wtorek, 23 lipca 2013

Co znów zmalowałam...

Nie będę dużo się rozpisywać, po prostu pokażę przed i po .

Na pierwszy ogień rama, PRZED...(tu ją widać najlepiej)



i PO

 i bliżej...




( nie wychodzą mi zdjęcia w tym kącie za bardzo).


Z rozmachu pędzel zawędrował do przedpokoju, oto PRZED:


i trochę później PO


blaty pomalowałam na szaro, całość jest biała (przedtem kremowa), dodałam numerki malowane od szablonu (całość jest nieco chłodniejsza, zdjęcie robiłam wczoraj późnym popołudniem i wieczorne słonko nadało ciepłych odcieni całości).

Do tego być może taka poduszka :

ikea.pl

wykroiłabym z niej okrągłą poduszkę i na środku guzik ( żeby nie mnożyć pasków ) -dobry czy zły pomysł?

Chętna jestem też na białą boazerię zamiast tej pasiastej tapety - ale to już nie tu i nie teraz :]

Jakieś sugestie? może być ?

An

70 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje pomysły są świetne :)) ten kącik z ramą podoba mi się w każdym wydaniu - w poprzednim za piękną szafę w teraźniejszym za mój ukochany kolor ;) wyszło pięknie Anitko. Poducha ze zdjęcia super - ja też bym ją widziała okrągłą :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. ale czadowa ta rama!!! matko i ten kolor, też oszalałam na jego punkcie:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł na okrągłą poduszkę świetny! Musisz częściej sięgać po pędzel ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rama w nowym kolorze i bez lampek wygląda pięknie :) A zdjęcie nr 3 podoba mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lampki były tam od świąt :p (sprawdzały się super jako lampka wieczorna )

      Usuń
  5. Cudnie ta rama wyszła - kolor idealny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam napisać,że samodzielnie go mieszałam

      Usuń
    2. Weź, bo wpadnę w kompleksy :)
      A tak na poważnie - no rewelacyjnie wyszedł :D

      Usuń
  6. Rama wyszła świetnie. Pięknie się prezentuje w tym kąciku.
    Poducha też by mi się widziała okrągła także do dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW! Efekt z ramą powalający! Świetnie wyszło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rama mnie powaliła. Może skuszę się jednak i przemaluję też moją :D Fantastyczny kolor !
    Przedpokój świetny a poduszka ... jak ją zrobisz to pewnie mi znowu szczęka opadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skuś się, mnie efekt zaskoczył pozytywnie

      Usuń
  9. fajna zmiana :) a okragła poducha to fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajowsko wyszło.
    mam tylko wrażenie chaosu przez ta małą półeczkę na płyty ustawiona pod skosem, coś bym z nią ten teges.

    ps. doczytałam że sama mieszałaś kolor, jakich farb, kolorów użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aa, bo ona ma wejść w tą dziurkę, tylko musi nabrać mocy usunięcie gniazdka nadtynkowego!

      Usuń
    2. a farby to biała i szara matowa jedynka, turkus to barwnik z Obi Primacol turkus 26

      Usuń
    3. eee no to całkiem inna rozmowa :) to pozbywajcie się tego gniazdka jak najszybciej.
      jest fajowsko, tym bardziej potwierdziłam się w przekonaniu że biel to NAJLEPSZA baza :))
      rama jest boska., a fotel, no własnie fotel skąd Ty go masz bo mi umknęło chyba

      Usuń
    4. normalnie zaćmienie przecież to fotel z I.

      Usuń
  11. Rama stylowa i prezentuje się rewelacyjnie, jak dla mnie darowałabym sobie tą poduchę bo za dużo już wzorów i kolorów, te dwie niebieskie pasują idealnie, a może po prostu pomaluj na biało tapetę...póki co:-))) Pozdrawiam Gosia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu , papierową? masz w tym jakieś doświadczenia?

      te niebieskie chętnie zamienię na dwie pasiaste,szaro-białe ;p

      Usuń
    2. przepraszam że się wtrącę ale ja mam zwykłą papierowa tapetę pomalowana, taką zwykła papierowa i nic się złego nie dzieje. bierzesz farbę wałek i jedziesz z kosem bez zbędnych ceregieli.

      Usuń
  12. Zarówno turkusowa rama, jak i cały kącik wypoczynkowy wygląda cudnie! W przedpokoju też mi się bardzo podoba :) podusia fajna - będzie tu pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najsi to wygląda, rama w kąciku zrobiła się fajnym punktem zaczepnym dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Turkusowa rama pasuje idealnie.(to moje zdanie)pozdrawiam serdecznie.Jola

    OdpowiedzUsuń
  15. no i rama jest git :)
    kurrrrde, ale mi się w tym Twoim kącie podoba....!

