wtorek, 15 października 2013

Przypnij 3rd Eye !

Hej, a to niespodzianka! Anita się nudzi w zacnym gronie gości 3rd eye ! ja również dałam się uwieść produktom Dryszki i  rok temu pokochałam m. in. stempel listek. Tym razem moje craftowe serce, które w 90% należy do szycia, skradły przypinki (badziki) z nożyczkami!


Jako miłośniczka nożyc, nożyczek i wszystkiego co się da z ich pomocą zrobić,  wybrałam przypinki z nimi,  jako swój znak rozpoznawczy. Teraz nie będzie wątpliwości co kocham. Lepiej- nikt nie odważy się popijać z mojego kubeczka ;p
 

Jeśli dałyście się uwieść niezaprzeczalnemu urokowi tych maleństw to mam dobrą wiadomość!
 
Do zgarnięcia zestaw 5 przypinek !!!!!!!!!!!!


Polub więc fanpejdż  3rdEye lub obserwuj bloga i napisz u mnie dlaczego bardzo,bardzo chcesz je mieć :p
 
Drugi zestaw możesz wygrać na blogu 3rd Eye, a kupić TU
 
 

Ja zbieram chętnych do 22.10 a 23.10 napiszę komu,komu,bo idę do domu :p

no to co , fajnie ? :p

pozdrawiam An

15 komentarzy:

  1. fajowe , ja bym chciała z maszyną do szycia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam przypinki... :)) a na czapce wyglądają extra... pozazdrościłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. booooooskie są :-) pierwszy raz w życiu naprawdę pragnę przypinek :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza focisza wymiata !!! :) kurcze mam gdzieś małą kolekcję przypinek i chyba muszę ją reaktywować. Bardzo je lubiłam nosić przy torbach, bluzkach czy spodniach :D a te z nożyczkami pasują do Ciebie idealnie.Bardzo bardzo bardzo chciałabym je wygrać żeby powiększyć swoją kolekcję :D chyba moje dziecię zacznę obpinkowywać :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo, bardzo, bardzo bym chciała, bo ja też kocham nożyczki :D i wogóle kocham takie przypinki, a te sąprzewspaniałe! próbuję jakoś odpicować moją torbę ze sprzętem foto bo jest czarna i nudna i przypinam co mam, a mam niewiele, więc bardzo, bardzo by mi się przydały :D
    a Zdjęcie z czapą jest przecudowne! jestem zakochana!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się zapisuję. Zakochałam się w tych serduszkowych - byłyby świetną ozdobą do mojej płóciennej torby :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach! Przypięła bym je sobie do torby co by nie zapomnieć, że nie jestem TYLKO matką i szybciej wrócić do kraftowania ;) Albo rozdałabym moim pannom po jednym, a sobie zostawiła dwa! O! ach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego chcę je mieć? Bo nożyczki to nieodłączny element 'dekupażowania' i jak się okazuje w szyciu też się przydają, a że ze mnie początkująca "krawcowa" to więcej się nożycami bawię niż właściwie szyję, więc skoro mało szyję a dużo bawię - nożycami rzecz jasna, to fajnie by było przypiąć sobie gdzieniegdzie takie oto przypineczki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajnie ! Ciekawe zdjęcie na początku :)
    Hm..dlaczego chcę je mieć.. ? Od początku nożyczki mi towarzyszyły - zerówka , pierwsza klasa.. ach te czasy.. wycinanki.. przez cały czas te nożyczki się tak "przeplatają" w życiu , aż człowiek zdaje sobie sprawę , że są ważne ! są nieodłącznym elementem , zazwyczaj się coś odcina , przycina..wycina.. W liceum , na projektowaniu zabawek nożyczki były najważniejsze..później igła , nitka . To jasne , że takie przypinki są dla mnie interesujące i z wielką chęcią bym je nosiła :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. no jasne że chciałabym aby trafiły do mnie ale nie z zachłanności ani pazerności bo podobno w dzisiejszych czasach nie ma nic za darmo a a jednak czasem niektórzy mają gest i chcą się podzielić czymś i to jest bardzo miłe bo ja uważam że lepiej dawać niż brać i w tym przypadku pewnie ewentualną wygraną też bym się podzieliła lub wymieniała z koleżanką lub z moimi synami :) bo każdemu do czegoś innego by się przydały :) zawsze to mozna nadać drugie życie czemuś takimi przypinkami taj jak Ty czapce :) szczerze powiem nie miałam doczyniania z czymś takim aaaa bardzo bym chciałą wzbogacić się o nowe doświadczenia i miałabym kolejny pomysł na post na swoim blogu :)

    buziaki :)
    anibarpiomar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj no pewnie, że bym je chętnie przyjęła...nigdy takowych nie miałam,a Twojego bloga to ja bardzo, bardzo lubię:-)
    pozdrawiam Nudzącą się!! :-)
    malachitowa-laka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przyznaję się bez bicia ,że ...dałam się uwieść niezaprzeczalnemu urokowi tych maleństw - super są te przypinki :))) szczególnie ta niebieska co leży najbliżej :))) ale nożyczki też są super :)))
    bloga obserwuje i zapraszam do mnie na candy: http://kwiat-wisni7.blogspot.com/2013/10/moje-pierwsze-candy.html

    pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń