czwartek, 10 października 2013

A teraz lalunie

Wprawdzie nie jest zimno-przynajmniej u nas, ale przytulić się zawsze jest miło. Dlatego uszyłam kolejne lale :]


naprawdę je polubiłam, powstają z tego samego wykroju co moje zwierzątka :]


a tak a propos wykrojów to kto chce spróbować swoich sił w szyciu zabawek zapraszam tutaj:


poprowadzę warsztaty w Kwiaciarni Pani Kwiatkowskiej w Gliwicach. Zapisy przyjmuje właścicielka po podanym na obrazku mailem :]

Lale będą czekały w Dawandzie i Decobazaarze.

An

24 komentarze:

  1. lalki są świetne, szczególnie ta na pierwszym zdjęciu. hihih
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne te lale, szkoda, że te warsztaty tak daleko :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciółka Wandzi :) Zadziorne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. w której kwiaciarni odbędą się warsztaty? na szyciu sie nie znam, ale z wielką chęcią zrobię relację zdjęciową! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Lale są cudne! Zakochałam się..
    Aż zapragnęłam żeby i mnie ktoś przytulił :]
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Lale są cudne! Zakochałam się..
    Aż zapragnęłam żeby i mnie ktoś przytulił :]
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Oo..fajnie , że możesz prowadzić takie warsztaty , też z chęcią bym coś takiego poprowadziła . Lubię Twoje lale i zwierzątka . Proste , a zarazem ciekawe :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. słodziaki te lalunie i jakie radosne!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lalki są boskie, takie figlarne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdyby nie odległość, chętnie bym się zapisała. Laleczki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lale są niesamowite... Każda ma w sobie to coś i jest wspaniała na swój sposób.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Lale!!! Jesteś niemożliwa!! Szkoda, że do Gliwic mam za daleko, bo chętnie bym wzięła udział w warsztatach, a w mojej okolicy trudno o tego typu spotkania. Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko lale są cudne. Szkoda, że tak daleko mieszkam bo chętnie bym przybyła na te warsztaty. Buziaki. Oh te lale idę jeszcze sobie na nie popatrzeć, bo są niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lale sa PRZESLODKIE :):) Baardzo mi sie podobaja :) Udanych warsztatow Ci zycze :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne, kolorowe i takie z charakterkiem te lalę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lala jak talala :) Przypominają mi Atomówki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja lubię, jak Ty tym dziuniom szmacianym tak łapki zawiązujesz zawadiacko ;D

    P. S. W końcu, nie bij!, pokazałam Twoje boskie kaktusy u siebie! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne :)
    Gliwice to niby nie daleko ale jednak daleko
    pozdrawiam cieplutko z Bielska

    OdpowiedzUsuń
  20. Do takiej lali zawsze miło się przytulić :)

    OdpowiedzUsuń