sobota, 17 sierpnia 2013

Szybka przeróbka w pełni lata -DIY na sobotę

Pogoda super fajna, sprzyja więc działaniom przeróbkowym na wolnym powietrzu. 

Zostałam obdarowana sadzonkami trawy, a że mieszkam w miejskiej dżungli (prawie), to sobie tej zieleni lubię nawsadzać dookoła sporo. No więc, trawę przygarnęłam i uznałam, że potrzebuje wielkiej donicy , żeby rozwinąć swe możliwości. Wielkie donice ceramiczne i cementowe  są drogie, ale w sumie jak się pomyśli...

Z piwnicy wydłubałam to:


...no nijak mi ten brąz nie leżał, przypomniałam sobie, że gdzieś, kiedyś czytałam o malowaniu donic plastikowych. W sumie nic nie tracę pomyślałam i zaryzykowałam. Po wyszorowaniu, wyciapraniu - uzyskałam , moim zdaniem, piękną , betonową donicę :


teraz idealnie komponuje się z kamieniami .

Do malowania czeka jeszcze kilka innych, więc miłej soboty!

An

38 komentarzy:

  1. Ale świetna! Jak to zrobiłaś? Jesteś czarodziejka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawde mnie zaskoczylas :) Suuper wyglada donica po przemalowaniu :) Niesamowity efekt :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czymżeś to wyciaprała??? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farba szara,farba biała i kilka pryśnięć z pędzla na czarno :p ( szara i biała nakładana gąbką)

      Usuń
  4. Wyszło rewelacyjnie, prosimy o tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale to żadna filozofia,tylko gąbką należy farbę nakładać :]

      Usuń
  5. hej Anitko! świetna sprawa z tą doniczką:)))
    super! a ja dzisiaj kupiłam sobie trzy kwiatuchy do domu:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. no, no, efekt powala bo ten brązowy plastyk to faktycznie ohyda:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. łoo, wygląda o niebo lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna metamorfoza! ach!

    OdpowiedzUsuń
  9. o kurcze nie spodziewałam się takiego powalającego efektu, wygląda naprawdę kamiennie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawda, każda można tak zrobić -to by był dopiero stylowy balkon:p
      teraz to dumam czy sobie tej paskudnej balustrady nie "zbetonować"

      Usuń
  10. Ale z Ciebie malarka! Efekt super ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, świetny pomysł! Też chętnie bym tak zrobiła :) Jakiej farby użyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  12. ale super!!! a ja się zastanawiałam co zrobić z moimi:) dziękuję za podpowiedź!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja poproszę o małe diy, bo efekt zachwycający, beton jak żywy :)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marto wystarczy nakładać gąbką, szara na całość,potem biała miejscami, i kilka kropek pędzlem na czarno.Ale ok,coś się postaram..

      Usuń
  14. Osz Ty pomysłowy oszukańcu! :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś niemozliwa i cholernie kreatywna no! Donica jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kurcze efekt wyszedł jakby rzeczywiście to był beton, fajnie wymieszane kolory :)

    ps.u mnie dla Ciebie nominacja LBA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo pomysłowe! muszę coś wykombinować, na balkonie mam same nudne doniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowita metamorfoza, muszę wypróbować ten patent u siebie, bo niedługo zbankrutuję na zakup kolejnych nowych białych doniczek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. o niebo lepiej wygląda. Nie wpadłabym na taki pomysł :)
    zapraszam do siebie
    Ania
    http://moje-zabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wyszła!Też mam ochotę na takie donice...widziałąm gdzieś już taki tutorial, malowanie warstwami, najpierwsz szarość, troche czerni i bieli gąbką a na koniec spryskanie pędzlem... Efekt jak u CIebie, bomba!! Pozdrawiam ciepło!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyszło! Jak polecisz z betonowym balkonem to później trochę betonu w domu i w lofcie zamieszkasz:):) Pozdrowienia ciepłe:):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam jestem nowa w tym świecie, donica bombowa,zerknij do mnie zrobiłam z plastikowych kamienne za pomocą kleju do płytek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Całkowicie moje klimaty !!! cudna metamorfoza ! mam taką jedną doniczkę na balkonie, której by się to przydało ;)

    OdpowiedzUsuń