wtorek, 15 kwietnia 2014

Kontynuując wątek ...

  Dzień dobry w mroźny wtorek, nie trzymam Was już dłużej w niepewności, moja odpowiedź na Agnethy dekorację już gotowa.

Zależy nam na kontynuacji, tak, żeby oba stoły wyglądały na spójne, mimo iż znajdują się w dwóch różnych miejscach. Stąd zastosowanie tych samych materiałów , tylko w mojej wersji :}

Użyłam :
- lnu i papieru jak obrusów/serwet
- jaja gipsowego
- gałązek
- złota (jajeczka)
- i zająca :]


Ponieważ formy geometryczne skradły moje serce- zając origami :]



tu wystrój nieco surowy...


zdecydowanie lepiej z zielenią :]







I jak Wam się podoba mój stół?

Aga, hmmmmmmmmmmmm :} :*


An

20 komentarzy:

  1. 1:0 dla Agi ;) Choć tutaj też ładnie i z pomysłem :D Zajączek <3

    OdpowiedzUsuń
  2. AAA czad:))) origami... to świetny trend we wnętrzach:) bardzo ładnie Anitko!
    a ja bym powiedziała 1:1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny minimalizm. Twoja wersja zająca fajniejsza od znalezionej przeze mnie! Możesz zerknąć do mnie;) Łatwiejsza( właśnie przetestowałam) i stoi fachowo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo, brawo! Kicajec rewelacyjny! I nie wydaje się trudny. Spróbuję zrobić ;)
    Gacie podtrzymuję ręką, ale guma, tak jak myślałam, od razu puściła :P hehe
    Dzięki wielkie za wspólne świąteczne współblogowanie. Świetna sprawa!
    Teraz nam pozostaje podsumowanie?? Czy jeszcze jedna runda??? (nie daj boże, bo się nerwowo wykończę :P).

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosto, pięknie ... no i każdy może zrobić sam ;))
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny królik, spróbuję może mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Taki stół jest najpiękniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hmmm, równie mi się podoba jak Agi, ale Twoją przewagą jest biały obrus, dla niektórych nieodzowny elementem świątecznego stołu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam przygodę z origami,bardzo ją mile wspominam...i właśnie sobie pomyślałam,żeby Twoje zajączki zrobić jako dekorację na stół,postawiłabym je przy każdym talerzu.Dziękuję za inspirację:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Surowo też jest pięknie bo tak naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się podoba Twój stół świąteczny, piękny jest! Szkoda, że nie mogę go wypożyczyć;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z zielenią tak lepiej.. :) A kicek słodki! Super runda! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję za wszystkie komentarze do zabawy,mam nadzieję, że nasze inspiracje się przydały!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, właśnie szukałam takich pomysłów, żeby jakoś przyozdobić moje nowe mieszkanie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, bardzo ładnie się nudzisz, podziwiam własnie Twojego bloga i Twoje niesamowite pomysły i szczerze mówiąc az mnie zatkało:) Piękne, ciekawe, intrygujące, po prostu super!!! Pozdrawiam. Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Z zielenią zdecydowanie lepiej, tak przytulniej się robi :)

    OdpowiedzUsuń