    OdpowiedzUsuń
  16. rama wyszła super. Teraz Twój przedpokój stał się trochę marynistyczny. Może pasowałaby Ci poduszka w takim stylu? http://myvillagelive.blogspot.com/2012/04/pirackie-wariacje.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie od tego marynistycznego wyglądu chce uciec . Mam nadzieję,że i tapeta zniknie

      Usuń
    2. chyba zmylił mnie ten kapelusz słomkowy i torba. Mi też się marzy boazeria w przedpokoju, ale obawiam się, że mój labrador zmasakrowałby ją w jeden dzień:(

      Usuń
    3. torba i kapelusze to chwilowa zachcianka wakacyjna

      Usuń
  17. Świetne! Rama ekstra! I to złoto prześwitujące - super! A szary fotel - boski! Fajny klimat masz w domku, a teraz pięknie go dopieszczasz :))) Nowe "smaczki" właśnie w postaci fotela, taboretu - pierwsza klasa!
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... i zdecydowanie jachtem nie kiwa ;)

      Usuń
    2. hahah jacht mnie rozbawił hahah, dziękuję

      Usuń
  18. może być i to nawet bardzo!!!!

    super z tym turkusowym akcentem.

    a odnosnie regałów - jak wiesz - mam takie same, tyle ze z drzwiczkami przeszklonymi ... uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem,wiem! uwielbiam je z drzwiczkami (jak u Ciebie), ale u mnie chyba nie zdadzą egzaminu :/

      Usuń
  19. Masz dobre pomysły, rób Kochana, wychodzi Ci idealnie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Może może!!! Rama wygląda teraz bardzo stylowo i ten kącik w chłodnych turkusach i błękitach i bieli ogromnie mi się teraz podoba :) A poducha!!! WOW! to z nowego katalogu? obłędna! Jak ja kocham Ikeę :) Fajnie wygladałaby w Twoim przedpokoju!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna przemiana !!!! Rama ma przepiękny kolor, fotel tez mi się marzył ale cena troszkę mnie odstraszyła ;) regalik z płytami mi nie pasowała tak pod skosem ale już doczytałam że ma stać prosto wiec będzie idealnie ;)
    Jak ja żałuję, że moje regały nie są białe...
    Tapetę w przedpokoju pomalowała bym na jeden kolor....malowałam papierową tapetę i wszystko było ok :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "jak najszybciej" to pewnie zejdzie trochę ;]
      hmmm zachęcająco brzmi to malowanie,może się skuszę

      Usuń
  22. Uwielbiam turkusy!!!A twoje wnętrze baaardzo mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie tworzysz przestrzeń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,miło mi to czytać od Ciebie

      Usuń
  24. Ładny kolor wyszedł , zdecydowanie lepiej wygląda !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko fajnie wygląda, zazdroszczę bo ja sama nie mogę się zebrać do pomalowania półki i komody.
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez chce ten fotel do duetu z moim Billym :):):)

    OdpowiedzUsuń
  27. Boski kącik. Rama wyszła rewelacyjnie! Masz też mój ukochany fotel, który pozwolił mi przetrwać chorobę, bo jest tak wygodny jakby się leżało :-). Korytarz wyszedł ładnie, tylko nie widzę tych numerków?

    OdpowiedzUsuń
  28. W turkusie jej do twarzy :)
    A fotel-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Pytasz czy może być?!
    Jest przepięknie! Jestem pełna podziwu dla Twojej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  30. zapraszam do mnie http://mojamalaskandynawia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Zmiany na lepiej!:) ale światełeczka na ramie cudnie wyglądały, zostawiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Turkusowa ramka jest rewelacyjna po przemianie:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. I pięknie zmalowałaś...

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie to wygląda, widać ze osoba która to stworzyła ma wiele ciekawych pomysłów w głowie

    OdpowiedzUsuń
  35. podziwiam twoje pomysły już od dawna.. :) ale pytanie mam z nieco innej (przyziemnej) beczki ;) mianowicie: widzę, że w pokoju masz ozdobne listwy przysufitowe - w jaki sposób je mocowałaś? na czym? :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, listwy są styropianowe -ale wyglądają dosyć dobrze po pomalowaniu. Montowane klejem do styropianu

      Usuń
    2. wielkie dzięki za podpowiedź - rzeczywiście wyglądają świetnie :)

      Usuń