czwartek, 28 listopada 2013

Nadal w temacie drzewka

Nadal i pewnie to nie koniec tematu. Tym razem zajęłam się tym co "pod". Moja tegoroczna alternatywa dla pakowania w torebki i papier :



bawełniane woreczki z aplikacją, wewnątrz podszewka -na prezent, jako prezent, a potem na ozdoby choinkowe, albo nawet na klocki :]


mam ambitny plan uszyć cztery sztuki dla nas, no ale.....


z wieści remontowych, za jakiś tydzień będę nadawać już z nowego M. Na razie to "biała karta" dosłownie- pusto i biało :p
Ale nie mogę się doczekać kiedy wszystko zostanie pomaleńku wykończone :]

ściskam An

14 komentarzy:

  1. aaale masz fajowo :))) Czekam na relacje i kibicuję każdemu detalowi !!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna alternatywa- jako prezent i na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj zazdroszczę nowego M i nie mogę doczekać się na efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała mieć pusto i biało :) Oj fajnie by było na nowo się urządzać :) A pomysł na pakowanie prezentów bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. swietne woreczki !
    ja tez mam zamiar szyc ale u mnie cos daleko jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowe, ale kurczę u nas to z 10 osób będzie na święta - nie dam rady... fajnie tu: będę odwiedzać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny muchomorek na pierwszym zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oba bardzo ładne, ale ten pierwszy podbił moje serce ;). A nowego mieszkania jednocześnie zazdroszczę jak i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe M. ? No to teraz dopiero nas zasypiesz wnętrzarskimi inspiracjami :) Już czekam :) A woreczki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie ten woreczek z gwiazdką najładniejszy! cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny i komentarze!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomysł najlepszy! Szkoda papieru! :) Chyba się poważnie zastanowię nad uszyciem czegoś :) Dziękuję An!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne woreczki i to do tego dwa w jednym. Pomysł bardzo mi się podoba :)

    Przy okazji zapraszam do mnie po wyróżnienie :) http://www.kreatywnaprzyjemnosc.pl/2013/12/nowosci-i-mie-niespodzianki.html

    OdpowiedzUsuń