niedziela, 24 listopada 2013

A jak tam drzewko świąteczne?

Ostatnio oglądałam ofertę naszych marketów na ozdoby choinkowe i jestem zdegustowana. Wszechogarniające paskudztwo i tandeta. Nasza choinka od kilku lat jest ubierana w ręcznie robione ozdoby, zarówno mojej roboty jak i te podarowane. Nie inaczej będzie tym razem.

W tym roku znowu uszyłam serduszka :

- haftowane


- wyszywane koralikami


- filcowane




- bombeczki "nietłukące"





... i to nie koniec :]


Al mam tez fajne inspiracje:




uściski

An

32 komentarze:

  1. Witaj ! Bardzo ładne są Twoje ozdoby , też uważam że sklepowe ozdoby są tandetne (wszędzie plastik..udający szkło itp.).. ale mam bardzo ważne pytanie ! Czym wypełniasz serduszka ? bo to nie może być ciężkie..skoro ma wisieć na choince.. w sumie jeśli jest sztuczna to może , ale na żywej nie bardzo..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serduszka wypełniam takim wsadem z poduszek :]

      Usuń
  2. Ależ się napracowałaś! Bombowe są te nietłukące się bombki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdoby. I zgadzam się w 100 %, oferta marketowych ozdób jest gorzej niż straszna. Nie ma to jak własnoręcznie wykonane choinkowe cuda. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepieknosci "wytworzyłaś" !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. oj u nas też będą hand made'owe bombki i dekoracje - jakoś sklepowe rzeczy mnie nie powalają, chyba, że cena powala na kolana.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ciągle cos biorę do ręki i odkładam,biorę i odkłada...bo albo niedoróbki,albo cena ehhh

      Usuń
  6. Śliczne ozdoby, ja mam dużo po Babci, Rodzicach, starych, pięknych bombek, łańcuchów i innych różności. W ogóle nie kupuję dekoracji, dzieciaki robią łańcuchy z papieru i już to wystarczy jako ozdoba choinki.
    Absolutnie popieram własnoręcznie wykonane dekoracje choinkowe :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, wierzę,że u Ciebie bezie wyjątkowo :]

      Usuń
  7. Piękne te Twoje serduszka. Własnoręcznie zrobione ozdoby są najpiękniejsze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne serduszka :) rękodzieło górą !!! ściskam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne serca.
    Za mną pierwsze próby zszycia serca na maszynie ale niestety nieudane wiec tym bardziej podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z naciągliwym materiałem jest łatwiej,mniej widać marszczenie w miejscu wcięcia
      a jeśli się źle układa, to wystarczy zrobić nacięcia do szwu-uważając,żeby go ni przeciąć

      Usuń
  10. cudeńka :) też w tym roku stawiam na ozdoby własne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale ładne! :))) świetne te Twoje "bombeczki" Anitko:)
    u mnie będą szydełkowe:)
    dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam podobne odczucia co do sklepowych ozdób - jedyne ładne jakie widziałam w tym roku są w ikea. Bardzo podobają mi się Twoje bombeczki nietłukące, a serduszka również szyję :)
    Pozdrawiam cieplutko i dodaję Twojego bloga do obserwowanych, bo chętnie będę tu wracać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj! dziękuję za miłe słowa i ja wpadnę do Ciebie w wolnej chwili :]

      Usuń
    2. Bardzo proszę, w pełni zasłużone :). I oczywiście zapraszam serdecznie, będzie mi bardzo miło!

      Usuń
  13. A u An jak zwykle cuda... Tez mam w tym roku ambitny plan na same ręcznie robione ozdoby :D Zobaczymy co z tego wyjdzie... Ale jak wyjdzie to wiedz, że to Twoja (wina) zasługa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne:) Dziękuję za pomysły na ozdoby z "duszą" :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczne ozdoby choinkowe, nie ma jak własne:) Najbardziej podobają mi się jednak skrzydełka- taki osobisty sentyment:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomysłowe i efektowne :) Takie ozdoby są najsympatyczniejsze, bo własne, oryginalne i jedyne w swoim rodzaju, a no i przywołujące wspomnienia :) a nie ten chiński, bezduszny, plastikowy badziew, mam alergię na niego brrrrrr

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne dekoracje:)
    A te żołędzie z inspiracji - świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. mogłabym napisać "skad ja to znam"! Oglądając oferty marketów po prostu byłam zdegustowana i podobnie jak u Ciebie na mojej choince będą królować własnoręcznie wykonane ozdoby. Stawiam na masę solną z odbitą koronką i szyszki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne An! :) Naprawdę! Niepowtarzalne! A powiedz mi jak Ty zrobiłaś te skrzydełka i te bombeczkowe? :) Filcować to ja się chyba nigdy nie nauczę... ale... na pewno wydziwię coś swojego na moje tegoroczne drzewko na ścianie :D

    OdpowiedzUsuń
  20. skrzydełka to odbita pieczątka, a bombeczki-to nie moje,chodzi o te ze zwierzakami? to inspiracja, chyba namalowane ręcznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale super te serduszka, najpiękniejsze filcowane ale reszta też super, może i ja coś sobie uszyję na choinkę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń