środa, 15 stycznia 2014

Idziemy dalej...

Musi być pięknie i musi być post "ups nie wyszło". O dziwo najciężej mi idzie z pokojem córy, o dziwo- bo w końcu obie jesteśmy babami, tyle, że ja chciałam spójnie -a o na chciała coś innego :p . W końcu to jej pokój :p

No to zaczynamy:



typowy pokój tramwaj, tam gdzie stoję jest wejście, po lewej szafa zabudowana aż po sufit ( do liftingu), łóżko wyjeżdżane( marzyłyśmy obie o metalowym,ale wygrała opcja praktyczna) , za nim stoi drugi materac , który niestety nie mieści się "w" i na razie nie mam na niego pomysłu, więc udaje,ze wtapia się z boazerię :p


nad łóżkiem półki na zdjęcia, które docelowo będą na całej długości

wracając do poprzedniej fotki szafka brązowa jest tymczasowo, żyrandol też do wymiany, bo nie daje rady oświetlić tak dużego pokoju


obrazeczki- grafiki Arine szukają swojego miejsca jeszcze
tak jak to :


no i rzut okiem na wieczny bałagan - ile bym pudełek nie kupiła, ile bym się nie nagadała nad ładnym organizowaniem przestrzeni to wygląda tak:


do wymiany lampka i inne czerwone akcenty z poprzedniego wystroju. Fiolet ma być akcentem, wiec docelowo wprowadzę więcej szarości i czerni w dodatkach , ale na ten moment rządzi nami chaos :p


Nie wiem jeszcze jaki mebel tam wstawić, chodzi mi o coś na książki i szkolne sprawy tylko, bo jak pisałam po drugiej stronie jest szafa po sufit, więc problemu z ubraniami nie ma. Za sugestie będę wdzięczna, zwłaszcza takie, które zaprowadzą mnie na drogę nawiązującą do reszty pomieszczeń :p

Przy okazji w pokoju Nataniela zaszły małe zmiany :



cudowny , fantastyczny plakat Babafu typography! Nad łóżkiem gdzie są pasiaste poduszki będzie zagłówek w formie poduch zawieszonych na czymś...wieszakach, relingu nie wiem jeszcze...więc wrócimy tu jeszcze :]


I inspiracje na koniec :


wieszaczki muszą być...

practicallymodern.com

może metalowa szafka dla smaczku?


obrazki nad biurkiem


czadowe poduszki



stary kuferek do przechowywania



ufff wszystko przede mną :p

a tu jeszcze przed:


An

60 komentarzy:

  1. Ależ ten plakat dobrze tam wygląda!
    A jak oceniasz funckjnalność lampy u Nataniela? Mamy cos takiego w gabinecie - porażka, muszę dorobić klosz, bo razi:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo zadowolona jestem,może to kwestia żarówki? w pokoju dużym mam żarówkę kulę z Leroya a u niego z ikei, była dwa razy tańsza, świeci jasno i nie razi

      Usuń
    2. żarówka z Castoramy, identyczna w kuchni (gdzie nie razi).
      Dla mnie ta lampa to porażka:/

      Usuń
  2. jak mi sie marzy taki pokój dla moich dzieci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez marzyłam o pokoikach dla dzieci, bo bardzo długo gnieździli sie w jednym małym:]
      marzenia są do spełnienia :p

      Usuń
  3. kochana przepięknie to chcecie urządzić :D
    cudeńka same..a te kolorki :D

    może jakąś moją poduszkę byście mogły tam wcisnąć? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pokój Natana jest fantastyczny, Mili też fajny, ale te nie pasują mi firanki, no i inna szafka dużo zmieni. Tapeta położona po mistrzowsku, a materaca nie zauważyłabym, gdybyś nie napisała :).

    Tej lampki-chmurki będziesz się pozbywać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta tapeta w białe groszki. Ja też z tych co zmieniłyby szafkę i firanki :-) Jak dla mnie pokój na 5 z plusem. Widać, że mieszka w nim szczęśliwa dziewczynka. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm ja nie chciałam w ogóle firan , są tam białe rolety proste i tyle miało być,a le córa marzyła o fiubżdziu firankach.Może zamienię je na proste zasłony obszyte bąbelkową taśmą pasmanteryjną hmm?

