środa, 9 kwietnia 2014

Jajko-ptak-pióro

Taki mniej więcej miałam tok myślowy. Choć prawdę mówiąc najpierw był ptak od Agnethy.



(coś mi mówi, że potrzebna tam jeszcze maleńka ramka zawieszona lekko krzywo)

potem było więcej ptaków:




użyłam wieszaka,bo chwilowo nie dysponuję fajnym patykiem.

Potem były piórka ...


wyszło mi coś pomiędzy wielkanocą, a indiańskim totemem ;p



próbowałam modyfikować na modłę jednak wielkanocową, ale jajca nie pasowały i zostawiłam same piórka.

Z "normalnych " dekoracji - jajka :p


Jak widać moja mózgownica posiada wiele szufladek i czasami dochodzi do spięcia ;p.

Uściski
An

19 komentarzy:

  1. Ciekawe to spięcie, a mnie zaintrygowała czarna ściana, gdzie ona?

    OdpowiedzUsuń
  2. czad! :))) podoba mi się ten wielkanocny totem ;) no i ptaszki! :D
    bardzo ładne białe drzwi..marzę, aby zamienić moje brązowe na właśnie takie... :)
    dobrego dnia Anitko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Aniu, te wiele lat miałam ciemne wszystkie-teraz mam wszystkie białe. Jedyny minus to łapki dzieci, zawsze na wysokości 1m z hakiem mam poodbijane ciemne paluchy (no ,ale cóż ;p)

      Usuń
  3. Lubię efekty takich spięć w mózgu!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się wianek :) suuuuuuper, zresztą nie ma się co dziwić, jestem uzależniona od wianków :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i tak poleciało :D Piękne dekoracje. I ta biel z czernią super dopełniają wszystko. Nie zabierają uwagi od szczegółów - tych cudnych detali :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Motywy ptaków są piękne, sama mam na ich punkcie bzika! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za komentarze i witam nowe osoby :]

    OdpowiedzUsuń
  8. Super dekoracje! Nietradycyjne, bardzo pomyslowe, ciekawe... naprawde piekne!

    Jola

    OdpowiedzUsuń
  9. och, znowu achuję :P I pinuję to zdjęcie!!!! cudnie! Ta ściana jest niesamowita!!!! Powiedz, jak sie z nią czujecie w sypialni?
    A totem rewelacja - w ogóle wszelkie łapacze snów w sypialni bardzo lubię. Jak bym gdzieś taki pleciony ujrzała, to na głowie stanę, żeby taki mieć ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga ja zupełnie normalnie, to jedna ściana za głową-reszta jest biała. Jest jasno ogólnie, i przytulnie jednocześnie :]
      wkrótce pokażę więcej sypialni , więc całościowy obraz więcej Ci powie :]]]
      aaa co do łapaczy snów to ja polecam sklepik Moi Mili -robią cudowne łapacze z serwet,wstążek i tamborków w każdym kolorze -powinny Ci się spodobac :]
      mój to tylko wiklinowy wianek :p

      Usuń
  10. I taką inwencję twórczą to ja lubię bardzo ... bo inaczej bo ciekawie i nietypowo !!!
    Wyszło super !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :] mam nadzieję, że nie ZA nietypowo ;p

      Usuń
  11. Na twórcze spięcia zawsze miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń