piątek, 25 października 2013

Lubię jesień

Uwielbiam jesień -a taką ciepłą i słoneczną to kocham wręcz. Kolory jesieni uwielbiam, i nawet jak leje to uwielbiam,bo wtedy kocyk biorę i kakao i pięknie jest ! :]


Kakao z laską cynamonu , mmmmmmm :]
a poducha ombre to moje nowe dzieło, ufarbowałam je i uszyłam dla Basi - Flory.

Wiązane na kokardy :


i drżałam bardzo czy Basi się spodoba, bo Basia to wszystko potrafi i tak pięknie jeszcze fotografuje. Duży stres robić prezent dla takiej zdolniachy :]


Kropką nad "i" był kubas w ubranku, wszystko w wybranym przez Basię kolorze.
Pisze, że się podoba uffff :p

Udanego weekendu, twórczego -może ktoś się pokusi o ombre poduchy ? :]

An

18 komentarzy:

  1. Piękny kolor, pasuje do poduchy i na ocieplaczu kubeczkowym prezentuje się równie wyśmienicie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super poducha a ubranko z guziczkami cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te poduchy - może też się kiedyś pokuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko poducha cudna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. cuda Anitko stworzyłaś! widzisz chciałam takie poduchy od Ciebie:) a teraz sama zrobię dzięki Tobie;)

    buziaków moc:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te farbowanki, idąc żrącą zazdrością i moją łapczywością, i pazernością zarazem również poczyniłam farbowanki ombre, i jeszcze na dziś mam w planach kilka, ale efekty pokażę dużo później bo mnie choróbsko przyćmiło.

    Masz rację jesień jest piękna :) a ten fiolet cudnie wpisuje się w jej klimat.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. To masz zupełnie jak ja - milość do jesieni absolutna, nawet gdy pochmurno za oknem :)
    Cudownego dnia zyczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kubraczek na kubeczek.
    też lubię jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam taką jesień jaką mamy teraz.Cudowna,ciepła,szeleszcząca liśćmi,pachnąca dymem z ognisk...
    Pozdrawiam i zapraszam na kadry jesienne :)
    http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/10/uroki-jesieni.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ombre poduszka.. jak się zachowuje taki farbowany materiał w praniu? mam doświadczenie tylko z malowaniem akrylami do tkanin i je się po prostu zaprasowuje i się nie spierają, ale nie wiem jak to jest z farbowaniem w całości... czy trzeba je potem jakoś specjalnie prać?

    OdpowiedzUsuń
  11. fiolet to ulubiony kolor mojej Julaski :) Świetna podusia !! A dziś myślałam o Tobie An patrząc na musztardową kokardkę :)) Bo dokupiłam sobie do niej szalik :)))) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne ombre :) Chyba coś pokombinuję z szarościami!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam!
    Od dawna zaglądam na Pani bloga i jestem zauroczona tym, co Pani tworzy.
    Poduchy ombre są super.
    W związku z tym mam pytanko: jakich barwników do tkanin najlepiej użyć? (chodzi mi o konkretny produkt, który mogę kupić). Czy używa Pani barwników do farbowania na gorąco?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny fiolet! Kubeczka można by nie wypuszczać z dłoni! Piękne!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń