poniedziałek, 11 listopada 2013

Myślicie już o świętach?

Ja i tak i nie :]

Ale jak już myślę,  to tak :


Takie i podobne woreczki na prezenty będziemy wkrótce szyć u  Pani Kwiatkowskiej w Gliwicach, kto chętny na warsztaty?


Oprócz woreczków będziemy też robić ozdoby świąteczne w stylu skandynawskim, podobne do tych:


Chętnych zapraszam na zapisy !!!



Z innej beczki , takiej co to zajmuje cały mój czas.

Edytuję ten wpis ponieważ napisałam to zbyt chaotycznie. Zamówiłam takie drzwi wejściowe Gerda . Będą na czarnej ścianie , okolone białą opaską (jak na inspiracji poniżej )   :

A.


a potem znalazłam taki wzór - oczywiście zamówiłabym białe :

B.

www.gerda.pl

Podoba mi się ten styl , bo znalazłam je na wielu inspiracjach w stylu skandynawskim. Poza tym to taka klasyka, wyglądają dobrze i białe i drewniane. Oto kilka inspiracji :





Teraz się martwię czy da się odkręcić i podmienić wzory. A jeśli się nie uda, to czy te z owalem będą mi grały z takimi wewnętrznymi? Oto jakie wzory wchodzą w grę:


a)


b)

c)

Z Waszych podpowiedzi wiem już, że mam się nie bać drewnianych, że im coś zaszkodzi i się powyginają (zwykle miewałam takie płyty okleinowane). Podoba mi się pomysł , żeby nie używać szybek do łazienki i toalety - nie wiem, to chyba jakieś przyzwyczajenie blokowe. Bo one są takie piękne,że z szybką wyglądają nieszczególnie.

Jak macie jeszcze jakieś sugestie to proszę, piszcie.




A na koniec "taka oto sytuacja " :p


warunki może i polowe, ale co tam  ; ]
An


33 komentarze:

  1. Anitko ja już się pogubiłam tyle ładnych drzwi! stawiam na białe bialutkie bieluteńkie:)
    jha bym brała wejściowe B! W a nie podoba mi się ten owal...
    a wewnętrzne najlepsze zdają się c tylko w bieli.. :))))))))))))
    cudne woreczki! o świętach myslimy, oj myslimy;) jutro się przekonasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie zrozumiałam o co chodzi z drzwiami...... wewnętrzne możesz spokojnie kupić sosnowe i pomalować na white lub inny white.... nie martw się, że się co wypaczy (wypatrzy) gdzie ty w blokach masz wilgoć.
    A zewnętrzne no to te drugie raczej, od środka możesz malnąć white lub tablicówką, a jak chcesz tablicówką to kup gładkie (pewnie odrobinę tańsze..... )
    Te z szybkami brzydkie, nie kupuj.

    O świętach też myślę, mocno-przemocno, aż zamocno.... ale myślę (to już coś:)

    Uściski :)0

    OdpowiedzUsuń
  3. Z wejściowymi nie pomogę bo jak dobrze zrozumiałam to już zamówione więc trzeba poszczerzyć sie do sprzedawcy. Jesli chodzi o wewnętrzne to ja zakochałam sie w tych http://www.pol-skone.pl/product/drzwi-wewnetrzne-fiord sa trochę tańsze niż porta i można zamówić ościeżnicę z gzymsem (koroną?!) Nie wiem jak to nazwać :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  4. Anitko ,ja na pewno odpuściłabym sobie te z szybkami :):),każda biel i naturalne drewno zawsze do mnie bardziej przemawiało:):)
    Widzę,że większość blogów nawiązuje już do Świąt,to chyba znak,że One:) zbliżają się wieeeelkimi krokami:):) to mój ulubiony czas:)
    Woreczek rewelacyjny,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaczy,że nawet te drewniane bez szybek-do łazienki i ubikacji???

      Usuń
    2. facet mówi,ze nie poleca ,bo to klejona sosna :/

      Usuń
    3. Ja mam swoje już kilka lat i nic się nie dzieje :)

      Ale myślę, że do łazienki bez szybki to kiepski pomysł - nie widać, czy zajęte ;)

      Usuń
    4. Anitko ,nie no myslałam że kolor typu venge wchodzi u ciebie w grę:):),coś nie doczytałam:).Nie dość ,żem ślepaM ,to jeszcze nie umiem czytać ze zrozumieniem:)
      Ja w łazience mam sosnowe bez szybek:):),i takie też mieliśmy w mieszkaniu.Wydaje mi się więc ,że to bez znaczenia czy sosnowe drzwi w domu,czy w mieszkaniu w bloku:):)bo u nas nic szczególnego się z nimi nie działo.No może w pierwszych dwóch latach przy jesieni od wilgotnego powietrza trochę się rozszerzały i skrzypiały:):).A,i chciałam dodać że w łazienkowych mamy powycinane na dole otwory i te nic nie rusza ,działają jak ta lala:),no i futryny też drewniane nie metalowe:)
      Ps.My sprawdzamy czy w łazience ktoś jest przez te otwory u dołu drzwi.......żartuję:):):):)

      Usuń
  5. Anitko! Ja mam w bloku drzwi drewniane i je uwielbiam! Pamiętasz?
    pokojowe: http://1.bp.blogspot.com/_SKpgn8QWPhI/TEbUbelvv-I/AAAAAAAACsc/kbGKWL3kNao/s1600/006.JPG
    i łazienkowe: http://4.bp.blogspot.com/-ntGmv0nllHQ/T8dCu-SQ-jI/AAAAAAAABPw/a3aWdXaAhe4/s1600/BT5.jpg
    - czy to blok, czy dom wolnostojący - "zagrożenia" mogą być takie same, tzn. wątpię w nie... tak czy inaczej, nie zamieniłabym ich na żadne inne :)
    Myślę, że nie ma co się martwić, że te wejściowe nie będą pasowały - przecież nie muszą być identyczne :)
    Odwagi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa tak! i są piękne! czy futryny tez wymieniłaś, czy masz tylko dodane opaski ozdobne??

      Usuń
    2. Ościeżnice też drewniane. Te nowe drzwi nie pasują do tych starych blokowych futryn metalowych (ale może to i lepiej hihi)

      Usuń
    3. ja nie wymieniam ościeżnic wcale,szukam tylko skrzydeł

      Usuń
    4. Obawiam się, że możesz mieć problem. Do moich starych takie nie pasowały. Chyba, że masz inne niż ja miałam - stare, typowo blokowe, z lat 70.

      Usuń
  6. Mi jakoś wszystko tak bardziej podoba się z tą literką B:) choć nie do końca do tych wejściowych jestem przekonana:) ale pasują do reszty, która podoba mi się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się drzwi, które zamówiłaś. Chętnie bym swoje też zmieniła.
    U mnie też myśli kierują się w sronę świąt.
    Pozdrawiam ciepło!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  8. Bo tak się robi zdjęcia hehe :>

    Oj w kwestii drzwiowej nie pomoge :/ sama nie wiem czym pełne drzwi różnią się wewnętrzne od zewnętrznych (zamkiem? :P ) no i jeszcze kwestia tego, że jak mieszka się w bloku to na klatkę można mieć takie pewnie co i w domu... gorzej jak one wychodzą bezpośrednio na zewnątrz... ale nie wiem, może takie typwe drzwi wejściowe wycisza się czymś w srodku? ;) bo jak nie to powinno ;)

    A co do klimatu świątecznego - no jaki mi sypneło śniegiem to jakoś pomału mi zapachniało świętami, kurcze już czas dekoracje jakies porobić, bo znów nie wyrobię :P

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bierz drewniane wewnętrzne ze spokojem :) Ja mam co prawda dębowe lakierowane na biało i nic się z nimi nie dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Warunki polowe, ale jaki efekt:) Z drzwiami nie pomogę. Tak zamotałaś, że nie wiem o co chodzi:) Jak dla mnie linie proste, jeśli Ci to jakoś pomoże:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie pasują b ze względu na "przecięcei" lini pionowych tak jak w tych już zamówionych.

