czwartek, 18 lipca 2013

Lato obfituje w kinder bale

Sama jestem dzieckiem lata i wiem jak fajnie mieć urodziny gdy ciepło i tyyyle owoców dookoła. W ostatnich dniach jesteśmy częstymi gośćmi na dziecięcych imprezach , świętujemy urodzinki tych dużych 9, 6,5 - letnich, ale też tych małych :]


Dla synka mojej przyjaciółki ( pozdrawiam Cię Mariola :*) uszyłam poszewkę na jasiek, Pawełek ( stąd P ) miał roczek (stąd motyw jedyneczki )


Do kompletu powstała miękka jedyneczka z metkami  ( po prawej ) - i tu wyszło szydło z worka, jak szybko się zapomina... dzieci w tym wieku już nie memlają metek, Pawełek wolał rzucać jedyneczką o podłogę ( tu sprawdziła by się grzechotka w środku) .

Druga solenizantka to już dwulatka, osobista kuzynka naszych dzieci , Maja  :


 Dla Majeczki uszyłam podusię chmurkę - i ona,  i misie będą mogli bujać w obłokach :p



Chmurka dwustronna.

Te i podobne prezenty z imionami i bez można u mnie zamówić, wybrać kolory, motywy .

Na koniec garść inspiracji na dzieciowe urodziny :


- sprawdzona przeze mnie idea czyli piniata  z drobiazgami dla dzieci


 - pompny


- ozdoby na stół z cyfrą oznaczającą wiek dziecka



- korona dla solenizantki by anita sie nudzi


lub urodzinowy kotylion


dostępne TU

-a jak się nie piecze, to o :


- fantastyczne pojemniki 


- a na koniec proponuję zdjęcie pamiątkowe, np. z użyciem akcesoriów od anity się nudzącej ( wąsy, brody, opaski na oko)


An


21 komentarzy:

  1. uwielbiam te Twoje wąsate zestawy :D
    a pudła na sztućce - bajerancki pomysł!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne to Twoje 'nudzenie' się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurcze też chciałabym się tak nudzić ;) świetne pomysły !

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne pomysły, szczególnie, że ja jestem przed roczkiem córki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Suuper :) Ja w sobote wyprawiam mojej corci drugie urodzinki i spodobala mi sie ta gasienica :) Mimo ,ze tort i ciasto bedzie to dzieciaczkom na pewno sie spodoba :) Jak i propozycja na zdjecie suuper :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle przepieknie ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Podusia chmurka po prostu mnie urzekła... wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie, jak wisienka na torcie! Bomba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło tu u Ciebie, pięknie i kolorowo:) Poduszka super! W wolnej chwili zapraszam do mnie w odwiedziny, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne rzeczy, ty to się umiesz nudzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezwykłe pomysły i inspirację, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pojemniki na sztućce z zębami - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te Twoje prezenty :)Sama bym taką chmurką nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z ostatniego zdjęcia się uśmiałam :) świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. no to udanych wakacyjnych imprez!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako styczniowe dziecko potwierdzam - nie ma to jak letnie świętowanie! Zimą "różnorodność" stołu powala. Dobrze, że chociaż plenerowo można poszaleć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię bywać tu u Ciebie, bo we wszystkim widać tyle miłości do rodziny... Też jestem letnim dzieckiem i kojarzę moje urodziny także z nieobecnością tych, których chciałabym zaprosić :( No i - cukierki! Nigdy nie przyniosłam do szkoły cukierków! Ale pamiętam też zabawy na dworze, ogniska, dzikie tańce przy szeroko otwartych oknach...
    PS Uwielbiam Twoje chmurkowe poduszki :)

    OdpowiedzUsuń