czwartek, 20 czerwca 2013

Upał upałem, ale zmiany nie śpią

Jako, że upał nie daje żyć ( nie narzekam przecież :p), spędzamy część dnia w domu. Odpoczywać na leżaku nie umiem, no chyba, że się mnie wywiezie na pustkowie , toteż biegam, zmieniam, przestawiam.

 Najpierw było kilka drobnych przewieszek...


było tak:


kilka przestawień :

(tu "chwalę" się moim koszem- wersja za "grosik") - pozazdrościłam cudnego kosza Scraperce, to pokazuję i swój-wysłużony trochę.

Przy okazji kilka dodatkowych puknięć :


a kiedy zobaczyłam tę inspirację :


to pomyślałam, że ten kącik zostanie odświeżony


Niektóre zdjęcia koślawe, ale mój przedpokój jest tak ciasny , że raz robiłam zdjęcie z toalety, innym razem musiałabym wejść do szafy (nie dało się, zbyt zapchana :p). Nawet zoom nie dał rady :p

I na koniec jeszcze kilka inspiracji :






I zupełnie przypadkiem zatęskniłam za morzem.


An

49 komentarzy:

  1. Pieknie ! Podziwiam ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas upałów nie ma... ale kto wie kiedy nas nawiedzą ;)

    Co do przedpokoju - super! i te inspiracje! u mnie też takie torby i kapelusiki królują :)))

    A co do żółtego - to świat byłby nudny, gdyby wszyscy lubili to samo ;) :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny letni przedpokój się zrobił. Chyba wyciągnę z szafy swój koszyk w celach dekoracyjnych, bo do noszenia się nie nadaje - tak bardzo drapie. Kolorowych snów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo ciekawe z czego jest, ale dekoracyjnie-popieram :p

      Usuń
  4. Ładnie u Ciebie ! Pamiętam takie plecione torby z dzieciństwa.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie, ale pamiętam plastikowe koszyki :p (teraz wracają do łask)

      Usuń
  5. Cudownie po zmianach, tak... letnio! :-) U mnie na ścianie w przedpokoju również wisi słomiany kapelusz - idealnie zasłania licznik. Zawisł na nim przez przypadek i został...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę! to się nazywa twórcze podejście :p

      Usuń
  6. Ale fajnie u Ciebie :D zmiany na mega PLUS!!! skrzynia i kosz cudowne. chyba sama ruszę na łowy i będę się rozglądać za "słomkowymi" rzeczami ale najpierw chyba odwiedzę mamę bo kiedyś miałam taki podobny kosz więc może gdzieś leży upchany :) no i nie dziwię się, że zachciało Ci się nad morze bo mi też się zapragnęło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak wogóle to kiedyś w każde lato takie koszyki to był istny hit.... chyba każdy z takim biegał po mieście a na urlopie to już było oczywiste. Taki znak rozpoznawczy że już lato :)

      Usuń
    2. i dobrze, ja uwielbiam koszyki i śmigam na zakupy i na spacer. Dużo się mieści no i można zapomnieć ,że się mieszka w betonowej dżungli :p

      Usuń
  7. u mnie wieczna tesknota za morzem ;) tez mieszkam w bloku wiec podgladam twoje pomysły i nastrajam sie do zmian ;)

    http://adewma.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to fajnie, niestety w bloku (i mikro mieszkaniu) trudno poszaleć, stąd moje ciągłe przemalowywanie i przestawianie :p

      Usuń
  8. PIĘKNIE, LETNISKOWO, LEKKO, SŁONECZNIE:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne letnie zmiany, aż mnie natchnęłaś do ogarnięcia przedpokoju.

    A mam pytanko skąd masz taka piękną skrzynię?czy tez ławkę do przedpokoju.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to skrzynia, zamówiłam na wymiar u stolarza

      Usuń
    2. dzięki za odpowiedź, jest genialna. takiej właśnie potrzebuję:)

      Usuń
  10. Anitko cudnie!:) Twój kosz też bardzo bardzo ładny:))) i podoba mi się ten kufer :) a pomysł z powieszeniem kapeluszy chodzi za mną od dawna, tylko muszę wyszperać gdzieś kilka za grosze i zawisną nad łóżkiem w sypialni:)
    uściski na nowy dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, już kombinuję jak koszyk poddać liftingowi- czy zabarwić dno,czy wymienić środek :p

      moje kapelusze są jak najbardziej w użytku :p

      Usuń
  11. Bombowo!!! A z robieniem zdjęć z szafy itp. sama prawda. Kiedy robiłam zdjęcia w swojej kuchni, to wychodziło, że najlepsza "perspektywa" byłaby, gdybym weszła do zlewu ;)
    Ja Cię kręcę - fajowsko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to podobnie jak u mnie :p-ale nie ryzykowałam :p

      Usuń
  12. ale super ! ,a kosza zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana,rozejrzyj się w sieciówkach-teraz jest sezon :p

      Usuń
  13. Fajne zmiany poczynilas, a wiesz ta nasza Scraperka tez zarazila mnie koszem i zamowilam identyczny jak ona :)))) Cudne inspiracje, kapelusze uwielbiam!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale masz fajnie:p
      u mnie z kapeluszami to nagły zryw-ale tez uwielbiam

      Usuń
  14. Inspiracje koszykowe są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zmiany i przewieszki:) U mnie kapeluszy przybyło w różnych kolorach, ale nie mam na razie czasu ich eksponować.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to masz zdrowie! Ja dzisiaj umieram z braku powietrza ... bardzo mi się podoba Twój przedpokój - mój wciąż czeka na lifting ...


    i inspiracje ...hmmmm cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga i ja też,ale nie umiem usiedzieć. Dzięki za miłe słowa

      Usuń
  17. Fajnie letnio sie u Ciebie zrobiło. Uwielbiam metamorfozy na małych powierzchniach bo to jest dopiero wyzwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anita rewelacyjna letnia stylizacja, wszystko idealnie dobrane...ja też dzisiaj kombinowałam w tym klimacie...wiklina, kapelusz, lampiony....niedługo pokaże fotki na blogu. Zapraszam do redecor.pl na nowości od Ib laursena. Buziaki Gosia

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne te metamorfozy. Skrzynia z poduchami jest cudna. U nas upały, ale lepsze to niż ulewy zatapiające wszystko wokół. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      co do ulew się zgadzam- wolę upał

      Usuń
  20. hejka, swietne zmiany!ohh chyba muze odkopac swoj kosz hmmm a moze kupic nowy :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę, ta miłość zatacza kręgi :p

      Usuń
  21. super zmiany - ja niestety poległam pod wpływem temperatury i ożyłam dopiero teraz ;) więc życzę miłej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aż się prosi, żeby skrobnąć i pomalować te drzwi! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie są drewniane tylko okleinowane, a to grozi paszkwilem

      Usuń
  23. bardzo ładny przedpokój, rewelacyjny pomysł na przechowywanie parasoli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle mieści kapelusiki,apaszki i paski:p

      Usuń