środa, 25 września 2013

Dla Wandy Wandzia

Pracowałam w ostatnich dniach nad prezentem dla Nowego Człowieka. Wymyśliłam taki zestaw :


Na zdjęciu lala Wandzia i albumik dla mamy, która zapisze na pamiątkę wspomnienia z najpiękniejszych chwil z Wandą. :].
Miało nie być zbyt różowo, więc jest kolorowo i energetycznie. Użyłam mieszanki papierów m.in. z Makowego Pola (aurora, tu i teraz) .


Albumik/notes o formacie A5 ( 21x15cm)


z miejscami na notatki


 i na zdjęcia


A tu sama Wandzia


Jeszcze nieco senna , bo poranek szarawy był  :]

Mam nadzieję, że spodoba się i zamawiającej i właścicielce.


Miłego dnia
An

25 komentarzy:

  1. Świetny prezent :) mała Wanda będzie miała piękną pamiątkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Anitko piękny zestaw. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest uroczy! :) Wandzia też!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw - na pewno się spodoba, nie ma innej opcji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wandzia fantastyczna- ten łobuzerski uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. superancki jest! zwłaszcza ta lala!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno się spodobają!
    Anita, zostaniesz moją ciocią? ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię zbytnich słodkości, ale to jest po prostu urocze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. mnie by sie podobało...i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta minka Wandzi ... bezcenna !!!
    Cudny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny zestaw, notesik cudowny i optymistyczny

    OdpowiedzUsuń
  12. Wandzia pierwsza klasa! Ma w sobie coś "muppetowego" ;) ach!

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż... Wandzia nie wygląda na spokojnego słodziutkiego aniołka:) Jest... zdecydowana!

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Wandziu! Jesteś rozkoszna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Małe Post Scriptum: "Ja chcę taką laleczkę!" zawołała mała K. zaglądając do kompa mamy :)

      Usuń
  16. Wandzia jest rewelacyjna! Ciekawe skąd ten rumieniec na jej twarzy??? :))))
    Album piękny. W ogóle to piękne rzeczy można u Ciebie pooglądać. I zdjęcia są super! Inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny album, przyszła mama będzie na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne! :) Gdybym miała komu coś takiego dać, z pewnością bym się skusiła! :D Masz talent! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję za wszystkie komentarze baaardzo :****

    OdpowiedzUsuń