niedziela, 20 października 2013

Warsztatowo

Wczoraj odbyły się warsztaty szycia lal w Gliwicach,  w Kwiaciarni u Pani Kwiatkowskiej. Byłam Panią Prowadzącą :p





Towarzystwo było mieszane, bo mieliśmy jednego Pana szyjącego, który poradził sobie rewelacyjnie !  :]. Powstały cudne lale, również w wersji męskiej  :


Każda inna i niepowtarzalna ! Więcej zdjęć można zobaczyć na moim fejsbuku, robiła je niezastąpiona Al z Czarów z drewna.

Przy okazji nastąpiło przekazanie Garfielda, który był prezentem dla Pani Fotograf. A oto i on, cwaniaczek :




:] tu w rękach nowej właścicielki :


Myślę, że się dogadają :]

Chętnych na warsztaty zapraszam na profil fejsbukowy Pani Kwiatkowska. Tam można przeczytać o grafiku warsztatów, zapisać się i ponatychać.  Polecam.

An

22 komentarze:

  1. Super, jestem pewna, że była to dla Was również wspaniała zabawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spotkanie, fajne szyjątka, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Czemu wszystkie fajne warsztaty muszą być tak daleko? :)
    A Garfield słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja mam bardzo blisko, ale nic o tym, że będą warsztaty nie wiedziałam :( szkoda ...

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajowy kociak!
    Fajne jest wspólne szycie.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna sprawa takie warsztaty :) Świetne lale uszyłyście :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zabawa, przepraszam, nauka i pani profesor również :)
    pozdrawia
    marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne są takie zajęcia , szkoda że mam do Was bardzo..daleko.. A może mogłabyś zrobić tutorial - jak robisz taką lalkę ? Już przez długi czas chcę coś takiego zrobić , ale nie wiem jak się do tego zabrać..
    Pozdrawiam !
    PS. Czekam na odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby więcej takich warsztatów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wystrzałowy jest ten Garfield:) Udało Ci się An tchnąć w niego osobowość tego kociaka z kreskówki. Gratulacje:)
    Miłego tworzenia Laborantki

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja poproszę warsztaty z szycia Garfildów :) Boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne są te warsztaty Anitko! :) z chęcią wzięłabym udział, ale może Wrocław?;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że w końcu mieliśmy okazję do Was trafić. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz uda nam się podczas pobytu w Polsce wstąpić do Was. Świetni ludzie, świetna atmosfera i w końcu naładowałam moje kreatywne akumulatorki ;) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Anitko widzę, że było super, lale cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne lale! :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialny Garfild :)
    a można prosić o wykrój na niego?
    pozdrawiam
    Ania
    http://moje-zabawki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. garfield jest genialny!!! Jeszcze nigdzie nie spotkałam się z takim "uszytkiem". Super!
    Mi z pluszaków udało się uszyć tylko psiaka i małpkę - obydwie przytulanki dla synka.
    Zapraszam również na swojego bloga.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń