sobota, 28 grudnia 2013

W temacie gwiazdki

Tuż przed świętami wpadłam w szał stemplowania. Zainspirowała mnie do tego Scraperka swoimi stemplowanymi poduszkami. Ja również chwyciłam za farbę, wycięłam z gąbki gwiazdkę i do dzieła:


Od ściany w pokoju synka się zaczęło, potem był ciąg dalszy:


tu wspomniany stempel:


farbę należy nakładać dosyć oszczędnie, najlepiej pędzlem na gwiazdkę i tadam :


mamy swój własny papier do pakowania gotowy.

Znalazłam tez kilka innych pomysłów na stemplowane dekoracje:

serwetki,poduszki,obrusy....





miłej zabawy

An

19 komentarzy:

  1. Szał!!!! Strasznie lubię ten motyw. Pięknie Ci wyszła ściana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały pomysł na oryginalne zapakowany prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stemplowana ściana wygląda obłędnie, podsunęłaś mi pomysł żeby zrobić sobie gwiazdozbiór na suficie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowe. Zwłaszcza z papierem bo taki swój, od serca.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł :) gwiazdki na ścianie synka - super!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki fajowy, stempelkowy zawrót głowy!!!! bosko!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez się podoba ta zabawa :) szczególnie kropki!
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ prosto i jak pięknie!
    Zostaje w tym świecie 'nudy' zdecydowanie na dłużej :)

    Witaj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie na myśl przychodzą kartoflane stempelki, z których zresztą sama korzystałam w tym roku stemplując poszewkę i bieżnik. Ściana super, aż mnie korci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądają te gwiazdeczki. I papier jaki fajny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie! Uwielbiam stemple, ściana super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Szał stempelków trwa :) Super :)
    Samych radości w Nowym Roku :*
    BUZIAK :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, ile inspiracjiii! ♥ Kocham twój blog, przejrzałam dosłownie cały od początku - do końca :)))
    Pozdrawiam i ściskam cieplutko ♫

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapomniałam się spytać, gdzie kupujesz te wszystkie cudaśne włóczki i tkaninki??? A, jeszcze jedno - może znasz jakieś craftowe magazynyyy?

    OdpowiedzUsuń