piątek, 7 marca 2014

Nareszcie!

Można odetchnąć z ulgą! Zamknęłam drzwi za ostatnim fachowcem i mogę nareszcie się nacieszyć spokojną kąpielą. Nie będę się rozpisywać, włala:




wieszaki ze starej szkoły - odnowione przez nas, miały docelowo być u syna w pokoju, ale idealnie pasują do łazienki










i toaleta



góra to dwie szafki na zapasy łazienkowe z gładkimi frontami, otwierane do góry.

Brakuje: lustra, metalowego syfonu, uchwytu na papier toaletowy.


Wykorzystane materiały:

- kafelki szare  ceramstic loft concrete (internet)
- kafelki białe - prostokątne, z Obi
- podłoga to panele quick step laguna
- sedes, wanna, szafka w ubikacji, baterie wannowa i umywalkowa z Obi i Leroy Merlin
- umywalka modo koło (internet)
- szafki wiszące - na wymiar
- blat podumywalkowy ( z miejscem na pralkę) teak- na wymiar
- kinkiety Zorki Design
- oświetlenie górne Obi
- wieszaczki - vintege
- ręczniczki i dywanik czarny H&M home
- ręczniki szare Agata ?
- lusterko vintage

jak widać ściany są w większości pomalowane, użyliśmy farby do łazienek (zmywalne).

Panele polecam z czystym sumieniem, jak widać zrezygnowaliśmy z parawanu szklanego, który miał zabezpieczać podłogę przed zalewaniem. Nam utrudniał korzystanie z wanny przy myciu dzieci, natomiast spokojnie radzimy sobie bez niego i podłoga jak dotąd nie ucierpiała.

Dla przypomnienia zdjęcia przed:





p.s. przyznaję, remont łazienki i mieszkanie jednocześnie to koszmar!


uściski
An

70 komentarzy:

  1. An-us swietna metamorfoza! Bomba!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna i elegancka lazienka i toaleta

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę różnicy ;-))).

    Łazienka bardzo na czasie, prosta i ciekawymi dodatkami. Fajnie ukryte szafki, czarny dodaje elegancji. No i widzę koszyczek sznurkowy. To drewno to teak, jest taki czerwonawy jak na pierwszym zdjęciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to teak, jest lekko- ale może mniej niż wyszło na zdjęciu

      Usuń
    2. p.s. blat to teak,podłoga to merbau (jest jaśniejsza)

      Usuń
  4. Rewelacja!!! Strasznie mi się podoba. Gratuluję! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anito, pełna klasa, piękna zmiana, oryginalne połączenie materiałów:) I super te wieszaki takie z przeszłością :) łazienka przeszła fantastyczną przemianę, Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiona z wyczuciem i smakiem. Szarość kafli przełamana ciepłym drewnem. Dodatki idealnie dobrane.
    Łazienka wyszła dizajnersko i to lusterko ze złotkiem idealnie i wieszaczki, i mydełka i ręcznik. Napatrzeć się nie mogę. Brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi bardzo, lusterko akurat jest przejściowe -dlatego stoi na umywalce :}

      Usuń
  7. Chyba bym często bywała w tej łazience żeby gapić się na te płytki - CUDOWNE ! Na podobny wieszaczek też się czaję. Tak Ci pozazdrościłam tej nowiutkiej łazienki że chyba w weekend pomaluję swoją ;) Jeszcze raz powtórzę - płytki są obłędne - czy faktura z bliska też jest taka betonowa czy raczej to tylko kolor ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bea w dotyku są gładkie , nie porowate- ale z bliska wygląda idealnie jak szkliwiony,surowy beton

      Usuń
  8. WOW!!!!! R E W E L A C J A !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna! Sama bym chciała taką mieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko, nie wierzę, że to to samo miejsce!!!!!! jest bosko Anitko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. An, jakoś od razu rzuciłam się na zdjęcia, omijając tekst i pomyślałam, że pokazujesz kolejne inspiracje łazienkowe...
    a to już Twoja łazienka!
    rewelka! pięknie ją zrobiliście!
    i zdjęcia świetne :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie totalna rewolucja i rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  13. I co tu dużo pisać - PIĘKNIE jest !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj znam ten ból: remont i mieszkanie w nim. Koszmar i liczę, że już się nie przydarzy. Malowanie mieszkania przy tym to niezła zabawa. Ale efekt chyba wynagradza Ci tą mękę. Piękna łazienka, ale wydaje mi się męsko minimalna :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak i dobrze mi z tym,po latach totalnego "przepychu" w tym złym znaczeniu, teraz chętnie odetchnę w minimalizmie :]

      Usuń
  15. No kurcze blade metamorfozka zacna :))) !!!!!! Piękna łazienka i taka nooowa :)))) Jeszcze pachnąca pewnie :))) U mnie po kilku latach wygląda troszkę gorzej :)))) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie!!!Świetnie wygląda Wasza łazienka.super metamorfoza:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna! Rewelacyjna podłoga, rewelacyjnie zgrywa się z płytkami, rewelacyjnie wygląda to wszystko z dodatkami, zwlaszcza na zdjęciu z umywalką. Miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śświetnie!!! Zastanawia mnie jak można było kiedyś kłaść żółte i zielone płytki ( również inne, które teraz biją po oczach) i czy przyjdzie moment gdy wrócimy do takiego wystroju. Mnie urzekają łazienki retro albo takie jak miś uszatek miał czy myszka honoratka-lata 60 te. Czy do łask wrócą także kafelki teraz zupełnie pase?

    OdpowiedzUsuń
  19. kiedy mogę wpaść się wykąpać ;-)
    jestem pod ogromnym wrażeniem
    wow to mało powiedziane

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło super :) bardzo podoba mi się podłoga !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudna metamorfoza! A o mieszkaniu podczas remontu to co nieco wiem i współczuję, ale już po i efekty super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest pięknie :) gustowne dodatki i neutralne tło to jest to co lubimy najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna łazieneczka! Jaką ona ma powierzchnie?

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląda. Co do podłogi - uwielbiam gdy jest ciepło w stopy. My mamy drewno egzotyczne położone i choć kosztowało trochę więcej niż panele to też nie żałujemy. Użytkujemy i nic się nie dzieje.
    Raz jeszcze - rewelacyjnie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze wiedzieć, też jestem zadowolona z tego wyboru pomimo przeciwności

      Usuń
  25. Metamorfoza cudowna:) a już myślałam że usłyszę od Ciebie gdzie można kupić takie wieszaczki... a one są ze szkoły i gdzie ja takie dostanę? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no takich to chyba nie, ale może podobne tylko nowe :]

      Usuń
  26. Bosko!!!! Kafle i czarna ściana super, no i reszta także :) gratulacje An, kibel też czad widzę tu jeszcze druciany kosz na rolki :)

    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  27. A mi przypadły do gustu szafki, właśnie takie chcę :) U kogo robione, masz jakiś sprawdzonych speców? Chociaż skąd ty Anet jesteś? :P Całość wygląda super, wszystko pasuje do Ciebie, kolory, materiały, można pstrykać sesje tatuażu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z Górnego Śląska,zamówiłam po prostu u stolarza

      Usuń
  28. Coś wspaniałego, mnie czeka remont w nowym mieszkaniu

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniały efekt! Piękne zestawienia faktur i kolorów, bardzo mi się całość podoba, kafle, podłoga, prostota, umiar i fajne detale :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyszła..szarości i drewno w łazience to jest to. Pisałam jednym z wcześniejszych postów,że chcesz
    ujednolicić pudełka do przechowywania. Może mój pomysł przypadnie Ci do gustu. Zapraszam http://kasiaathome.blogspot.com
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  31. zazdroszczę ze już po, bo ha dopiero przed łazienką jestem :(

    OdpowiedzUsuń
  32. Rewelacyjna przemiana ;)
    Łazienka w nowej odsłonie wygląda imponująco :) Gratuluję !
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale świetna metamorfoza :) zupełnie inny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  34. swietny dywanik i reczniki. Zmiana lazienki powalajaca!

    OdpowiedzUsuń
  35. Mmmmmmmm, bella!!!!!!!!!!!!!! FantastiCO!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. dziękuję!!!!!!! bardzo się cieszę, że Wam się podoba.Jest tez bardzo funkcjonalna :} a to najważniejsze przy tak malym metrażu

    OdpowiedzUsuń
  37. Koszmar bardzo się opłacał, efekt rewelacyjny, pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję skończenia remontu łazienki :)
    Wyszło obłędnie!
    Pozdrawiam :*
    www.decustyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. pięknie Ci to wyszło, niesamowite!!!!!!!! bardzo mi się podoba. nigdy więcej nie pokazuj starego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale masz piękną łazienkę, efekt bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ładnie wyszło. Moje panele (mam identyczne w łazience) po ponad 2 latach zaczynają lekko puchnąć, więc uważaj na nie bo za długo nie posłużą.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wracam tu i nie mogę się napatrzeć, wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  43. A gdzie można kupić takie piękne szklane, ciemne pojemniki?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o te duże butle, to są to stare butelki apteczne,kupione na targu staroci

      Usuń