wtorek, 5 listopada 2013

No i się zaczęło...

Kiedy kobieta mówi, że już wybrała, że wie czego chce- nie należy jej wierzyć :p
Mam mętlik w głowie, chaos decyzyjny i godzinami ślęczę nad wyszukiwaniem inspiracji. Mam nadzieję, że efekt będzie co najmniej zadowalający. Dzisiaj wrzucę kilka zdjęć, które zawładnęły moją wyobrażnią.

Do młodego mapa - nadal szukam takiej idealnej, czyli nie za drogiej, nie za jaskrawej, nie za małej..... :P



Córa chce kropki , ja się zakochałam w tym :



i taką ścianę choć jedną bym chciała :


a może w kuchni też, na zapiski :


oooj korci mnie czerwona lodówka, ale to by była raczej miłość chwilowa.

Bardzo podoba mi się taka tapeta :


choć takie deseczki- nie deseczki też mnie uwiodły :]


to nie koniec,co to to nieeee :p

c.d.n.

31 komentarzy:

  1. Oj stan i przyjemny i koszmarny, czyli najlepiej tło neutralne i system rzutników na każdą ścianę ;) Że też nikt nie wymyślił takich np. dwumiesięcznych metamorfoz bez remontu :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo tak, albo zapłacić takiej ikei czy innemu podobnemu za stylizacje próbne , które się potem przeniesie do siebie :p

      Usuń
  2. dobrze że to nie koniec i mam nadzieję że to początek inspirujących wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeej teraz to i Ja mam metlik :):) ,bo nie wiem co Piekniejsze coo zdjecie to Sliczniejsze :) Suuper pomysly :) Az ciekawa jestem coo jeszcze pokazesz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo inspiracje piękne i pewnie w 150metrowym domu się cudnie prezentują, ja mam do dyspozycji duzo mniej i zdjaę sobie sprawę, ze efekt może nie być piorunujący

      Usuń
  4. Mapę przepiękną można dostać w Ikei, już od lat mam na nią chrapkę. Niestety jest dość duża (to daje cały efekt) ale ma przepiękne pastelowe kolory i naprawdę robi wrażenie. Pozdrawiam, Ania (kreatywnyslub.com)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak,oglądałam ją-ale jest bardzo droga. Tapety są w ogromnym wyborze,dużo tańsze,choć nie tak piękne kolory :/

      Usuń
  5. Widzę, że mamy podobne gusta:) ja już na tapetę w brzozy się zdecydowałam, a teraz kombinuję co pomalować farbą do kredy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem co czujesz, to podekscytowanie nadchodzącymi zmianami a zarazem mętlik, bo tak wiele rzeczy się podoba. Jeśli czerwony to tylko w dodatkach, można szybko zmienić, fotel, krzesło, rama, wazon. Groszki cudne ale czy za szybko nie zmęczą, jedna ściana, może. Mapa , super pomysł, ta pierwsza i trzecia inspiracja świetna. Powodzenia życzę w wyborach , hi hi hi, zazdroszczę i nie zazdroszczę, hi hi hi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam chyba tylko mętlik :p

      groszki-tak tylko częściowo ( w ogóle ma być boazeria do połowy,bo musi być) wtedy góra w groszki. Albo-teraz wymyśliłam,jedna ściana w deskach a druga w groszkach-ale zdecydowanie w tych mniejszych.

      Co do map, niestety te w przystępnych cenach nie są w cudnych pastelach :/ (prawdę mówiąc to bym była happy z takiej b&w)

      Usuń
  7. Mam w kuchni ścianę na zapiski - świetna sprawa, po prostu trafiony pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, też planuję mieć- ujęły mnie gdzieś zdjęcia z dorysowanymi pólkami :p

      Usuń
  8. Kredowa ściana też mi się marzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też poszukuję mapy na ścianę. Ikeowska piękna ale cena mnie przerasta. Pozostaje wierzyć, że kiedyś gdzieś ją znajdę.
    Piękne inspiracje, Anito! Ale powiedz...., przyjemne to poszukiwanie, prawda?? ;))
    pozdrawiam
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za dalsze inspirację i znalezienie upragnionych złotych środków :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwsza mapa rewelacja!
    kropki,świetny pomysł:) no i te drzewka....
    trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie da się wszystkiego naraz :)
    A te deseczki z ostatniego zdjęcia chyba najbardziej mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzecia mapa jest debeściak! Kropki też wielbię! Popieram Twoje odczucia z lodówką. Miałam kiedyś czerwoną ścianę i mogę przyznać rację, że po tygodniu się odkochałam, a zauroczenie ustąpiło miejsca wk.... khem... Cóż.... Tapeta w drzewa przepiękna i ponadczasowa!

    OdpowiedzUsuń
  14. ihihihihi kropy i mnie się bardzo podobają ostatno i myślę intensywnie bo szykuje się malowanie pokoju Julaski , mapa superowa, a tablicowe ściany mam dwie i uwielbiam je :0) Ciągle w tym temacie nie powiedziałam jeszcze ostatniego słowa ihihihi ale Ci zazdroszczę tego urządzania , ja mogłabym tak bez końca :) Buziaki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne propozycja, sama posiadam tapete od Pieta Hein Eek tylko inny wzór ale również imitacja deski ( mowa o ostatnim zdjeciu)

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedy kobieta mówi nie, myśli 'tak', kiedy mówi nie.... myśli 'nie wiem'.... to już moja teoria.
    A co do wszystkich inspiracji zupełnie rozumie, dlatego jestem fanką eklektyzmu.


    Pozdrawiam serdecznie
    http://arttextillhouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne stylizacje. Pierwsze zdjęcie jest mi najbliższe temu co mi w duszy gra.

    OdpowiedzUsuń
  18. Lodówka wymiata :)
    Mnie korcą takie okleiny na lodówkę ,różne wzory są .W razie jak mi się znudzi to wymienić można.Myslałam też o farbie tablicowej..można byłoby pisać itd...

    OdpowiedzUsuń
  19. deseczki super. A taka czarna ściana to by mnie drażniła. Za szybko się brudzi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No nic dziwnego,że nie możesz się zdecydować,takie rarytasy,że nie wiadomo co wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne inspiracje, na pewno wybierzesz coś zachwycającego, tego mogę być pewna:)
    A takie ala deseczki posiadam w wersji laminowanej na stół, fajnie się sprawdzają jako tło do zdjęć;)
    Pozdrawiam i wytrwałości przy wybieraniu życzę

    OdpowiedzUsuń
  22. Cuda i cudeńka. I mapa na pewno by się u nas sprawdziła, i kropeczki. Nawet deseczki mają w sobie urok.

    OdpowiedzUsuń
  23. O proszę, u nas te groszki czarne na białym od dawna na liście do kupienia, moja córka zazyczyła sobie taki pokój;)

    Co do mapy to powiem Ci, że podpatrzyłam przez okno u sąsiadów ;) fajny pomysł, kontury mapy świata namalowane na cąłej ścianie gruba kreską, wygląda to bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń