niedziela, 13 kwietnia 2014

Moja odpowiedź, czyli idziemy "jajo w jajo" ;p

Wykorzystałam technikę ze świetnego DIY Agnethy na swój sposób :



owinęłam balon,  napełniony lekko wodą,  gipsową opaską i zostawiłam do wyschnięcia. Potem delikatnie przecięłam na pół :



Takie jajo napełnione cukierkami lub czekoladkami świetnie nadaje się na bombonierkę :]

Proponuję pomalować je farbą, gdyż gips sam w sobie dosyć się sypie. Sądzę, że trzeba użyć farby jak najmniej rozwodnionej, żeby całej konstrukcji nie rozmoczyć, ewentualnie może polakierować matowym lakierem...

W każdym razie dekorowanie pozostawiam Waszej inwencji :]


Tak oto moje pierwsza odpowiedź na Agnieszki wyzwanie padła, Agnetho czekam na Twój ruch :]

pozdrawiam An

22 komentarze:

  1. Cudne :) lubię taką prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czad!!!!! No właśnie o jaju napisałam w komentarzu u Agi, a Ty normalnie wymiatasz tym pomysłem. Można pomalować białą/czarną/albojakąkolwiekinną farbą akrylową i gips nie będzie się kruszył. Boski patent!!!!

    No to kochana koniecznie muszę odgapić!!!!!!!

    I święta będą "po jajku" ;-)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze chciałam takie jajo,nawet myślałam o tych z biedry , żeby je przemalować. Ale skoro Aga taki pomysł podrzuciła :p

      Usuń
    2. to ja nawet w biedrze tych dużych nie widziałam, ale widać są tak mało rzucające się w oczy.... za to trza się do apteki wybrać po opaskę gipsową na te święta ;-)

      Usuń
  3. pięknie!! pięknie!! klasa z tym złotem! Oj mam problem kochana... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te Wasze jaja :) Kupiłam dzisiaj ten wazonik w empiku za 6 zł, gdyby ktoś chciał jest 50% taniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł! Też dla dzieciaków żeby im schować drobne gadżety od tego niby zajaczka ;-) No i fotki extra! Jest się na kim wzorować!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wygląda, koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteście niezłe :)) Jajo wyszło cudnie !!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. genialne! :))) bardzo fajna odmiana :)))
    dobrego tygodnia Anitko

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne, właśnie myślę co zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietna inspiracja na Wielkanoc.Jak zawsze przecudowne. Mam wielki zaszczyt nominowac Cię do Liebster Award. Szczegoły u mnie na blogu we wpisie http://www.vademecumblogera.pl/2014/04/12-blogow-ktore-na-pewno-pokochacie.html. Jak znajdziesz czas bardzo chciałam Cię poprosic o odpowiedzenie na kilka pytan (lista u mnie na blogu) - taka jest reguła tej zabawy. Chętnie opublikowałabym je w formie wywiadu u siebie na blogu (jako wskazowki dla innych blogerow). Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,zajrzę najszybciej jak się da

      Usuń
  11. Jest fantastyczne !!!
    ale mi się podoba ta Wasza " wyzwaniowa zabawa" czy jak to tam nazwać ?... jesteście niesamowite !!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie inspirujecie, bardzo mi się to podoba - oryginalne, minimalistyczne i bardzo gustowne... dziewczyny życzę RADOSNYCH i DUCHOWYCH świąt w rodzinnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń