czwartek, 3 kwietnia 2014

Dobry dizajn inspiruje

Zacznę od tego, że dzisiaj rano kiedy półprzytomna wysyłałam dziecko do szkoły, miałam błyskotliwy pomysł na dowcipny wpis. Niestety przysnęłam i połowy zapomniałam - oczywiście tej zabawnej :p




(...................... też pstrykacie fotki pomiędzy mieszaniem pomidorowej a wycieraniem gila??? Obiecujecie sobie, że nigdy nie wrzucicie "zdjęcia z ......no z tylnej części ciała" ? I wrzucacie, bo akurat małolat ciągnie Was na rower , a jak wrócicie to pranie czeka i mąż chce film obejrzeć...)




Ale okej przejdźmy do meritum. Ach! napisała, że dobry dizajn inspiruje. A Renia  podsunęła pomysł z mazakiem i oto tadaaaam:



na razie kilka ramek, bo też nie chciałam zapaćkać ściany doszczętnie. No i większość niżej,  żeby Milka dosięgała. Ale kto wie, może dojdą kolejne...


i tak zamiast magnetycznej ściany, zamiast dizajnerskiej tapety mamy narysowane markerem ramki. Radość z bezkarnego mazania po ścianach - bezcenna. Trochę to biednie wygląda na zdjęciu - ale na żywo o wiele lepiej ( musicie mi uwierzyć :p ).



Idę dalej szaleć...



p.s. wybaczcie, zdjęcia są kompletnie spaszczone (nie radzę sobie w tych zacienionych pomieszczeniach :/ )

An

31 komentarzy:

  1. Biednie? Wygląda jak ze skandynawskiej inspiracji, jestem ciekawa, w jakim kierunku galeria się potoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, ale przecież to jest nieziemskie! kocham taki spontan i to co wyprawiacie u siebie:))) Jak dla mnie rewelacja:) uściski Anitko

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł rewelacja :) Och jak chciałabym mieć wolne ściany :)) Pozdrawiam zagonioną matkę - Polkę - feministkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem czy feministkę :p całkiem się spełniam w roli Kobiety Domowej :p

      Usuń
  4. To wygląda biednie??? To jest genialne!!! Baaardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale to super wygląda! I jak się genialnie komponują narysowane mazakiem kreski z drucianym abazurem! Szacun kolezanko! ;-) A z dzieckiem przy piersi pstrykalas kiedyś? Ją czasem nawet lewą ręką :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie,ale pamiętam jak dziś bujałam noga wózek i robiłam na drutach :p (ale puffff -cóż to za wyczyn :p)

      Usuń
  6. An skromna kobieto Ty ... super to wygląda !!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, bardzo fajnie to wyglada chyba zgapie pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie , nie ma to jak pobazgrac bezkarnie po scianach :) ramki super wyszly !

    OdpowiedzUsuń
  9. E tam, wygląda super! I wypraszam sobie te dizajnerskie tapety ;D Buzialeeee uwielbiam Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  10. No super, super, super!!!!!!! wreszcie ktoś, kto nie traktuje ścian ze śmiertelną powagą. Szalenie mi się podoba :))
    Nawet ta lampa wygląda jak dorysowana :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie sobie radzisz zarówno ze zdjęciami jak i z inspirującym designem bo takie nietypowe rozwiązanie cieszy me oko i serce. Cudnie a nie biednie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł! I oryginalny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Cóż za cudowna inspiracja! Najprostsze rozwiązania są zawsze najlepsze. Bardzo spersonalizowane, dodaje fajnego charakteru. Uwielbiam i trafia już do mojego folderu z inspiracjami!

    http://miudesignblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ha! Świetne! Ciekawe ile ścian w ten sposób zyska nową odslone :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Po prostu rewelacja! Takie bazgranie po ścianach to marzenie mojego dzieciństwa ;) Tylko, że u Ciebie to nie bazgranie - tylko wspaniały pomysł na zmianę wystroju mieszkania ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dzieciństwo mam przed oczami i namalowane plakatówkami wielkie słońce na ścianie swojego pokoju :) taki dizajn jest unikalny - pięknie wyszło i dziecko ma też swój udział :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje bąble kiedyś miały postacie z Kubusia puchatka,maminą ręką namalowane (plakatówkami :p)

      Usuń
  17. Rany, jak cudnie! Wchodzę sobie dziś tu i ówdzie i wszędzie zaliczam opad kopary. "Jakie to twórcze!" myślę sobie. Bosko Anita i oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo inspirujące, tylko córce nie pokażę, bo wszędzie ramki znajdę..
    Gratuluję pomysłu! kasiaathome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł, jak "Anita się nudzi" to świetne rzeczy z tego wychodzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. O, widzę, że tak sobie poradziłaś, czemu nie... Mała rysuje same ramki, czy wnętrza również? ;-)

    OdpowiedzUsuń