poniedziałek, 16 września 2013

Na deser coś o robótkach

Stwierdziłam, że nie będę się rozpisywać na ten temat. Każdy pewnie jakąś gazetkę craftową w rękach miał, przeglądał, czytał. Na rynku są różniaste, ceny też- ale w dobie komputeryzacji, gdy sieć zawiera wszystko , kupowanie ich mija się trochę z celem. 
Ja jestem uzależniona od wydań papierowych - to kupuję   :p

Moja niekwestionowaną królową jest Marie Claire Idees.


Moje egzemplarze pochodzą z allegro, cena od 7-12zł plus wysyłka. Gazetka jest gruba i najeżona inspiracjami.


można powiedzieć- dla każdego coś miłego







różne techniki, pomysły, DIY, inspiracje. Nie trzeba znać francuskiego , bo wszystkie wykroje i techniki są na końcu rozrysowane :]


ja polecam!

A Wy, wyłowiłyście coś ciekawego?


An

16 komentarzy:

  1. faktycznie gazetka wygląda interesująco, nigdy wcześniej jej nie widziałam :) a przynajmniej z francuskiego zrozumiałabym więcej niż z niemieckiego :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są te gazetki, tez je lubię

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta gazetka. Budka dla ptaków wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie, może i ja zacznę kupować

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ta gazetka podoba, lecę na allegro :D

    OdpowiedzUsuń
  6. no jestem pare ciekawych rzeczy :) jestem papiernikiem, iwęc powinnam kocahać gazety, ale nieznoszę tego rodzaju papieru ;P wkurza mnie strasznie, więc właściwie gazet nie kupuję... ostatnio odkrywam gazetki w necie i je przeglądam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obrus z gwiazdkami:) ja lubię sobie czasem kupić Mollie Makes, a pozostale inspiracje to głównie z Pinterest:)

    OdpowiedzUsuń
  8. korzystam głównie z książek albo internetu ale gazetka fajna - zachęciłaś mnie do zakupu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gazetka bardzo fajna, tylko dlaczego po francusku :( uwielbiam piosenkę francuską od Edit Piaff aż po Zaz, ale francuskiego ni w ząb :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawde wszystko można wyczytać z obrazków

      Usuń
  10. Rzeczywiście można się zainspirowac :) Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też zdecydowanie należę do klubu miłośniczek MCI i jeśli chodzi o gazety z inspiracjami, nałogowo je gromadzę wraz z różnymi katalogami, bo jakoś w internecie to nie to samo co na papierze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo nie znałam... a normalnie w empiku są dostępne za większą cenę?

    Niestety dużo robótkowych gazetek jest na niskim poziomie... nieciekawe kolory, zdjęcia - mało inspirujące, ale jak człek po swojemu zrobi, a ze wzoru skorzysta to jest ok ;)

    Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wełniany karmnik jest boski! :)

    Ja uzależniłam się od Mollie Makes, regularnie nabywam i z utęsknieniem wyczekuję kolejnego numeru ;)

    OdpowiedzUsuń