poniedziałek, 24 marca 2014

Kicając ku wiośnie

Dzisiaj pogoda raczej mało wiosenna, jutro też, poza tym szpital mamy domowy -taaak, znowuuuuuuuuuu...

Dlaczego kicając? bo pokicałam ostatnio do Pani Kwiatkowskiej szyć z dziewczynami lale i zające :

fot. by Czary z drewna

było wesoło i bardzo twórczo, były zające pijane i bardzo porządne Panie Lale, które to towarzycho trzymały w ryzach :p

Ciepło było też i wiosna w powietrzu...tak pomyślałam, że trzeba by poszukać inspiracji na nadchodzące święta.

jakie kolory u Was?


będzie bardzo kolorowo, czy raczej stonowanie? Blisko natury?


ja nie przepadam za Wielkanocą, i tak jak kocham żółty tak wielkanoc w tych barwach jest dla mnie nie do przełknięcia...


ciągle szukam swojej wersji...


a jak u Was? macie już plan ?


An

12 komentarzy:

  1. Mnie się w tym roku nawet jajek nie chce malować - stawiam więc na naturę i minimalizm - czyli jak zwykle ;) Cudne królisie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki bardzo mi sie podobaja, chociaż wolę bardziej kolorowe, nawet żółte ;-)
    Ja o Świętach i wiośnie wiem,że nic nie wiem. będę miała mało czasu na ich przygotowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kicajki, też mam plan i może się wyrobię zanim lato nadejdzie :)


    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja właśnie próbuję :))) Będzie na bank skromnie ... i w przeciwieństwie do Ciebie Wielkanoc uwielbiam :))) a żółtego nie !! hihihihi

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarno-biało i miętowo będzie, a co! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ładnie... :) kurcze chciałabym kiedyś wybrać się z wami na takie warsztaty do Pani kwiatkowskiej:)
    a kolory? hm... nie mam pojęcia ;) pewnie, biel i zieleń ;) brązy... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuuda :)
    ja też nie lubię żółtego na wielkanoc..

    OdpowiedzUsuń
  8. Świątecznie juz u Ciebie. Super! :)

    OdpowiedzUsuń