czwartek, 17 kwietnia 2014

Podsumowując...

Dzisiaj podsumowanie naszego projektu świątecznego. Na blogu Agnieszki, Agnetha homemożecie zobaczyć zdjęcia naszego wspólnego, wirtualnego stołu.



Cały projekt to pomysł Agnieszki , bardzo się cieszę z zaproszenia do zabawy i jestem pozytywnie zaskoczona tym efektem! :].  Spójrzcie :



Pozdrawiam wszystkich kibicujących i zapraszam do Agnieszki na bloga :}. A jak Wam idą przygotowania, czujecie się zainspirowane ?

p.s. nie myślcie sobie, że damy o sobie zapomnieć ;p


An

10 komentarzy:

  1. No mam nadzieję, że nie dacie o sobie zapomnieć :) pomysł i realizacja "debest"

    Radosnych Świąt Anito :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nie dawajcie zapomnieć !!! cudnie wyglada biały stół. Ja od roku bez jakiegoś szczęścia poszukuję takich plecionych podkładek i jakoś bez efektu. Ostatnio w TKMaxx były niestety tylko 2 sztuki. Może w tym roku mi się poszczęści i na Boże Narodzenie zdąże :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anito! Ogromnie dziękuję za moc inspiracji i emocji, jakie dzieliłyśmy dzięki projektowi (dumnie to brzmi, prawda?, :P).
    Jesteś niesamowitą osobowością, co zresztą nie trudno zauważyć w zdjęciach, i pomysłach, które materializujesz!
    Też liczę na ciąg dalszy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarujecie i inspirujecie jak najbardziej !!!
    Miełgo twórczego popołudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak najbardziej będę czekać na kolejną moc inspiracji :) ja już dzisiaj jedną dekorację zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie to wszystko przygotowałyście, zapraszam jutro na nasze propozycje :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie zawstydzacie mnie coraz bardziej, a ja po prostu jestem w lesie jakimś dalekim z przygotowaniami do Świąt i pewnie skończy się jedynie na wiosennym bukiecie:) Ale miło mi się patrzy na to co robicie:)
    Czekam na jeszcze,
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam już u Agnieszki - jestem zachwycona Waszą pomysłowością i efektem końcowych. Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  9. u Agi pisałam, ale tutaj też napiszę....bardzo pięknie to wymyśliłyście

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to wasze together :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń