niedziela, 6 kwietnia 2014

Wielkanocne inspirowanie black & white

Bardzo dziękuję za te entuzjastyczne komentarze pod poprzednim postem! nawet nie wiecie jak mi dodały skrzydeł!
Napstrykałam tych fotek jak głupia, teraz mnie zachęciłyście i sorrry ! będziecie mnie jeszcze miały dosyć :p


Dzisiaj niedziela i dużo wolnego czasu, więc podwójna inspiracja. Jak wolicie na biało ?



czy może na czarno?


(dlaczego nikt mi nie powiedział, że do zdjęć kulinarnych odlewa się białko ? bo chyba się odlewa częściowo ?  :p )


Uwielbiam te stare foremki :], upolowałam je przypadkiem i od razu pomyślałam o dekoracji na święta.

Mam nadzieję, że i tym razem Was zainspiruję . Udanego dnia

An

10 komentarzy:

  1. To są właśnie moje klimaty, starociowo-monochromatycznie, u mnie będzie lekki sernik z jagodami właśnie,
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne te formy do ciast! Gdzie mozna takie dostac?

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmmm sernik z jagodami, no to mnie ainspirowałyście (Ty i Marta), ja jako fanka trzech kolorów białego, czarnego i każdego innego oczywiście wybieram wszystkiego po trochu :)

    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Inspiracje biorę obie. Nie potrafię wybrać. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wybieram pierwszą.Co do jajka.Gdybyś odlała białko,to faktycznie estetyczniej by się zaprezentowało,ale przecież jak to gadają ''uczymy się na błędach" :) Lubię podpatrywać co tam nowego wydumałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne te foremki, kropkowane jajka też: )

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że w tym roku pokuszę się o takie jajka w kropki, może w gwiazdki nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym białku widzę trzeciego zająca! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na biało! ale i na czarno ;)

    OdpowiedzUsuń