    Warunki polowe a zdjęcia ekstra wyszły :)

    Robótkowo tez myślę o świętach, zrobiłam już nawet kartki. I zabrałam się za kolejne hafty z czerwonymi reniferkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Troszkę się pogubiłam z tymi drzwiami, wszystkie białe i szare piękne. A jeśli chodzi o drewno to niezależnie czy w mieszkaniu, czy domu to i tak pracuje. Mój stół zrobiony jest z 20 letniego drewna i nadal pracuje, taki urok. Ale wolę jak mi się dechy rozeschną niż okleina poodchodzi (niestety z doświadczenia wiem, że tak się robi po jakimś czasie)

    OdpowiedzUsuń
  13. Anitko i ja się pogubiłam:):) Czy chodzi, że zewnętrzne mają służyć jako zewnętrzne a ewentualne wewnętrzne jako zewnętrzne?? Doprecyzuj proszę, macham ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mnie się bardzo podobają te, które zamówiłaś :). A jeszcze jak będą takie, jak na inspiracji, tzn. z białą opaską na tablicowej ścianie, to bomba :).
    Co do drzwi drewnianych - drewno pracuje :). W poprzednim mieszkaniu mieliśmy drewniane drzwi wejściowe, każdego roku latem się troszkę wypaczały :D. Teraz mamy kredens z sosny i od kiedy palimy w kominku jedne drzwiczki się nie domykają, muszę je prawie siłą brać ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to mi właśnie chodzi,wilgoć jest zawsze- z prania, z gotowania.A to tylko klejonka sosnowa :/

      Usuń
    2. Ale dziewczyny, pranie i gotowanie jest też w domach jednorodzinnych - nie tylko w blokach ;)

      Usuń
    3. to prawda,ale martwi mnie to wyjątkowo przez szkody- ja miałam do tej pory takie zwykłe,okleinowane i jadne france co zima się wypaczały i był problem z zamykaniem
      no temat otwarty jest nadal,bo choć drzwi znalazłam wymarzone to nie mam ekipy monterskiej w okolicy

      Usuń
    4. Elle - to prawda :). Ja nie pisałam pod kątem domu/mieszkania :). Wcześniej mieszkałam w bloku (i wypaczały się drzwi wejściowe), teraz mieszkamy w domu i przestały domykać się te drzwiczki od kredensu :). Drewno reaguje nie tylko na wilgoć, ale również na ciepło. Duże znaczenie na pewno ma też to jaki był proces produkcji i jak było drewno przygotowane.
      Ja bym się tych drewnianych drzwi nie bała, w końcu ludzie je w domach mają i żyją :)).
      A poza tematem drzwi, to przytargałam do domu kawałek pniaka - bo mi się ogromnie podobają - był mokry, świeże drzewo z lasu. Jak nam pękł po krótkim czasie o 5-tej nad ranem, to myśleliśmy, że dam się dach zawalił :P. Mój błąd, powinnam go suszyć gdzieś w chłodzie a tak to za ciepło było i za szybko dla niego - takie właśnie jest drewno. Ale i tak je uwielbiam :))

      Usuń
  15. ja mam w tym roku na koncie już 100 kartek świątecznych.... no i oczywiście jeszcze żadnej dla siebie ;p jestem jak na razie jakoś wypluta w tym temacie. Po głowie jednak chodzi mi żeby zrobić jakiś kalendarz adwentowy :) jak bym mogła zmienić drzwi to wszystkie bym białe kupiła a tak muszę się bujać z venge... Fajne studio fotograficzne ;p wyglądam podobnie przy "sesjach" ;p no ale trzeba sobie radzić

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 zdjęcie drzwi najlepsze, a jaki kolor drewna. Deliszys :)

    OdpowiedzUsuń
  17. najlepsze drzwi drewniane robi firma Daria z podlasia, jakie tylko wymyślisz wzory i kolory, a fajne listwy przysufitowe Fine-Art- białe z gipsu w prostych formach jak skandynawskie i bardziej na bogato do innego typu wnetrz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam drewniane drzwi wszędzie i nie mam z nimi żadnego problemu. Nawet główne drzwi są drewniane, co dla mnie jest ogromną zaletą, jako że mogę je przemalować za każdym razem, gdy maluję dom. W ten sposób drzwi zawsze będą pasowały kolorystycznie do wyglądu domu :)

    OdpowiedzUsuń