      Usuń
    2. Skoro marzyła to bym zostawiła :-)

      Usuń
  6. jak ja ci zazdroszczę zmysłu tworzenie pięknych wnętrz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo miło mi bardzo, to efekt oglądania i wzdychania do wielu wspaniałych zdjeć w internecie :p

      Usuń
  7. Cudowne te pokoje, oba. Kawał wspaniałej roboty i połączenie kolorów fantastyczne!
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :] żółty i turkus powtarza się w całym mieszkaniu

      Usuń
  8. A mnie się pokój bardzo podoba :) Drewnianą szafę i szafkę po prostu przemalowałabym na biało. Czerwone akcenty są fajne, ale jak nie lubicie, to taką lampkę też zawsze można przemalować :) Mnie się osobiście bardzo podoba już teraz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno tymczasowo będzie poddana metamorfozie,a docelowo może znajdę jakiś staroć:p

      Usuń
  9. Jak dla mnie bomba. Tapeta w groszki jest cudowna. Ale ten plakat z księżycem mnie zachwycił. Możesz zdradzić gdzie taki kupiłaś.
    Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to jesteśmy na tym samym etapie. Ja w zeszłym tygodniu remontowałam pokój córy. Trochę w innym stylu, ale wpadnij może coś podpatrzysz. Kropki na ścianie rewelka. I mam chyba pomysł na materac. Gdybyś uszyła mu jakiś fajny pokrowiec, mógłby robić za taki zagłówek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lekkie i przyjemne wnętrze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To "po" wygląda na znacznie większy niż "przed" :))) a tapeta - czaderska!!!!! Robi się pięknie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacja!
    Chaos? ja widzę tu przytulny, piękny pokój :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ulala... ten turkus w kropeczki mnie powalil na kolana!! a ten plakat i te zółte dodatki - miód malina!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie pozbywałabym się szafy przesuwnej. Może i nie pasuje do koncepcji, ale jest baardzo praktyczna. Bez niej może być ciężko:( Zastanowiłabym się jedynie nad jej upiększeniem. Mieliśmy taką szafę i ozdobiliśmy ją na całej długości i szerokości fototapetą, na przekór wszystkim instrukcjom (by nie kłaść fototapet na nierównych powierzchniach). Nie jestem fanką fototapet, ale ta przypadła mi bardzo do gustu (stary żelazny most, który dodaje głębi pomieszczeniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa zostanie na pewno, też mam pomysł pewien z fototapetą - chciałabym nakleić zdjęcie starych drzwi :]

      Usuń
  16. Super tapeta wygląda :) nie zrobiły się Wam nigdzie szpary? pewnie bardzo na to uważaliście co ? ;)
    Oj problem łóżkowy znam... kupiliśmy swego czasu w ikea ten na dwa materace co kanapą jest w dzień a na noc łóżkiem... materace musiałybyć konkretne, więc i grube... więc jak jeden był na drugim to za wysoko do siedzenia :/ i probelm co zrobić z tym materacem? :/ Jak przywieźliśmy nasze łóżko z PL to już nie spaliśmy na tym rozkładanym, normalnie robiło za kanapę, wycwaniłam się i jeden z materacy włożyliśmy do dużego worka foliowego i dawaj go pod łóżko... dopiero jak się przeprowadzaliśmy do naszego mieszkania, okazało się, że materac dostał co kolorów! :/// otwieram ten worek, a materac nam w nim totalnie spleśniał! :( masakra :/ może i miał na to wpływ worek, materac przez kilka miesięcy nie był w przewienym miejscu... no i jak to na wynajmie w No - często są to mieszkania zrobione w piwnicy, małe okienka, większa wilgoć... Cóż, dobry materac poszedł na śmieci... a teraz to juz łóżka owego się pozbyliśmy - jak mój tato powrócił do NO... ;) koniec historii :P

    Strasznie podoba mi się ten żółty plakat! i pokoik Nataniela ma tyle fajnych smaczków, u córci jeszcze trochę do zrobienia, więc lepeij oceniać efekt po skończeniu :) wogóle fajnie się robi, choć w zasadzie to do końca nie wiadomo jak było przed ;) ale zmiany, remonty - jak jest już po - są fajne :> Wszystkiego najlepszego na ten rok! spełnienia marzeń! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wzięłam sobie do serca sugestie i daliśmy małe zakładki :]
      co do materaca chyba założę na niego prześcieradło z gumka i będzie takim jakby zagłówkiem, nawet z nim wygląda lepiej niż bez- albo się już tak przyzwyczailiśmy :p
      no dużó roboty jeszcze,ale to fajne dekorowanie wiec sobie dajemy czas na decyzje :P

      Usuń
  17. Zmiany są OGROMNE! widać, ile się napracowaliście. Nurtuje mnie, czy taki fotel jest wygodny i zdrowy dla kręgosłupa, bo wizualnie bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm moja Córa mało z niego korzysta,jest głęboki więc nie opiera się. Lekcje zwykle pisze na tapczanie w pozycji półleżącej lub na podłodze :p

      Usuń
  18. Ładnie - a firanki to ja ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wróciłam, żeby popatrzeć jeszcze raz. Ten domek na petszaki to taki fajny pomysł, że chyba odgapię, jak pozwolisz.I te groszki i plakat z księżycem :-) Anitka ty to mnie potrafisz zachwycić :-) A bałagan to ty byś musiała u mnie zobaczyć, choć pudelek tysiące wiecznie wszystko w użyciu :-) Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Anitko genialnie! ale sobie poradziłaś z tym wszystkim:))) plakat i tapeta w grochy to mistrzostwo:)
    dobrego dnia

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie urządzilaś - zakochałam się w tej tapecie w grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. cudooowny pokój! sama bym taki chciała!
    a kolor ścian... ahh wymarzony! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. A mnie się podobają te wszystkie "niespójne" kolory (czerwone z fioletowym też :)). Z praktyki wiem, że dzieci lubią jak jest kolorowo. Moja córka po paru miesiącach przebywania w białym pokoju stwierdziła, że jest smutno. Mnie się podoba ale to w końcu jej pokój więc swoją porcję kolorów na pewno dostanie :) a o pudełkach też coś wiem - pudełka sobie a ich zawartość też sobie ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą, ale same zabawki i ich ilość (choćby lalek) to już taka bomba kolorystyczna , że chciałabym to lekko uspokoić.Poza tym jest taka duża, ze stawiam na poważniejsze dodatki na lata i unowersalne kolory

      Usuń
  24. Oooo Matulo kochana jakie to wszystko piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Anet! Skąd ta poducha niedźwiedzia? Poluje na takiego zająca i nigdzie nie mogę znaleźć!!!!?? :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Już podoba mi się pokój :) taki kolorowy, widać, że dziecięcy, ale też jak podrośnie nie będzie wymagać większej zmiany. tylko chyba nie rozumiem połączenia podpisu o bałaganie i zdjęcia biurka - gdzie ten bałagan niby?! :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to,chciałabym żeby za kilka lat nie wymagał większych zmian :]

      oooj bo ogarnęłam też lekko :p

      Usuń
  27. Fajosko.... tapeta czad a tak nawiasem, zobacz jak fajnie można zagospodarować komandora http://www.malamimi.pl/img.php?ident=ULICE+NY1_02, może niekoniecznie tak u córy, ale może Cię zainspiruje.
    Pokój chłopaka świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze,ale super! dałaś mi do myślenia,bo młoda coś o Paryżu zagaduje..możeby możeby...:p

      Usuń
  28. Podoba mi się bardzo Anitko!!! jest świetnie - lekko, z pomysłem, czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się oba pokoje! Szczególnie Nataniela,też mam ostatnio wrażenie, że chłopakom łatwiej kolory do przestrzeni wybrać niż dziewczynkom,ale za to w ubraniach,dziewczynkom łatwiej coś uszyć. Chyba wiem o co Ci chodzi z pokojem córki, choć troszkę tragizujesz ;)... może zamienić różowy-fioletowy na zieleń, tak jak w tej gamie kolorystycznej tu: http://www.pinterest.com/pin/576108977304402377/ (patrz zdjecie na samym dole).
    M
    M.

    OdpowiedzUsuń
  30. OOps, może zbyt odważna sugestia ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jej obłędnie! niee-fiolet /fuksja zostaje,to jej wybór.Wiem tragizuję,ogarnę się :p dzięki za pomysł

      Usuń
  31. Pokoik wygląda ślicznie. Bardzo podoba mi się ściana. Tapeta jest cudna.
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki bałagan to nie bałagan :-). Świetna tapeta u Twojwj córki i łóżko też. Materaca wtapia się całkowicie w boazerię. Nie pasuje tylko szafa, ale wystarczy ją pomalować. Uszyjesz jeszcze pokrowiec na fotel i poduchy oraz poduszki i będzie bosko :-). Kartonyteż można poobklejać jednolicie papierem. Uważam, że już jest cudnie.

    OdpowiedzUsuń
  33. pięknie Anitko, pięknie. Pokoik córy boski

    OdpowiedzUsuń
  34. Pokoik córy super nawet taki nie do końca skończony. Znajomi mają to samo łóżko i drugi materac kładą po złozeniu na łóżko, jest ciut wyżej i nie ma ryzyka zachaczenia o wystające elemety. Ale to może tylko moja domena, że się wszędzie zaczepiam i uszkadzam :P

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknie wyszło :-), a rzekłabym bardzo.
    A segregator na LPS no chyba muszę zgapić ;-), bo jak moja Zuzka zobaczyła ja też tak chce :-).

    W wolnej chwili zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow fantastyczne wnetrza!!! A te grochy sa super !!!! Fantastyczne masz pomysly i wykonanie mega wrecz

    OdpowiedzUsuń