piątek, 18 października 2013

Czy on Wam kogoś przypomina?

?



29 komentarzy:

  1. Ależ oczywiście przecież to kot Garfield:))) !!!!Pozdrawiam Kamila

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, kto nie zna tego rudzielca!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak by z tv do Ciebie przyszedl :) Suuper wyszedl Ci :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalny! Moj ulubiony komiks ever, więc zrobiłaś mi tym zdjęciem ogromną niespodziankę :) Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, naszego ulubieńca :-) Boski jest :-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tam nikogo nie przypomina ;p hahah żartuję.... boski :* nawet lepszy od oryginału bo jakiś taki bardziej miły się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały Garfield :) leniwie leży w koszyku.... ledwo mu się chce wyciągnąć łapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. On nikogo innego nie przypomina - to Garfield we własnej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tak jak na fb pisałam - genialny!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie też :))) i to do tego, Garfielda takiego na przyssawki, co to się przysysało do okna samochodu ;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. ale czadzior !!! jakby to powiedziała moja Zuzola :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie nikogo nie przypomina ... to bez dwóch zdań Garfield ... boski jest ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiscie. I to jeszcze jaki cwany!

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejny super jegomość w Twojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I pewnie znowu głodny ? :)) Słodki jest

    OdpowiedzUsuń