wtorek, 19 listopada 2013

Już świątecznie

Wiecie już jakie kolory będą królowały w Waszych domach w święta?

Ja już wiem i obiecuję sobie, że tym razem się ograniczę :p. ma  być biały / szary/ brąz drewna i papieru pakowego i kropla czerwonego ( no bo inaczej być nie może).

Tymczasem kartki, luźne w odniesieniu do zimy bardziej niż świąt. Takie skandynawskie, mam nadzieję.
Ładnie mi się zgrały papiery od Makowego Pola " Batik" i kolekcja SODAlicious. Dodatkowo kilka skrawków papieru pakowego, taśmy dekoracyjne , guziki....







jeśli ktoś ma ochotę wysłać taką kartkę akurat swoim bliskim zapraszam do decobazaaru.

An

13 komentarzy:

  1. piękne są, uwielbiamtakie skandynawskie w klimacie, naturalne, delikatne rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj coś mi się zdaje, że na wielu blogach w tym roku będzie królowała natura + biel - u mnie na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne kartki :) mi najbardziej podoba się ta z szyszką :)
    u mnie podobnie jak u Ciebie i Bei, czyli biały, szary i naturalny! ale bez czerwieni, tylko nutka miętowego :)
    ale najbardziej lubię te przygotowania i podpatrywanie innych blogów!
    pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki. Ta pierwsza przywołała wspomnienie książeczki z dzieciństwa " Rogaś z doliny Roztoki " :)
    Kolorki - u mnie decydują ubierający, a to zadanie moich córek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne, takie stonowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne karteczki, takie eleganckie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne w swojej nietypowości :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Anitko,piękne kartki świąteczne takie bez przepychu i nadęcia a przykuwają uwagę i urzekają prostotą i naturą:):)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczne te kartki :) Chyba zainspirujemy się kiedy będziemy robić kartki na akcję Robótka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. w świątecznych kolorach obawiam się, że przesadzę z czerwienią ;) muszę się powstrzymywać, bo wnętrza będą w naszych barwach narodowych ;)

    OdpowiedzUsuń