sobota, 4 stycznia 2014

Postanowienia

Zwykle nie robię, ale tym razem jakoś samo poszło...kilka mam -  pozwólcie, że zachowam dla siebie ( nie będzie wstydu jak nie dotrzymam :p). Mam też postanowienia "blogowe". Chciałabym w tym roku inaczej...

Piszę już wystarczająco długo, żeby z Matki Polki przepoczwarzyć się w An co się nudzi - Ci co są od początku wiedzą :] ...dzieci rosną, ja "rosnę", zmieniłam się, zmieniło się to co lubię, co mi się podoba ...no wiele się zmieniło. Chciałabym więcej tu siebie pokazać, mniej pędzić, mniej zasypywać kursami, pracami, a więcej przemyśleń, "ulubień", inspiracji, taki wirtualny pamiętnik trochę zrobić z tego bloga.

W 2014 roku zaczęliśmy nowy rozdział - przeprowadzka to było wielkie przeżycie dla wszystkich. O dziwo takie wydarzenie to okazja do wielu przemyśleń  , może stąd ta moja chęć zmian. Nie wiem, może zacznę pisać nowego bloga , o czym innym , inaczej...

W każdym razie czas pokaże, mam nadzieję, że zostaniecie :]

Pokażę na pewno jak rozwija się nasze nowe gniazdko:


od czasu do czasu pochwalę się, że nasza 9-letnia Córka ma oko do ujęć :]



tak, tak, to i poprzednie zdjęcie zrobiła Ona :]

Pochwalę się też, że Mąż ma ciekawe spojrzenie na świat- z zupełnie nie znanej mi perspektywy :


I, że moim kolorem roku 2014 jest żółty ( ten plakat już do nas jedzie)

Babfu Typography


...i wiele jeszcze chciałam napisać, ale już zapomniałam, bo dwa Małe Trole już mi stoją nad głową i marudzą :p


ściskam i pozdrawiam noworocznie, co z tego wyjdzie czas pokaże

An


p.s. wybaczcie jeśli nie ma u Was ani słowa ode mnie, mam problemy z komputerem i zauważyłam, że nie każdy komentarz się pojawia

36 komentarzy:

  1. Piękny portret Ci córa ustrzeliła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny odcień żółtego :) Córa faktycznie ma oko do ujęć. Ja też planuję nieco zmodyfikować tematykę blogową, chciałabym pokazać więcej siebie. No i ogólnie mnóstwo twórczych planów tak jak zresztą pisałam w noworocznym poście. Pozdrawiam i kreatywnego roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no cóż , nie Ty pierwsza chcesz coś blogowo pozmieniać :))))) i jestem za !!!! Co prawda u mnie jest wciąż po staremu , ale ja nie narzuciłam konkretnej konwencji , u mnie jest tak jak mi w duszy gra :)) Ale jeżeli czujesz , ze chcesz inaczej po prostu to zrób, nie zakłądaj kolejnego bloga bo przecież An matka polka czy An , która się nudzi to nadal Ty ! Tylko krowa nie zmienia zdania , wszystko się zmienia i świat i my sami ... My tu będziemy :)) Z chęcią zerkniemy na Twoją metamorfozę i nowy domek jaki stworzyliście , baaa nawet na męża chętnie zerkniemy :)))) i zdjęcia młodej "photography" też :))) Dlatego z Nowym Rokiem raźnym krokiem !!!! Czekamy na więcej :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia je nie wiem co mi z tego wyjdzie, bo ja stracha mam przed uzewnętrznianiem :p może obrazem bardziej,mniej słowem..zobaczymy :]

      Usuń
  4. Córa ma talent!:) Świetny plakat :) To było moje ulubione powiedzenie z dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach coz za fantastyczna zolc na tym plakacie!!! Nie pisze choc zagladam, tym razem jednak sie uzewnetrznie... Pozwolisz? Wszak zmiany sa wskazane ale nikt sobie nie wymazuje zyciorysu wiec zmiany TAK ale po co zaraz gdzie indziej ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. amen!
      witam i ciesze się z nowych gości :]

      Usuń
  6. Zaglądam do Ciebie już jakiś czas...więc jestem ciekawa jak się blog zmieni i Ty :)
    Pozdrawiam i czekam !

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Oby wszystko się udało - najlepszego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że blog się zmienia i będzie bardziej intymny. zaglądam tu od dawana i wiem, że fajna z Ciebie kobitka. Córencji szanownej pogratuluj talentu.

    ps. widzę, że dorobiłaś się drzwi do billego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha! taaak, szybciej niż myślałam i uwielbiam je! dziękuję, Córa już pochwalona i puchnie z dumy :] (pytała kilka raz czy NA PEWNO napisałam,że ona robiła :p)

      Usuń
    2. mówisz, że drzwi fajna rzecz? ja mam w dziennym ścianę z besty cała zamknięta mam też billy i są otwarte, nie wiem czy zamykać czy nie...

      Usuń
  9. Fajny blog. Dziś go odkryłam i będę zaglądać :)
    Wpadnij czasem do mnie ;) http://patchworkladybird.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. żółty to piękny słoneczny kolorek :)
    a co do córeczki-cudnie na zdjęciu wyszłaś :) piękności :)

    no i oby ten rok był dla was przepełniony słonecznymi wspomnieniami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :p mam nadzieję,że tak będzie

      Usuń
  11. zostań przy tym blogu, to jest jakaś kontynuacja Twojego rozwoju, przeobrażeń.... z przyjemnością tu zaglądam :) Gratuluję nowego mieszkania, zmian, nowych inspiracji, pomysłów, konsekwencji. Nowe wnętrze to też fajny czas odnowienia siebie :)

    Fotki boskie (zwłaszcza ta od córy:) a żółty fantastycznie dodaje energii.

    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty się zmieniasz więc i blog się zmienia, inne tematy, inne spojrzenia i zainteresowania. Przecież to Twój blog więc o tym co Ty chcesz :)
    Żółty popieram - dobry kolor jest :) U mnie ciągle w natarciu choć i do fioletu mnie ciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  13. no powiem ci że ujęcie Twojej osoby przez Twoją córcię jest kapitalne !!!! gratuluję i pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  14. An, pisz o czym chcesz choćby o produkcji buraka. I tak będę tu zaglądać ;)
    Córa fantastyczna! Zdjęcia piękne. Szczerze.
    Pozdrawiam w Nowym roku,
    ach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny portret, faktycznie córka ma oko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się niezmiernie ciekawie. Jedyne ale mam do koloru :-), ale wiem że wdziera się on na salony :-). Czekam z niecierpliwością na dalsze wpisy. Rzadko wpisuję się, ale czytam Twój blog regularnie. Miłego roku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w dekorowaniu nowej przestrzeni! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby tak dalej:) Zmiany są potrzebne, bo inaczej znudzilibyśmy się tym życiem.
    Niecierpliwie czekam na kolejne wpisy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się zachwyciłam kącikiem z fotelem, stylem bardzo odpowiada moim upodobaniom! Maże o czymś takim, delikatne kolory, drewniane i szklane dodatki. A fotel zachęca żeby się w nim wygodnie rozsiąść i odpłynąć ....
    P.S. Trochę to wygląda jak strona z katalogu IKEI :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, zdjęcia fantastyczne a zmiany potrzebne są w naszym życiu:)

    OdpowiedzUsuń