł na zmiany-kto wie,może coś podziałam jeszcze :p
      będę relacjonować :p

      Usuń
  13. A gotowe drewniane płytki podłogowe? Np. takie : http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/categories/departments/outdoor/21957/. Mogłabyś je zdemontować przed przeprowadzką i zabrać ze sobą ;) Myślę, że nawet te szare byłyby lepsze. Stonowały by te żółcie i zielenie. No i ten płotek... fajny jest. Może pokombinuj coś z przerobieniem europalet? ach!

    OdpowiedzUsuń
  14. balkoniku moge tylko pozazdroscic a turkusy z zoltym wygladaja przeslicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Donice w donicy - fajny pomysł i efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anitko cudnie masz:) fajne siedzisko i te kolorki! mnie się podoba, jest optymistycznie i kolorowo:)
    ja tam bym zostawiła, to jest balkon! :))) u mnie też ściany żółte i tez nic z tym zrobić nie mogę...
    udanego weekendu kochana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no w sumie spojrzałam na niego nieco przychylniej,mało tego-przytargałam wczoraj trylion kwiatów :p

      Usuń
  17. Wszystko jest cudowne ;-) Moją uwagę przyciągnęła latarenka ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. współczuję Ci odnowienia fasady bloku :) Choć szczęście, że trafiłaś na żółty (który mi się bardzo z Tobą kojarzy) a nie na przykład na jakiś dziki fiolet albo bury pomarańcz ;p
    przytulnie u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żółty "zniese" - bo lubię, i prawdę mówiąc dali wersję przyjemną.Ale ta zieleń mnie dobija -okropny odcień, potęguje go trawa.Zmiana będzie jakaś na pewno,na razie dumam nad obniżeniem kosztów :p
      pozdrowienia:*

      Usuń
    2. tyle wczesniej sie pomstowalo na szare blokowiska :)))))))))))))))))))))))))))))))
      zastanawiam sie KTO proponuje te kolory-moi rodzice tez maja widok na koszmarny zestaw barw.
      sama mieszkam w wynajetym,ZOLTYM domu,ktory nawet byl przemalowany....z zoltego na zolty
      a ja zolty to znosze tylko na talerzu :) kwiaty mam raczej bialo-rozowo-niebiesko-fioletowe i na tle zolci wygladaja BLADO
      moze na barierke cos w tym stylu?
      http://www.google.no/images?q=plotek+z+wikliny+na+balkon&oe=utf-8&rls=org.mozilla%3Aen-US%3Aofficial&client=firefox-a&hl=pl&sa=X&oi=image_result_group&ei=mVi_UcOqBPP34QTKmYCYBQ&ved=0CB4QsAQ
      Aska

      Usuń
  19. ale u Ciebie soczyście kolorowo!

    OdpowiedzUsuń