środa, 21 sierpnia 2013

Jeśli macie jeszcze ochotę na małe DIY

Mam taką propozycję na szybką dekorację idealną na letnie balkony, tarasy - ale do domów też.

Potrzebujemy siatkę hodowlaną (ja kupiłam na spółkę z koleżanką chyba w sklepie typu GS), i jakieś szczypczyki.

Wycinamy z siatki trójkąt , można sobie zrobić z papieru wzór - taki trójkąt jak do zwinięcia rożka.


Formujemy w rękach rożek i wystające , odcięte końce skręcamy razem . Odcinamy ostre końcówki i dokładnie zawijamy tak, aby nie raniły palców :


Potem dorabiamy ucho do zawieszenia i dekorujemy. Można siatkę malować na dowolny kolor, uszyć wkład z materiału . Przeznaczenie zależy tylko od Waszej wyobraźni :



kreatywnego dnia

An

25 komentarzy:

  1. aaaaa! Anitko, ale świetna doniczka się zrobiła:))) do powieszenia na balkonie idealna:) a właśnie mam nawet taki niewykorzystany haczyk u siebie... hmm.. tylko skąd tu siatkę wziąć, aby było blisko i jeździć nie trzeba było specjalnie?;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no z siatką trochę zachodu jest, może w jakims ogrodniczym

      Usuń
  2. piękne, piękne!!! uwielbiam takie pomysły!

    Anito, pamiętam, ze pytałaś o te moje kafle w kuchni.... wiesz, nie umiem znaleźć tych opakowań, po remoncie jeszcze się nie dokopałam... Ale pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny pomysł, kto by pomyślał, że z kawałka siatki, którą normlanie sie wyrzuca może powstać takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie to wygląda! Czas ruszyć na poszukiwania GS-u:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł;-))))bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie;)wciaz probuje znalezc taka siadke w troche mniejszym kawalku niz sprzedaja wszedzie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, szkoda, że z siatką jest taki problem. Znalazłam kiedyś chyba w Praktikerze, ale 10 metrów. Co ja bym z tym zrobiła, gdzie trzymała? No trudno, popatrzę na Twoje dzieło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może w małych sklepach , GS-ach,ogrodniczych na metry (i z kimś na spółkę). Ja miałam chyba ze 3 m i spokojnie pomalutku zużywam

      Usuń
  8. O, i to jest fajny pomysł taki rożek!
    Bo doniczki nie pokochałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. haha jak zobaczyłam rożek na pierwszym zdjęciu, to od razu pomyślałam o świątecznej choince! Już widzę coś podobnego tylko ubranego w lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta siatka jest super w wielu wydaniach:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne dekoracje, pomysłowa bestia jesteś

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie! Prosta dekoracja, ale ma to cos co przyciaga moj wzrok :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, mało pracy a efekt świetny!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł! lubię takie zwyczajne ozdoby.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł świetny! Może i ja zacznę w końcu wykorzystywać mój kawałek siatki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super! Uwielbiam sposób, w jaki się nudzisz :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Robi wrażenie, na balkon idealna. Gdybym tylko GS miała blisko.. :)

    OdpowiedzUsuń