piątek, 25 kwietnia 2014

Kilka zmian

Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem, były bardzo motywujące :]

Szafa zostanie prawdopodobnie na razie przemalowana, ale mam też inny pomysł, który wymaga więcej czasu, więc ...pożyjemy zobaczymy :}

Tymczasem korzystając z braku prądu i dostępu do sieci, pojeździłam troszkę meblami :



spodobał mi się pomysł Agnethy z mobilną półką. Na razie położyłam ikeowski grzebień, ale gdyby dodać wycięty z blatu element i dokręcić kółka...chyba byłaby z tego niezła ławeczka.


...fotelik zamieniłam na krzesło, bo brakowało mi czarnego elementu. Mamy w całym  mieszkaniu takie akcenty. Okazuje się, że zostanie tak na dłużej, bo po prostu jest wygodniej. Fotelik powędrował do dużego pokoju i chyba dostanie jakieś szalone obicie,  pasujące do tamtejszego wystroju.


I kolejny element, kolorowy... ;]


to pufa - przerobiona z tej w kropelki, robiłam ją podczas świąt,  z resztek włóczki... 


starałam się oddać kolory, niestety fiolet kompletnie się mnie nie słucha ;p

Zarówno koc, okrągły dywanik  jak i pasy w pufie są w podobnym, fuksjowym odcieniu (nie buraczkowym ).

Młoda właścicielka zadowolona, matka również, więc zbieram siły do malowania tej wielkiej szafy :p
Trzymajcie kciuki.

An

38 komentarzy:

  1. pięknie, pięknie!!!!
    Byle tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zmiany! Jakie cudne kolory :)
    Trzymam kciuki za malowanie szafy :)
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokoj jest bardzo piekny, bardzo mi sie podoba. No i ten pomysl z laweczka.. swietny! A kolorowa pufa...udana! Dziekuje za inspiracje :) i zycze milego weekendu! Jola

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ta pufa wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, pięknie! Jak pomalujesz szafę, to napisz proszę czym, bo mam ten sam dylemat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z półko-ławką rewelacyjny! Pufa jest ekstra! A co jest w środku?

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaaaaaaaa oszalałam dla tej szydełkowej pufy!!! jest przepiękna Anitko!
    a pomysł Agnethy świetny! rzeczywiście ta półka fajnie wygląda. Mówisz z kółkami? było nieźle! no i czarne krzesło to było dobre posunięcie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kółka dorobimy, najpierw musimy zamówić dolną część, żeby zamknąc ten grzebień od spodu :}}}

      Usuń
  8. Wszystko wyglada swietnie ;) kolory piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięęeknie, a pufa bardzooo ładna

    OdpowiedzUsuń
  10. SUPER !!! ten puf ... bajka !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie wyszło, a pufa wpasowała się idealnie :))) piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  12. pufa bardzo kolorowa i aż chciałoby się na niej usiąść :) gorąco Ci gratuluje :)

    pozdrawiam serdecznie
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi najbardziej podoba się tapeta w kropeczki, urocza, zniewalająca, rozbrajająca - CUDNAAAAAAAAAAAAAAAAA

    Pozdrawiam serdecznie.

    Aby móc piękniej żyć... http://whitepinkinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie cuda, a ja spóźniona! Świetnie to wygląda po drobnej metamorfozie. Pufa jest obledna! Szacun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale to naprawdę nic trudnego -ot robisz w kółko ;p

      Usuń
  15. Ale pufa genialna - normalnie Jamajka!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Podziwiam te mobilną półko ławkę, jest wspaniała! I pufa, obłęd i jak dla mnie nawet taka buraczkowa byłaby piękna, ale wiem jak to z tymi nieposłusznemi kolorami jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie, tak rześko u Ciebie Anitko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ktoś pytał o pufkę co jest w środku - otóż uszyłam z niepotrzebnego materiału worek , właściwie owal i wsypałam kulki styropianowe. Potem tylko szydełkowanie w kółko ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. zarówno pomysł z czarnym krzesłem jak i poleczką jest świetny:) powodzenia z szafą! z doświadczenia wiem, że najtrudniej jest zacząc, potem już idzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale fajny kolor i kropeczki na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna tapeta.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Cały pokój jest po prostu jak z bajki, tu gdzie trzeba tam pastele, tam gdzie wypada, to mocniejszy kolor, bardzo, bardzo mi się podoba, pomysł z szafką na książki , która w przyszłości może jeździć na kółkach świetny, nie pogniewasz się , że odgapię od Ciebie kilka pomysłów, ale są wspaniałe, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przerobienie półki na ławeczkę to fajny pomysł i praktyczny ;)
    Pozdrawiam
    http://angee-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna ta pufa. Oj zeby mi sie chcialo tak jezdzic z meblami. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  25. Anitko, widzę, że to generalny czas zmian- ja u Starszego też z meblami biegam :) Bardzo jestem ciekawa tego malowania szafy- mamy spory regał billi ikea niestety ciemnobrązowy i cały czas po głowie chodzi mi jego przemalowanie. Jak będzie tę szafę malowała? Wałkiem? Akrylowymi farbami? Będę wdzięczna za WSZELKIE informacje i zdjęcia. Jeśli miałabyś ochotę, oto mój prv: ifgift@o2.pl . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to czas urządzania w sumie :)
      Zastanawiam się nadal nad oklejeniem jednak...na pewno będzie sprawozdanie ;)

      Usuń
  26. Bardzo podoba mi się wasze mieszkanko w nowym wydaniu :)
    Mam pytanie o półeczke która znajduje się nad biurkiem. To jakiś gotowiec czy ręczna robota? Idealnie pasowałaby do pokoju mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń