sobota, 15 lutego 2014

tzw. temat zastępczy ;]

Dzisiaj zrobię mały przerywnik łazienkowy i powiem jak to z tymi drzwiami było...

Otóż , już zanim weszłam do obecnego mieszkania moim największym marzeniem były drzwi:


Nie zdecydowaliśmy się podczas remontu na wycięcie starych futryn, bo naszym zdanie nie były takie złe. Poza tym każde skrzydło ( a mamy ich 5) kosztowałoby więcej o koszt futryny. Moim zdaniem nie  jestem aż taką społecznicą, żeby podnosić standard mieszkania , które naprawdę nigdy nie będzie moje. Wracając do tematu, nie wycięliśmy futryn i to był początek gehenny!

Odwiedziło nas chyba z pięciu "fachowców". Każdy od progu zaczynał od słów :" dlaczego Pani nie kazała wyciąć futryn" ?. Nie nie kazałam, bo nie! Mało tego wielu z nich nawet nie zmierzyło futryny, żeby mi udowodnić, że jest tak źle, że bez wycinania będę musiała powiesić jedynie firanki w otworach drzwiowych.
Ale zapomnijmy o tym! ja chce o tym zapomnieć! bo przyjechał jeden Pan (firmę znalazłam w internecie), przyjechał , spojrzał, zmierzył i rzekł: "wszystko się da"! Jak ja kocham to zdanie :P

Choć o tym modelu co powyżej mogłam zapomnieć ( otwory drzwiowe są dużo mniejsze niż standardowe 2,02 m i obcięcie skrzydeł do pożądanej wysokości spowodowało by , że wzór tłoczeń dosłownie opadł by na podłogę), ale znaleźliśmy to:



Skrzydła drzwiowe firmy DRE, jeszcze nie wykończone opaski -ale nie mogłam się powstrzymać:p 

Proste/ nowoczesne  klamki i świetliki z mlecznego szkła w łazience i ubikacji .
Ja jestem bardzo zadowolona - co sądzicie?

p.s. jeśli ktoś ma taki problem jak ja to pomocne okazują się czeskie normy, ich drzwi są krótsze wtedy mniej się obcina dół. U mnie niestety nawet o nie pomogło :]


Piękna tablica  to oczywiście dzieło Czarów z drewna :]

An

23 komentarze:

  1. Zatem nie ma tego złego:) Te są bardzo fajne.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie blisko uchwyciłaś klimat z inspiracji :). U mnie w przedpokoju wisi plakat z tym samym hasłem, choć go nigdy nie pokazywałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję :]]] to chciałam usłyszeć/przeczytać

      Usuń
  3. Bardzo mi się podobają. Również mamy drzwi tej firmy i bardzo jesteśmy zadowoleni z ich wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo solidne muszę przyznać i do tego rozsądne ceny!

      Usuń
  4. Piękne zdanie : wszystko się da !!
    Drzwi super !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeeeeeeeej, takie właśnie kiedyś będzie moje mieszkanie... Bo kiedyś będę mieć mieszkanie. Tak myślę. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie też właśnie przyszła tablica z "Czarów" (tylko inna) i cudowna jest. Twoja też!! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooh jest naprawdę fantastyczna, cudna decha i świetnie postarzony napis

      Usuń
  7. wyszło świetnie. poratuj dobra kobieto zdradzając namiary na Pana od "wszystko się da" ja też jestem przed wymianą drzwi i chciałabym zostawić stare futryny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Big Mamo a jesteś ze Śląska? oto namiar
      RED DIABLO
      Adam Szkodziak
      tel: 508 063 595
      tel: 796 638 083

      Usuń
  8. O kurczę..dlaczego to mieszkanie nie będzie Twoje..? Drzwi bardzo mi się podobają , takie 'nowoczesne' a jednak proste , skromne . Po prostu ładne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to blok,nigdy naprawdę nie jest Twoje :p przestaniesz płacić zlicytują cię i baj baj :p

      Usuń
    2. to okropne , że wszyscy ludzie nie mogą mieszkać we własnych domach , sama jestem w połowie w bloku , w połowie w domu u rodziców..widzę różnicę..

      Usuń
  9. No super to wygląda! ach!

    OdpowiedzUsuń
  10. Anitko drzwi są poprostu przepiękne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Drzwi bardzo ładne, jak patrze na białe drzwi, żałuje, że mam brązowe :/ Twoje super, mimo problemów efekt idealny!!:) A tablica świetna. Zaraz odwiedzę Czary;)

    OdpowiedzUsuń