piątek, 21 lutego 2014

Historia organizacji

Bardzo lubię mieć zorganizowane i uporządkowane otoczenie. Ciągle dokupuję pudełka, skrzynki, notesy, kalendarze i obawiam się, że z tej "choroby" się nie wyleczę.

Wczoraj miałam okazji powrócić do szycia organizerów na wieszaczki, tym razem wersja, która jest bardzo w  moim typie :



ah zakochałam się w nim i koniecznie muszę zrobić dla siebie.  Proste i przydatne, tutaj w innym wcieleniu:



i jeszcze :



a tu wersja z zeszłego roku :




Nie zaskoczę was jeśli napiszę, że tej kolorystyki będzie u mnie więcej?



uściski
An

30 komentarzy:

  1. czy ja moge wykorzystac pomysl??:) super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są :) Muszę się kiedyś zakręcić za fajnymi organizerami, bo chociaż u mnie wszystko posegregowane, to jednak w kartonowych pudłach, co za dobrze nie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :] pudełka tez mogą być fajne, ja się przymierzam do ich ujednolicenia - oklejenia, obszycia...zboeram takie sztywne po butach :p

      Usuń
  3. o jak ładnie Anitko! świetne są te twoje organizery :))) \
    i widzę, że dziś również koszyczek z grubego sznurka pokazujesz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa tak,musiałam w końcu spróbować :p (nie tak piękny jak Twój i krzywy :p)

      Usuń
  4. Miałam takie szyć latem dla córki do domku na podwórku ale oczywiście na planach się zakończyło.
    Są cudne !!!! :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. są rewelacyjne .... a kolorystyka - ech te szarości moja miłość na całe życie to jest ;)))
    W oko wpadł mi wieszak, jest świetny !!!
    Miłego dnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow przepiękne :-). pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))) no nie zaskoczysz kochana :))) Ja gdzie nie jestem to rozglądam się za żółtym dla Ciebie , może wreszcie coś upoluję :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa naprawdę ? :p łiii - uwielbiam moje blogowe życie :***

      Usuń
  8. piękne, musze o takim pomyśleć dla siebi...choć udało mi się uszyć zgrabny organizer do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co wersja to fajniejsza i te dodatki - wieszak i linijka, miodzio!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super organizer, muszę pomyśleć o takim;)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne te organizery! kolorystyka idealna w każdym!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne organizery, a ten wieszak z napisami super.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny kolorek - zdjęcie z małpką super ! też uwielbiam takie wieszaczki ale nie wpadłam żeby tak go wykorzystać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Coś pięknego i niezwykle praktycznego- genialne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne, szczególnie ten na czwartej fotce:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tymi organizerami:) Ja też uwielbiam porządek, ale ktoś mi ciągle miesza w niciach, tkaninach...
    udanego weekendu :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. Baaardzo pomyslowe, podoba mi sie wybor tkaniny, ale i ten wieszak drewniany :) A zupelnie rozumiem... tez "potrzebuje" wszystko wokol siebie organizowac, miec porzadek... wiedziec, ze wszystko ma swoje miejsce :)
    Zacze udanego weekendu! Jola

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne są te Twoje organizery :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Organizery super ! Ja też uwielbiam taką kolorystykę. Już mam zamówione materiały.
    Widzę koszyczek, taki jak delinska design - sama robiłaś?
    Ostatnio wygrałam candy - poduszkę.
    Gdybyś się nudziła wpadnij do mnie http://kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. matko! ten małpiszon z torby mnie załatwił... ;))))))

    OdpowiedzUsuń