piątek, 4 października 2013

Dziś było naprawdę zimnooo


Ten tydzień jest naprawdę piękny! Co z tego , że rano odmrażam sobie stopy i uszy (jestem okropnym zmarżluchem ) skoro potem jest tak pięknie i słonecznie.


Nie ma nic lepszego niż wypić gorącą herbatę z takiego kubeczka


bez względu czy zimno, słonecznie, wieczorem czy rano...


ja je uwielbiam i nie mogę przestać  ;p


te i inne kubeczki możecie kupić na Dawandzie, w Decobazaarze i jeszcze w nowym miejscu!


Aga - prowadząca bloga Nowiutki rupieć  zaprosiła mnie do współpracy. Jestem teraz w bardzo zacnym gronie blogowych koleżanek, jedną z artystek , które oferują  swoje dzieła w Składzie sztuki. Serdecznie zapraszam, bo rabaty czekają  !!!!!!!!!!!!!!

Pozdrawiam Was ciepło :]

An

15 komentarzy:

  1. Ja tez uwielbiam, bo są przepiękne i w sam raz na aktualną porę roku :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ocieplacze :) A zimno to faktycznie już jest. Wczoraj zmarzłam na kość i cały dzień się trzęsłam z zimna nie mogąc dojść do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! W tę zimnice, nawet herbata rychlej stygnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekło mnie to pierwsze zdjęcie :) piękne drewniane guziczki - też chcę takie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy serduszko,bo tamte to z pasmanterii zwykłe :]

      Usuń
    2. jabłuszko też cudne :)

      Usuń
  5. Bardzo fajne te otulacze, w oko wpadł mi ten różowy... Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    Ciepłego i udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne, ale szaraczek najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, nie mam takich kształtnych kubeczków na kubraczki ;-( Te z filcowym serduchem są przeurocze!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Idzie zimno to i kubeczki trzeba ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kubki włożyły kubraki i ruszyły w miasto ;)))
    świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękniutkie te twoje kubeczki-kubraczki :) chętnie bym swoje w nie upatuliła ;)

    pozdrawiam no i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń