środa, 11 września 2013

Pachnie już jesienią

Wczoraj prawdziwe lato jeszcze, a dzisiaj już deszczowo i pochmurno. Ale nie ma się co zrażać, w końcu takie są koleje pór roku. My się cieszymy na jesień, to moja ukochana pora roku - zwłaszcza ta słoneczna, choć nie koniecznie tak całkiem ciepła.

Z myślą o spacerach jesiennych i zbieraniu skarbów matki natury, powstała moja mini kolekcja torbeczek dla małych, ciekawskich ludzików:


Chciałam nimi nawiązać do  moich pluszaków. Powstał piesek, sarenka:


i prosiaczek:


Będzie o nich więcej wkrótce , pokażę też szczegółowo jak wyglądają. Robione na drutach, wykańczane elementami szydełkowymi. Na skarby znajdowane po drodze idealne ;].


Nie dajcie się dzisiaj melancholii :]

LOVE An


17 komentarzy:

  1. Cudne te torebeczki - kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie relaksuje,wiec trochę tu ,trochę tam :]

      Usuń
  2. u mnie właśnie dziś jakiś kryzys pogodowy...
    śliczne torebeczki Anitko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torebki urocze- zwłaszcza piesek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nic tylko zbierać do nich kasztany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie - mi już tylko krok do tego :) Dlatego dla odmiany postawiłam na kolor :) Torebeczki śliczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Prosiaczek jest the best.
    U mnie wczoraj deszczowo a dzisiaj słonecznie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne torebki i to zdjęcie ostatnie-rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, to chyba byłoby trochę dziwne, gdyby prawie-pani doktor wpadła do szpitala z prosiakową torebka? :D Jest wspaniała! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Brązowy miś jest moim faworytem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe i na pewno bardzo przydatne, przecież teraz tyle skarbów pod nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę sie tej kolekcji doczekac, rzeczy robione dla dzieci zawsze maja szczególny urok :) po za tym tez kocham jesien, po prostu jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziaki te torebki :)

    A na zdjęciu robicie napis LOVE? Czy po prostu tańczycie gangnam style? ;D

    OdpowiedzUsuń