sobota, 12 kwietnia 2014

Wielkanocna burza inspiracji

Zostałam wyzwana na "pojedynek" :] . Moje spięcia inspiracyjne buzują teraz jak szalone, bo Agnetha przygotowała genialną dekorację na wielkanocny stół, tym samym rzucając mi wyzwanie ;p


pierwszy post z kursem na taką misę - jajo znajdziecie TU.

Teraz moja kolej na zaskoczenie pomysłem Was i Agnethy :p . Nie poddam się bez walki, więc zapraszam do kibicowania nam i korzystania z inspiracji oczywiście :]]


Finalnie zaprezentujemy post z przykładowymi aranżacjami stołu wielkanocnego, z użyciem naszych dekoracji . Prada, że zapowiada się ciekawie?

Zapraszam do śledzenia !



Na koniec, zapraszam też do konkursu metamorfoz,  na portalu "Dobry dom".


Możecie wysłać zdjęcia metamorfoz Waszych mieszkań, domów - do wygrania atrakcyjne nagrody!


Ja też biorę udział :]


udanego weekendu, twórczego!


An

6 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością czekam na finał :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł. Lubię inspiracje stołowe, tak w ogóle nie tylko świąteczne czy okolicznościowe. Jestem ciekawa Waszych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki! Super pomysł miałyście dziewczyny.
    Czekam na kolejne inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No Kochana, ja sama umieram z ciekawości co pokażesz! I jak to wszystko uda nam się zgrać ;)
    Dziękuję ogronie, że się zdecydowałaś, to fantastyczne wiedzieć, że ktoś się też głowi nad tym samym, a w dodatku w kooperatywie!!! To naprawdę niezły motor do działania:)
    Czekam zatem....

    OdpowiedzUsuń