piątek, 7 lutego 2014

Dodatek w stylu vintage do łazienki -dlaczego nie!

Wczoraj poszperałam trochę na allegro w poszukiwaniu drobiazgów vintage do łazienki. Nieźle się bawiłam wyszukując i zmieniając przeznaczenie rzeczy :]
Może komuś się przyda moje szperactwo , zatem zapraszam:

na pierwszy ogień piękna ramka - może być lustrem!


albo zwierciadełko :]


lub coś modern


dla nie przekonanych inspiracja:


mydelniczki?




inspiracja?



kosz na śmieci / pranie /papier...



inspiracja:



pojemniczki,buteleczki...




inspiracje:



półeczka na wannę?



inspiracja:


ufff, widzicie potencjał?


Na koniec poproszę o doradztwo, zrobiłam zdjęcia na szybko pustej ściany (której nie pokazywałam wcześniej :p). Jak widać są kabelki pod kinkiety od Zorkiego i miejsce na lustro:


kinkiety takie wybrałam:


co do lustra skłaniam się ku:


a jak nie to po prostu wielka , prosta , prostokątna tafla bez ramy:


najchętniej bym ten kawałek zamalowała też na czarno-podobnie jak w przedpokoju.

Łazienka jest mała co widać, pod lustrem będzie długi blat z teaku i umywalka w tym stylu  :


i parawan:



i co powiecie?

ufff,zmęczyłam się :p

An

20 komentarzy:

  1. jestem zachwycona! i dzieki za te linki bo samej nie chcialo by mi sie szukac;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kinkiety genialne! Maluj ścianę na czarno! Może nawet tablicową? W końcu info "myj zęby" albo "<3 cię nawet jak jesteś nieogolony" zawsze się przyda :-) A szperasie z all świetne! ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiem co będę robiła w piątek po południu ;p

      Usuń
  3. coraz piękniej się robi u ciebie

    ps. mam takie cynkowe talerzyki z ptakami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje ... ja uwielbiam takie połączenia rzeczy pozornie co to nie bardzo się łączą .... ja takiego generalnego remontu robić nie będę, ale da się co nieco dodatkami podrasować ;)))
    to lustro z łańcuszkiem jest śliczne !! ale i duża tafla też pasuje ... oj ciężki wybór przed Tobą ...
    miętowa szafka obłędna !!!
    się napatrzyłam, teraz do rzeczywistości czas wracać ;))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  5. łazienka będzie genialna :) kosze można pomalować na czarno... albo biało? z drewnianymi przetarciami :) tak i tak będzie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem za czernią na ścianie lustro prostokątne.... albo to na łańcuszku, albo faktycznie duża tafla. Kosz jakiś obdrapany metal, półka na wannę zdecydowanie ta druga i chyba raczej mało dodatków bo tak minimalistycznie się zapowiada.

    Kaloryfer mi się nie podoba, ale ja z tych co kochają żeliwne żeberka (u siebie zostawiłam żeberka, choć pan hydraulik był za opcją zmiany, na szczęście robiłam remont zimą, więc głupi pomysł nie przeszedł)

    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu u nas był już nowoczesny żeberkowy,ale za to w całym mieszkaniu mam retro żeberka ;]

      Usuń
  7. lampa jest idealna !!! muszę zacząć zbierać linki bo jak się będę urządzać to się przydadzą
    pomału zbieram klamoty ostatnio kupiłam szkielet abażura staaary

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wiem który ,też miałam na niego chrapkę :p

      Usuń
  8. stary termos na grochówkę jest moim #1 :) rewelacyjnie sprawdził by się wielu wcieleniach. Jestem pewna na 200% że efekt końcowy będzie rewelacyjny. Kinkiety od Zorkiego cudowne... lubię te Jego lampy

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie oglądam Twoje inspiracje . Jestem bardzo ciekawa końca remontu ! i efektu finalnego ! Jeśli tyle by było luster na ścianie co na zdjęciu to nie wiedziałabym w którym mam się oglądać . Lubię wszelkie buteleczki , na półka na wannę świetna .
    Jeśli pasuje tam czarna ściana to maluj ! U mnie w domu są takie blade kolory (rodzice wybierają) , że chce mi sie..wyprowadzić :P więc jestem słabym doradcą..

    OdpowiedzUsuń
  10. A może lustro okrągłe? U nas stanęło na okrągłym, choć najpierw chciałam prostokąt czy kwadrat.. A tu moje inspiracje łazienkowe, może Cię zaciekawią, wciąż coś dorzucam :) http://www.pinterest.com/mamajagody/home-bathroom-inspirations-lazienka/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za inspiracje są super! nie na okrągłe na pewno się nie zdecyduję,ale kusi mnie znów inna opcja...ikeowskie w tej jasnej ramie drewnianej co może być półką :p
      no masz babo klops:p

      Usuń
  11. Lusterko a łańcuszku mam i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te ramki z wypukłym szkłem!

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie świetnie! inspiracje rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie bardzo.

    Z pomysłów naszych domowych - na mydelniczkę i różne pojemniki całkiem fajnie (i często duuużo taniej) nadają się różne porcelanowe lub gliniane świeczniki. W sensie, że czasem można kupić jakieś tam zapachowe świeczki w takich pojemnikach. Świeczki można wypalić w romantyczne wieczory, a pojemnik wykorzystać np. na mydelniczkę albo pojemnik na patyczki do uszu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bosz.. Twoja łazienka zapowiada się naprawdę przepięknie! Świetne kinkiety zamówiłaś, naprawdę wpadły mi w oko!
    Jak ja bym chciała mieć jakiś element vintage w łazience.. niestety u mnie 3/4 łazienki jest vintage, i to nie w tym super ładnym i modnym stylu.. stare kafelki, bojler, stara podłoga itp. psują wszystko chociaż staram się jak mogę jakoś upiększyć ją dodatkami.. ale może kiedyś za 50 lat się wyremontuje :P?

    Nie znam się ale wydaje mi się, że do tych Twoich cudnych lamp idealnie pasowałoby to lustro na łańcuchu! Śliczne! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Anita bardzo cie prosze zdradz tajemnice gdzie kupilas kinkiety do lazienki, bardzo chcialabym taki miec, przeslij namiar lub linka
    moj adres neilii@wp.pl pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń