środa, 23 października 2013

Album komunijny i ogłoszenia ! :]

Czy każdy już słyszał o nowe kolekcji papierów w sklepiku Makowe Pole ?


Kolekcja "Batik" to moim zdaniem ekstrakt z wakacji, przepiękne kolory, malownicze cieniowania, a dla miłośniczek stonowanych barw i natury -  cudowny lniany.

Ja się w nim zakochałam od razu - i dobrze,bo dzięki temu ( z nie małym poślizgiem) powstał miniaturowy albumik komunijny :


na pierwszej stronie powtórzyłam motyw z papieru naszywając tasiemki i koronki w kolorach sepii


motylek powtarza się, gdyż był to motyw przewodni w dekoracjach


strony jak w tradycyjnych albumach są z czarnej tektury, przełożone kalką z sentencjami


to taki maleńki wycinek najważniejszych dla nas momentów uchwyconych w pstryki.


Na koniec ogłaszam, że przypinki 3rd Eye wędrują do:

ach!

proszę o adres na anita22.pl@gmail.com.

dzięki za zabawę.

12 komentarzy:

  1. Własnie sie dowiaduje od Ciebie:)
    Piekne są.

    OdpowiedzUsuń
  2. An, piękny album, uwielbiam takie :) będzie cudowna pamiątka :)
    wrrrr net mi się coś wiesza i piszę ten komentarz poraz trzeci, więc jeśli wyskoczą 3 moje komenatrze to sorki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. nio nareszcie mi się wszystko wyświetla :)) Batik przepiękny a taką pamiąteczkę i my musimy zrobić , tylko u nas tak jakoś wszystko z opóźnieniem idzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny!! Wygląda jak uszyty z materiału

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam .... ja nie potrafie .... :))) sliczny jest :))) Pozdrawaim.Ala

    OdpowiedzUsuń
  6. An, no przecudny! Pięknie ten papier "ugryzłaś"
    :*

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu tak mało zdjęć pokazałaś? jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miłe słowa :]
    Rosi chciałam zachować środek dla siebie , strony są podobne-zdjęcie w sepii, ramka białą kredką i kilka kropek z perłowego liquid pearls

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny album, fantastyczna kompozycja.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No co Ty królu złoty??????!!!!! Ależ mi się gęba ucieszyła!!!!!!!!!!! Aaaaaaaaaaaa!!!! Wreszcie jakiś promyk słońca w te za krótkie - jesienne dnie!!!!!! Lovam!!!!! ach!

    OdpowiedzUsuń