poniedziałek, 9 grudnia 2013

Szykujemy się do świąt - w instagramowym skrócie

 Tak , tak - szykujemy się do świąt. dekorujemy nasze nowe gniazdko i ciągle stukamy tu i ówdzie młotkiem :p



mój prezent mikołajkowy- deska od   I love nature 


gwiazda od Czarów z drewna
girlanda filcowa made by anita sie nudzi
domek lampion od Pani Kwiatkowska



drewniana choinka wycięta przez niezastąpionego Małżonka :*



tak w instagramowym skrócie daję znać, że życie się toczy :]

Do napisania wkrótce!!

An

6 komentarzy:

  1. Toczy się toczy i to jak ładnie:)
    śliczności zakupiłaś! Taka decha to mi się marzy...może kiedyś uzbieram;)
    dobrego tygodnia Anitko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo decha jest cudowna! powiększyła mój zbiór, ale coś czuję,że to nie koniec

      Usuń
  2. Ja chcę muchomorka :-) miłego stukania młotkami. Już niebawem będzie pięknie i spokojnie w nowym gniazdku :-D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie się toczy! świątecznie
    muszę coż wreszice świątecznego wprowadzić u mnie w domu bo jakś tak nie ma tej aury haha
    :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak wygląda Wasze nowe gniazdko :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. częściowo świetnie,częściowo nadal w budowie , a częściowo nic nie ruszone :p . Mam nadzieję,że niedługo coś będzie możliwe do pokazania :]

      Usuń