poniedziałek, 30 grudnia 2013

Małe czary mary :]

Wpadłam z kilkoma migawkami czarów :] i dosłownie i w przenośni.  Mieszkanie pięknieje z dnia na dzień , ale nie wszystko jeszcze wygląda reprezentacyjnie - dlatego tylko takie kawałki.

Pokój chłopięcy :


nadal brak drzwi (długa historia mam nadzieję, że z happy endem). Staram się ograniczyć kolorystykę do białego/szarego/czarnego i żółtego (plus mix kolorów zabawek nad którym nie panuję ;p).


biurko, gwiazda i litera n - by Czary z drewna


mapa ścienna z allegro, bodajże " świat map "


moja ukochana lampa Profizorka


dywanik allegro, puf anita sie nudzi - potrzebuje nowego pokrowca




dymek- Czary z drewna

Dumam nad sensownymi szafkami, bo pokoik jest naprawdę mały , a okazuje się, że nasz syn ma naturę chomika i ciężko mu się rozstać ze skarbami. Prawdopodobnie zrobimy na zamówienie zabudowę stałą wokół okna w takim stylu i kolorystyce  :

agamartin.com

z drzwiczkami jak te , lub całkiem gładkimi na klik:


ikea.pl

nie wiem jeszcze co mi z tych planów wyjdzie, ale to powinno rozwiązać problem wypadających zewsząd klocków  :p.
Wczoraj namierzyłam tez taki fajowy plakat:


Prawda, że by pasował ? Plakat by Babafu.



Aaaa jeśli o czarach, to nie koniec :] tym razem też dosłownie :



świeczniki adwentowe - cyfry doskonale sprawdzają się po świętach jako podpórki do książek :]



aaaa i domeczki - prezent mikołajkowy dla naszych dzieciaków - przycupnęły chwilowo u góry



od razu weselej prawda, że piękna wiosna tej zimy :]. 

 Już po świętach i skoro zima się na nas wypięła to ja oficjalnie oczekuję wiosny :]

ściskam An

p.s. aaahaaaa! a tu pokój Nataniela "przed"



widać jak malutki jest, łóżko ikeowe wchodzi idealnie w poprzek pod oknem :]

25 komentarzy:

  1. Anito widzę, że działacie koooonkretnie!!:) Pokój po zmianach świetny, elementy zagospodarowane inaczej - równie fajne:) Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejne odsłony:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem jedno: SUPER!!!! bardzo mi się podoba pomysł z zabudową by agamartin.com, cała reszta na czele z plakatem mniamniuśna :)
    ale zaraz, czy ja dobrze kumam, że to Twoja nowa chata?

    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, mieliśmy istny szał przed świętami

      Usuń
    2. Łeeeee... no to kochana jak teraz dasz czadu z urządzaniem, to siądziemy :)) czekam w takim razie na kolejne fotki.

      Buźka :)

      Usuń
  3. Malutki, ale wlasny :) Super! Trzymam kciuki, by plany z meblami sie udaly :) Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne wszystko - i "moja żółta lampa " :))

    OdpowiedzUsuń
  5. żółciutki wygląda obłędnie i cała reszta tyż :))))) Pozdrowionka dla całej familii ..

    OdpowiedzUsuń
  6. ps. a ja Ci An chyba pozazdrościłam bo od świąt biegam z meblami po domu ihihihihih i właśnie za chwilkę robię podejście 2 do sypialni :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podejście do sypialni to jakaś daleka przyszłość

      Usuń
  7. świetny pokoik - lampa, obrazek super - też bym się chętnie wyprowadziła, żeby zacząć urządzanie na nowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. na tym żółtym mixie jakiś kawałek dzianinki wypatrzyłam - przypadkowy, czy to coś konkretnego?
    Dywan boski.
    I w ogóle podobamisię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzianina była w tym zestawie z plakatem,nie wiem skąd

      Usuń
  9. O ja!!! Nigdy bym nie powiedziała że ten pokoik jest taki mały! Jak cudnie go urządziłaś!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo pomysłowa. Zawsze podziwiam Twój zapał i pracowitość.
    Życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku i serdecznie pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  11. Oniemiałam! Piękny pokoik! I uśmiecham się do siebie pod wąsem, bo połowę z tych rzeczy, które widzę w pokoju Twojego synka ostatnio przeglądałam na sieci - też szukałam dywanu z gwiazdą, na lampę profizorkę trafiłam nie dalej niż wczoraj (u mnie w zamyśle miałaby zawisnąć w kuchni w ilości 3-4 szt) i ten plakat żółty też bardzo mi się podobał, z resztą mają duuuużo innych równie fajnych :)))) Tyle że ja tylko przeszukuję sieć i nic, a Ty widzę konkretnie działasz. Z niecierpliwością czekam na dalsze odsłony. Jest genialnie! Mogłabym w tym pokoju zamieszkać :))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, bo musiałam poniekąd - inaczej mielibyśmy tylko ściany :]

      Usuń
  12. Przepięknie to sobie wszytko umyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wspaniale to wszystko wygląda a perfekcyjne wykorzystanie tej malej przestrzeni wbiło mnie w ziemię!

    ściskam z gór w tym ostatnim dniu 2013 roku!

    tesknie za moim blogowym swiatem :-((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wracaj! ja tęsknie za Twoim blogowaniem :* dziękuję za miłe słowa, od Ciebie czytać takie komplementy to potrójna radość :]

      Usuń
  14. świetne zmiany! bardzo podobają mi się motyw gwiazdek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za wszystkie miłe słowa, jak pisałam dopiero działam w sprawie wykończenia i całość mam nadzieję wkrótce zaprezentować. Trzymajcie kciuki za wytrwałość w spójności i nie zagraceniu :p

    pozdrawiam i jak tylko mój komputer przestanie szaleć ruszam w odwiedziny po blogach!!!!!!!!!!!!!!!!! chwilowo nie umiem pozostawić Wam komentarzy:/

    OdpowiedzUsuń
  17. czy ten dywan (bardzo fajny swoją drogą) dobrze się użytkuje? Chodzi mi o odkurzanie, przyciąganie kurzu itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem super. Nie ma włosia więc nic się nie wciera tylko leży na powierzchni. Można przetrzeć szmatką plamy :)

      Usuń