wtorek, 25 lutego 2014

DIY na sobotę

Wiem, że dzisiaj wtorek, ale nie zaszkodzi zanotować na sobotę :].

Cały czas mi się podobały i bardzo chciałam mieć, ponieważ nie znalazłam nic (albo to nic nie miało rozsądnej ceny) to zrobiłam :


co nam będzie potrzebne:

- 3 bloki techniczne z czarnymi kartkami
- kilka arkuszy samoprzylepnych cyferek
- dziurkacz
- kółka do spięcia




Inne fajne kalendarze diy znajdziecie u Agnethy o TU i TU.

I jeszcze mam kilka inspiracji:



wygaszacz ekranu komputera 


moja najnowsza miłość zegar klapkowy, ten to już zupełny odjazd 




Udanego dnia!!

An


13 komentarzy:

  1. Świetny jest ten Twój kalendarz:))) i jaki masz ładny wazonik! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O ja też zrobiłąm sobie ostatnio kalendarz. Jest na moim blogu - polecam looknąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. aż wstyd przyznać, nie mam jeszcze kalendarza na nowy rok ;) może skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. KAPITALNY! Biorę się do roboty, nie mogłam znaleźć idealnego, uniwersalnego kalendarza a tu taki banalny :) podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i czad! U tiku-tiku widziałam fajny patent na zegar z kalendarzem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli coś bliżej to proszę bardzo :) Pozdrawiamy
      Monika & Paulina
      tikutikudesign

      http://tikutiku.bigcartel.com/product/chalkboard-clock-with-perpetual-calendar

      Usuń
  6. pamiętam za dzieciaka miałyśmy taki zegar klapkowy.... trochę potem świrował ale fajny był.... chciałam go niedawno znaleźć ale gdzieś chyba zaginął :(

    OdpowiedzUsuń
  7. a boazerię nie machniesz sobie na biało??? :-)))


    kalendarz bombowy

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaa!! do kuchni mi taki potrzebny :)

    OdpowiedzUsuń